Uwaga! Wprowadzamy nową wersję naszej strony. Może to powodować chwilowe problemy z dostępem lub funkcjonalnością. Prosimy o cierpliwość. Dziękujemy za zrozumienie!

Brooklyn

Standy reklamowe

Planery, kalendarze z nadrukiem

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cennik [cena netto za 1 szt.]: (w komplecie paski samoprzylepne do mocowania). (minimalne zamówienie to 5 szt.) Opcja 1: 95x95cm Rozmiar/Nakład 5 – 10 11 – 40 41 – 80 81 – 150 151 – 250 A1 (84×59 cm) 33,60 27,30 24,15 21,00 19,42 A0 (119 x 84 cm) 39,90 36,75 33,60 30,45 28,35 B0 (144 x 102 cm) 54,10 49,92 47,84 45,76 43,16 Opis produktu Planery na rok 2024, 2025 itp. z możliwością zmiany notatek – kalendarze ścienne, diagramy do planowania urlopów, harmonogramy, do pisania markerami suchościeralnymi.Proste i skuteczne narzędzie, które pomaga w organizacji czasu. Cennik prac graficznych Skład graficzny nagłówka lub/i stopki przy zachowaniu układu i kolorystyki planerów: 40,00zł + 23%vat przy założeniu, otrzymamy materiały graficzne w jakości produkcyjnej (logotypy w plikach wektorowych z fontami zamienione na krzywe lub w rozdzielczości min. 200dpi w skali 1:1). Projekt graficzny kalendarza jeśli zmiana dotyczy także kolorystyki i układu kolumn: 65,00 zł + 23%vat przy złożeniu, że otrzymamy dokładny opis i materiały graficzne w jakości produkcyjnej (logotypy w plikach wektorowych z fontami zamienione na krzywe lub w rozdzielczości min. 200dpi w skali 1:1). Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm Pliki Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska, pakowanie zbiorcze w kartony: do 48szt: 20,00zł +23%vat 49-100szt: 35,00zł+23%vat   Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej.   TERMIN REALIZACJI dla nakładu  do 100 szt: czas wykonania – do 10 pełnych dni roboczych+ czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.  Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie

Fotoramki społecznościowe

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cena ramki do zdjęć zależy, w którym granicznym formacie zmieści się Twój projekt  – sprawdż poniżej. Opcja 1: 95x95cm Rozmiar/Nakład 1 2 – 7 8 – 15 16 – 24 25 – 50 51 i więcej Cena netto 135 zł 125 zł 115 zł 108 zł 95 zł 82 zł Opcja 2: 95x145cm Rozmiar/Nakład 1 2 – 7 8 – 15 16 – 24 25 – 50 51 i więcej Cena netto 159 zł 146 zł 136 zł 127 zł 112 zł 100 zł Opcja 3: 95x195cm Rozmiar/Nakład 1 2 – 7 8 – 15 16 – 24 25 – 50 51 i więcej Cena netto 190 zł 175 zł 163 zł 156 zł 145 zł 119 zł Opis produktu Chcesz urozmaicić imprezę: wesele, 18-te urodziny, kinderbal, rocznicę, czy event firmowy? Zaproponuj swoim gościom fotoramki. Ten zabawny gadżet nawiązujący do Facebooka, Instagrama czy też starych zdjęć z Polaroida sprawi, że wspólnie spędzone chwile będą niezapomniane. Fotoramka jest trwała i lekka i wygodna do trzymania,  z tyłu ma uchwyty. DOWOLNY KSZTAŁT nie wpływa na cenę. Wykonana z tworzywa – białego polipropylenu o grubości 3mm z bezpośrednim pełnokolorowym nadrukiem UV. Bezzapachowy, nietoksyczny tusz ma certifikat GreenGuard. Interesujące fotoramki – ramki foto Szukasz ciekawych i oryginalnych interaktywnych gadżetów na imprezę? Nic nie pozwala na zachowanie wspomnień również dobrze jak zdjęcia. Zwłaszcza te zabawne, urozmaicone atrakcyjnymi dodatkami, jak na przykład ramka foto. Kolorowa i ciekawa fotoramka z nazwą imprezy, datą czy zabawnym cytatem z pewnością zrobi furorę na Twoim wydarzeniu. Gdzie najlepiej spiszą się fotoramka? Wszędzie tam, gdzie najważniejsza ma być dobra zabawa. Monidło, czyli właśnie ramka foto, będzie doskonałym urozmaiceniem imprezy pracowniczej, wesela, urodzin oraz wielu innych imprez. W naszej ofercie znajdziesz szeroki wybór wzorów ramek foto, dzięki czemu bez problemu dopasujesz monidło do tematu przyjęcia. Ten stosunkowo tani gadżet sprawi, że zdjęcia z imprezy staną się znacznie bardziej zabawne i efektowne. Ciekawa forma promocyjna – monidła Wykonane z polipropylenu ramki z odpornym na promieniowanie UV nadrukiem są także świetną formą promocji. Dlaczego? Przede wszystkim, każda osoba robiąca sobie zdjęcie z Twoją ramką zobaczy na niej nazwę i logo Twojej firmy. Ciekawe i oryginalne zdjęcia z pewnością szybko pojawią się na setkach stron w mediach społecznościowych, tworząc tym samym najlepszą darmową reklamę dla Twojego biznesu. Ramki z otworem do robienia zdjęć robią furorę! Ramki foto są obecnie jednym z najpopularniejszych gadżetów imprezowych i eventowych. Są lekkie, wytrzymałe, a możliwość dopasowania wyglądu ramki do potrzeb i charakteru wydarzenia sprawia, że są naprawdę uniwersalne. Ramki foto dostępne w naszej ofercie wykonane są z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, więc będziesz mógł skorzystać z nich wielokrotnie. Zapoznaj się z naszymi propozycjami! Opcje dodatkowe Zestaw 13 różnych tabliczek do trzymania (tzw. lizaków) do zdjęć – 21,5x31cm Cena 65,00zł+23Vat/kpl Suchościeralna tabliczka – dymek 49x49cm. Cena 39zł + 23%vat za szt. Czarny marker suchościeralny z uchwytem samoprzylepnym. Cena 5zł + 23%vat za szt. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz, czyli tam gdzie wycinane jest okienko; Linia cięcia plik wektorowy AI , EPS, PDF; Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska, pakowanie zbiorcze w karton   Ramki max 95x95cm 1-8 szt: 22,00zł+23%vat 9-16 szt: 32,00 zł+23%vat 17-25 szt: 45,00 zł+23%vat   Ramki max 95x145cm 1-8 szt: 45,00zł+23%vat 9-16 szt: 60,00 zł+23%vat 17-25 szt: 90,00 zł+23%vat   Ramki max 95x195cm 1-8 szt: 55,00zł+23%vat 9-16 szt: 70,00 zł+23%vat 17-25 szt: 99,00 zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej.   TERMIN REALIZACJI dla nakładu  1-20 szt: STANDARDOWY – do 5 pełnych dni roboczych plus czas dostawy kurierskiej EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.  Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez

Demonstery

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Opcja 1: jednostronny demonster 35x45cm z uchwytem Rozmiar/Nakład 1 2 – 8 9 – 20 21 – 36 37 – 60 61 i więcej Cena netto 55 zł 30 zł 28 zł 26 zł 25 zł email Opcja 2: jednostronny demonster 48x60cm z uchwytem Rozmiar/Nakład 1 2 – 10 11 – 20 21 – 40 41 – 60 61 i więcej Cena netto 70 zł 48 zł 45 zł 43,50 zł 42 zł email Opcja 3: dwustronny demonster 35x45cm z uchwytem Rozmiar/Nakład 1 2 – 8 9 – 20 21 – 36 37 – 60 61 i więcej Cena netto 64 zł 39 zł 37 zł 35 zł 34 zł email Opcja 4: dwustronny demonster 48x60cm z uchwytem Rozmiar/Nakład 1 2 – 10 11 – 20 21 – 40 41 – 60 61 i więcej Cena netto 81 zł 60 zł 57 zł 56 zł 53 zł email Opcja 5: jednostronny demonster 49×49 cm z uchwytem DOTYCZY GOTOWYCH LITER LUB ZNAKÓW INTERPUNKCYJNYCH z naszej oferty Arial black na białym tle, wys 29cm Rozmiar/Nakład 1 2 – 5 6 – 15 16 – 50 51 i więcej Cena netto 55 zł 45 zł 43 zł 40 zł email Opis produktu Demonster to rodzaj osobistego transparentu. Składa się z planszy z kolorową grafiką i plastikowego uchwyto do trzymania. Plansza wykonana jest z trwałego lekkiego tworzywa. Całość jest wodoodporna. Soczyste kolory i wysoka jakość grafiki pozwala wyrazić, to co chcesz przekazać.To wspaniałe uzupełnienie do wszelkiego rodzaju imprez, zamkniętych i plenerowych, tak masowych jak i kameralnych jak koncert, spotkanie sportowe, mecze, demonstracje, debaty, wesela i wieczory panieńskie, czy po prostu 4fun. Demonster jest lekki, a więc wygodny.Grubość rączki jest dopasowana tak, by dłoń nie męczyła się przy długim trzymaniu go w górze.Ponadto w upalne dni świetnie sprawdza się jako wachlarz, a w ulewnym deszczu ochroni Cię jak daszek ;). Wielkość demonstera opcja 1: plansza max 35x45cm + uchwyt długości ok. 50cm opcja 2: plansza 48x60cm + uchwyt  długości ok. 50cm Demonstery cieszą się się od dawna wielką popularnością w Stanach Zjednoczonych.Pamiętacie je na pewno choćby z relacji wyborczych. W Polsce kojarzone są głównie z komiksowym teledyskiem znanej wokalistki. Na rynku europejskim to jednak wciąż zupełna nowość. A może macie jakieś sugestie? jeśli tak to prosimy o kontakt.Miłego demonstrowania! Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI (CS3), EPS lub CDR; Pliki Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze 1-15 szt: 22,00zł+23%vat 16-30 szt: 40,00 zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej.   TERMIN REALIZACJI dla nakładu  1-20 szt: czas wykonania: STANDARDOWY – do 5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.  Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie

Gamingowe podkładki pod mysz i klawiaturę

Cennik Opis produktu Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cennik podkładek pod mysz jednostronnych [cena netto za 1 szt.]: Rozmiar/Nakład 6 do 12 13 do 24 25 do 48 49 do 100 75×30 cm 35,00 zł 32,00 zł 30,00 zł 28,00 zł (minimalne zamówienie to 6 szt.) Opis produktu Gamingowe podkładki pod mysz to również skuteczny nośnik reklamowy. Teraz w nowej technologii, w nowych dobrych cenach na niskie nakłady – z możliwością wykonania dowolnego kształtu. Zalety naszych gamingowych podkładek pod myszki: Duża powierzchnia reklamowa – 75 x 30 cm – porównaj z innymi producentami! Warstwa antypoślizgowa – zapewnia komfortową i bezstresową pracę. Doskonała współpraca ze wszystkimi rodzajami myszek – w tym laserowymi. Bardzo wysokiej jakości, nietoksyczny (atesty) i bardzo trwały druk UV. Możliwość wykonania innych rozmiarów oraz innych – dowolnych kształtów. Zalety naszych podkładek pod myszki Cennik zawiera koszt przygotowania pliku do druku i wykrojnika. Nie zawiera kosztów projektowania i podatku VAT 23%. Funkcje: reklamowa, informacyjna, ciekawe narzędzie marketingowe. Kształt:  standard – prostokąt 750 x 300 mm z zaokrąglonymi rogami – cena wg cennika w tabeli, dowolny (opcja) – zawierający się w formacie 750 x 300 mm (prosimy o konsultacje mailowe w sprawie stopnia skomplikowania kształtu wykrojnika) – cena wg indywidualnych ustaleń, Rozmiary maksymalne dla cen z cennika: szerokość: 750 mm wysokość: 300 mm grubość: 2,2 mm Istnieje możliwość wykonania większych rozmiarów oraz dowolnych kształtów. Zapytaj o cenę i możliwości wykonania: biuro@brooklyn.pl Opis wykonania: pełnokolorowy jednostronny druk UV z atestem nietoksyczności  na specjalnym tworzywie o gramaturze 1000g/m2 dowolny kształt – cięcie wg przesłanego przez klienta obrysu lub standardowe np.: koło, kwadrat, prostokąt z zaokrąglonymi rogami, Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska, pakowanie zbiorcze w kartony: do 48szt: 14,00zł +23%vat 49-100szt: 20,00zł+23%vat   Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej.   TERMIN REALIZACJI dla nakładu  do 100 szt: czas wykonania – 3-5 pełnych dni roboczych+ czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Zastrzeżenie dostawy NEXT DAY: 5,00zł+23%vat Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.  Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie

Podkładki pod myszkę

Cennik Opis produktu Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cennik podkładek pod mysz [cena netto za 1 szt.] z nadrukiem UV prostokąt z zaokrąglonymi rogami: Rozmiar/Nakład 31 do 50 51 do 100 101 do 200 powyżej 200 25×20 cm 9,70 zł 8,70 zł 8,20 zł email Opis produktu Podkładka pod mysz, choć może wydawać się drobnym elementem, ma duży potencjał jako narzędzie marketingowe. Dzięki swojej widoczności, wielofunkcyjności, trwałości i stosunkowo niskiemu kosztowi, stanowi doskonały sposób promocji marki lub idei. Dla firm, które szukają nowych sposobów na promocję swoich produktów i usług, podkładki pod myszkę mogą okazać się cennym narzędziem w budowaniu rozpoznawalności i lojalności wśród klientów. Warto więc zastanowić się nad ich wykorzystaniem w strategii marketingowej i zacząć korzystać z ich potencjału.Możliwość wykonania dowolnego kształtu podnosi skuteczność przyciągania uwagi. Zalety naszych podkładek pod myszki Duża powierzchnia reklamowa – 25 x 20 cm, możliwość wykonania innych wymiarów. Warstwa antypoślizgowa – zapewnia komfortową i bezstresową pracę. Elastyczność i trwałość – odporność na rozdarcia i odporność na odksztalcenia np. po postawieniu gorącego kubka. Piankowy spód Grubość 2,2mm Doskonała współpraca ze wszystkimi rodzajami myszek –  laserowymi, kulkowymi, optycznymi.Bezpośredni nadruk UV – wysokiej jakości, trwały  i nietoksyczny (Certyfikat Geen Guard).Atest trudnopalności.Możliwość wykonania i dowolnego kształtu – zapytaj o cenę biuro@brooklyn.pl. Funkcje podkładki: reklamowa, informacyjna, ciekawe narzędzie marketingowe. Jak efektywnie wykorzystać podkładki pod myszkę w marketingu?Aby wykorzystać potencjał podkładek, warto przestrzegać kilku zasad: Kreatywność w projektowaniuWarto zadbać o atrakcyjny i przyciągający wzrok projekt podkładki pod myszkę. Logo firmy, informacje kontaktowe i ewentualnie hasło reklamowe powinny być widoczne i czytelne. Kreatywny design może przyciągnąć uwagę i utrwalić markę w pamięci użytkownika. Zadbanie o jakośćPodkładki pod myszkę powinny być wytrzymałe i trwałe. Wybierając dostawcę, warto zainwestować w produkt najwyższej jakości, który posłuży przez wiele miesięcy lub nawet lat. Dzięki temu firma może zapewnić swoim klientom produkt praktyczny i funkcjonalny. Rozpowszechnianie podkładekPodkładki pod myszkę można rozprowadzać podczas różnych wydarzeń firmowych, konferencji, targów lub jako element pakietu powitalnego dla nowych klientów. Można je także wręczać jako gratisy przy zakupach lub zamówieniach online. Im więcej osób otrzyma podkładkę pod myszkę, tym szerszy zasięg reklamy. Dostosowanie do grupy docelowejPodkładki pod myszkę mogą być dostosowane do konkretnej grupy docelowej. Można wybrać kolory, wzory i treści, które przyciągną uwagę określonej grupy np. klintów korporacyjnych, odbiorców końcowych, przyszłych studenków lub uczestników szkolenia. To pozwoli zwiększyć skuteczność reklamy i jej oddziaływanie na odbiorców. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska, pakowanie zbiorcze w kartony: do 300szt: 22,00zł +23%vat 301-500szt: 40,00zł+23%vat   Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej.   TERMIN REALIZACJI dla nakładu  do 500 szt: czas wykonania – do 8 dni roboczych + czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.  Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie

Podkładki pod kubek, wafle, coastry pod szklanki i piwo

Cennik Opis produktu Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cennik podstawek jednostronnych z chłonnej tektury BEERMAT gr. 1,6mm gramatura 650g/m2 Rozmiar/Nakład 70 140 210 280 350 420 490 560 1050 inny Cena netto 1,98 1,85 1,70 1,60 1,50 1,40 1,30 1,25 1,10 email Cennik podkładek jednostronnych z tworzywa z piankowym spodem gr. 2,2mm  Rozmiar/Nakład 70 140 210 280 350 420 490 560 1050 inny Cena netto 2,10 2,00 1,90 1,80 1,70 1,60 1,50 1,40 email email Ceny zawierają koszt druku i wycięcia. Nie zawierają kosztów projektowania i 23%.podatku VAT Opis produktu Warto dbać o każdy szczegół. W restauracji czy barze znaczenie mają nawet podkładki pod kubek. Dopasowane do stylu i klasy lokalu pozwoli jednocześnie zabezpieczyć blat oraz przekazać gościom konkretną informację. Oferowane przez nas podkładki pod kubek, kufel czy szklankę to skuteczne narzędzia marketingowe oraz świetne uzupełnienie wyposażenia. Produkowane z najlepszych materiałów: tektury beermat lub poliestrowe ze spodem z pianki. . Na specjalne zamówienie wykonujemy także podkładki w dowolnych kształtach i rozmiarach. UWAGA: Nie wykonujemy podkładek pod piwo z dwustronnym nadrukiem. BEERMAT gr. 1,6mm gramatura 650g/m2 Opis wykonania: wymiar max 93x93mm, dowolny kształt, pełnokolorowy jednostronny druk UV tuszami z atestem nietoksyczności na specjalnej chłonnej tekturze, która nie rozwarstwia się i nie puchnie po nasiąknięciu wodą spływającą z z oszronionej szklanki lub kufla piwa. podkładki jednostronne z tworzywa z piankowym spodem gr. 2,2mm Opis wykonania: wymiar max 93x93mm, dowolny kształt, pełnokolorowy jednostronny druk UV tuszami z atestem nietoksyczności na specjalnej chłonnej tekturze beermat, która nie rozwarstwia się i nie puchnie po nasiąknięciu wodą spływającą z oszronionej szklanki lub kufla piwa. Funkcje podkładek: reklamowa, informacyjna, ciekawe narzędzie marketingowe, które doceni każdy menadżer prowadzący pub, kawiarnię, klub lub restaurację. Kształt: jeśli chcesz zamówić podkładki w skomplikowanym kształcie – skonsultuj się mailem przesyłając plik wektorowy – potwierdzimy możliwość wykonania podkładki dla wybranego przez Ciebie materiału. Możemy wykonać większe wymiary podkładek niż w cenniku powyżej . Prześlij zapytanie z podaniem wielkości i nakładu na biuro@brooklyn.pl Masz możliwość łączenia w zamówieniu różnych wzorów. Warunek: minimalny nakład jednego wzoru wzoru to  70 szt. Korzyść: mniejsza cena za sztukę.   Przykład 1: Zamawiając jednorazowo 5 różnych wzorów podkładek z beermat po np.. 70 szt. każdego, czyli razem 350 szt. – uzyskasz cenę jednostkową 1,30 zł netto/szt za szt zamiast 1,70zł netto/szt   Przykład 2: Zamawiając jednorazowo 4 różne wzory podkładek z piankowym spodem po 70, 70, 140 i 210 szt., czyli razem 490 szt. – uzyskasz cenę jednostkową 1,35 zł netto/szt za szt zamiast odpowiednio 2,00zł, 2,00zł, 1,85zł,  1,70zł netto/szt  za każdy nakład. Wyjątkowe podkładki pod kufel Interesują Cię oryginalne, a przy tym trwałe i estetycznie prezentujące się podkładki pod kufel, czy szklankę? Doskonale trafiłeś! To właśnie tutaj znajdziesz znakomitej jakości podkładki, które opatrzymy równie znakomitej jakości nadrukiem – trwałym i precyzyjnym, perfekcyjnie podkreślającym styl i charakter Twojej restauracji, pubu, czy baru. Przygotujemy dla Ciebie podkładki z nadrukiem dokładnie takim, jakiego oczekujesz, w ilości, jakiej potrzebujesz i w cenie, która będzie dla Ciebie z pewnością satysfakcjonująca – przekonaj się sam! Podkładki z własnym nadrukiem to znakomity sposób na promocję biznesu – prosty, praktyczny, a zarazem imponująco skuteczny. To także wyraz troski o gości oraz dbałości o wyposażenie lokalu. Podkładki pod kufel, czy szklankę ochronią blat stolików, czy baru, stanowiąc jednocześnie estetyczny element aranżacji przestrzeni. Dzięki naszym podkładkom: przekażesz swoim gościom to, co zechcesz, zaprosisz ich ponownie do swojego lokalu, sprawisz, że wizyta w Twojej restauracji, czy barze pozostanie niezapomniana; zareklamujesz swój biznes; zadbasz o dobre wrażenie i podkreślisz charakter wnętrza. Podkładki pod piwo z własnym nadrukiem Wykonamy dla Ciebie podkładki pod piwo w dowolnym kształcie i rozmiarze,  i z nadrukiem, jaki wybierzesz. W ten sposób zyskasz oryginalne, niepowtarzalne rozwiązanie, które perfekcyjnie odpowie na wszystkie Twoje oczekiwania. Poznaj nasze realizacje, zainspiruj się i złóż zamówienie. Zapraszamy! Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF.
Dolna krawędź standu powinna być prosta. Jeśli na grafice jest postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowana jest podpora. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska (DPD), pakowanie zbiorcze w karton do 1050 szt.: 22,00zł +23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej.   TERMIN REALIZACJI dla nakładu do 1050szt.: STANDARDOWY – czas wykonania: 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.  Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym

Mega PUZZLE z własnym nadrukiem

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Rozmiar/Nakład 1-2 3 do 8 9 do 15 16 do 50 51 do 100 XL 96x66cm z tektury 99 zł 84 zł 81 zł 79 zł 77 zł XXL 126 x 86 cm z tektury 155 zł 141 zł 135 zł 129 zł 123 zł XXXL 136 x 96 cm z tektury 165 zł 151 zł 145 zł 139 zł 128 zł okrągłe ⌀ 99cm – tworzywo sztuczne 127 zł 115 zł 102 zł 97 zł 95 zł Opis produktu Produkt to puzzle reklamowe, łączące w sobie cechy układanki oraz gadżetu promującego naszą markę. MEGA Puzzle wykonujemy w rozmiarach: XL – prostokątne 96 x 66 cm; okrągłe średnica: 69 cm, XXL – prostokątne 126 x 86 cm; 3XL –  prostokątne 136x96cm; puzzle okrągłe średnica: 99cm – są wykonywane z tworzywa sztucznego i mają osobny cennik Na życzenie wycenimy inny (większy lub pośredni format). Bardzo duże formaty wykonujemy z tworzywa z nadrukiem UV. Całość jest odporna na czynniki zewnętrzne. Takie puzzle są wykorzystywane prze naszych klientów jako atrakcja na eventach. Opis jednostronny druk pełnokolorowy UV (CMYK) kaszerowany jednostronnie na tekturę litą 2 mm, prostokątne XL i XXL – 40 elementów; okrągłe XL 69cm 25 elementów; okrągłe XXL 99 cm 49 elementów, wydruk/ściąga formatu A4 w komplecie. Mega puzzle reklamowe Mega puzzle reklamowe z własnym nadrukiem to rozwiązanie, jakiego poszukujesz? Doskonale się składa, ponieważ w realizacji tego typu projektów mamy naprawdę spore doświadczenie, a oferowane przez nas ceny należą do najbardziej konkurencyjnych na rynku. Wierzymy, że nasza oferta spełni Twoje oczekiwania – poznaj ją bliżej! Mega puzzle to forma reklamy, której nie można przeoczyć. Efektowne i przyciągające uwagę puzzle pozwolą Ci stworzyć dowolny promocyjny przekaz i dotrzeć z nim do naprawdę szerokiego grona klientów. To doskonały gadżet reklamowy – idealny, jako upominek dla klientów, czy kontrahentów, a także forma promocji na wszelkiego rodzaju wydarzeniach. Poszukujesz formy reklamy innej niż wszystkie – postaw na mega puzzle reklamowe! Ciekawe puzzle reklamowe Nasze puzzle to przede wszystkim: trwałe, odporne na uszkodzenia i czynniki zewnętrzne tworzywo; trwały, estetyczny, pełno kolorowy nadruk UV; wiele formatów; materiał do wyboru: tektura, tworzywo, filc. Wystarczy przesłać nam lub zlecić naszym grafikom projekt i oryginalny, efektowny gadżet reklamowy gotowy! Opcje dodatkowe Puzzle pakowane są standardowo w torebkę foliową. Na zamówienie możemy wykonać opakowanie tekturowe z dowolnym nadrukiem – wg indywidualnej wyceny. Tworzywo 3mm (polipropylen ‘plaster miodu’) zamiast tektury litej – wg indywidualnej wyceny Niestandardowe kształty i wymiary – puzzle reklamowe nawet o bokach długości kilku metrów – wg indywidualnej wyceny. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; Jeśli chcesz zlecić projekt naszym grafikom – do wyceny prześlij opis i posiadane materiały graficzne – na adres: biuro@brooklyn.pl. Pliki Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska (DPD), pakowanie zbiorcze w karton 1-5 kpl: 14,00zł +23%vat 6-10kpl: 16,00zł+23%vat   Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu  1-5 szt: czas wykonania: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.  Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie

Fotoramki stojące

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cennik – ceny netto za 1 szt. uwzględniają jednostronny pełnokolorowy nadruk UV i dowolny kształt. Rozmiar/Nakład 1 2 do 6 7 do 20 21 do 50 51 i więcej Cena netto 380zł 360zł 350zł 345zł 325zł Opis produktu Chcesz urozmaicić imprezę: wesele, 18-tkę, rocznicę,  czy event firmowy? Zaproponuj swoim gościom fotoramki. Ten zabawny gadżet nawiązujący do Facebooka, Instagrama czy też ze starych zdjęć z Polaroida sprawi, że wspólnie spędzone chwile będą niezapomniane. Świetnym uzupełnieniem do fotoramki są transparenty do trzymania – plansze w dowolnym kształcie, z nadrukiem albo z suchościeralną powierzchnią. Zobacz je TUTAJ Kształt boków i wewnętrznych krawędzi ramki dowolny. Wielkość grafiki po rozłożeniu szerokość: max. 140 cm wysokość: max. 195 cm Wymiar po złożeniu szerokość: 140 cm wysokość: 97,5 cm głębokość: 5 cm Opis wykonania plansza z grafika składana na pół w poprzek, materiał: tworzywo – biały polipropylen o wewnętrznej strukturze plastra miodu, gr. 3mm z bezpośrednim zadrukiem druk wysokiej jakości o szerokim zakresie tonalnym CMYK+LC+LM, dzięki technologii druku UV druk nie blaknie, ale przeciwnie – utrwala się pod wpływem światła słonecznego! 2 podpory z białego tworzywa – polipropylenu kanalikowego gr. 5mm fotoramkę dedykujemy do użycia wewnątrz budynku; tworzywo oraz druk są odporne na deszcz i słońce, ale cała duża i lekka konstrukcja niej jest odporna na na wiatr;  jeśli chcesz wystawić ją na zewnątrz – kontroluj jej stabilność. Dlaczego standy z tworzywa a nie z tektury? Tworzywo z którego wykonujemy stojaki reklamowe – polipropylen,  jest trwalszy i bardziej estetyczny niż tektura – dzięki temu standy są bardziej wytrzymałe niż standardowe stojaki. Wytrzymałość na zginanie ma duże znaczenie przy wysyłce pojedynczych sztuk kurierem. Tektura jako nieodpowiedni materiał do budowy standów reklamowych Standy reklamowe z tworzywa sztucznego – polipropylen Opcje dodatkowe Składana kieszonka z tektury na ulotki lub wizytówki: druk CMYK (pełen kolor) na tekturze mikrofala, format DL, A6, A5, A4 w pionie lub poziomie lub inny niestandardowy. Nieskładana kieszeń (koszyczek) na foldery, ulotki lub wizytówki z przezroczystego tworzywa 1mm; format DL, A6, A5, A4 i in. Zestaw 13 różnych tabliczek do trzymania (tzw. lizaków) do zdjęć – 21,5x31cm Cena 65,00zł+23Vat/kpl Suchościeralna tabliczka – dymek 49x49cm. Cena 39zł + 23%vat za szt. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF.
Dolna krawędź standu powinna być prosta. Jeśli na grafice jest postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowana jest podpora. Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-8 szt: 45,00zł+23%vat 8-16 szt: 60,00 zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu  1-5 szt: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Warto również sprawdzić realizowane przez naszą firmę szyldy reklamoweWysoka jakość, szybka realizacja! Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.  Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie