Banery 3D
Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Rozmiar/Nakład 1 2 do 6 7 do 20 21 do 50 51 i więcej Cena netto 390zł 365zł 355zł 345zł 335zł Opis produktu Od razu zwraca uwagę, skuteczna reklama widoczna z daleka. Kształt: dowolny. Wielkość grafiki po rozłożeniu szerokość: max. 140 cm wysokość: max. 190 cm Wymiar po złożeniu szerokość: 140 cm wysokość: 95 cm głębokość: 5 cm Specyfikacja technologiczna plansza z grafika składana na pół w poprzek, jednostronny pełnokolorowy druk UV o szerokim zakresie tonalnym CMYK+LC+LM (nietoksyczny i bezzapachowy, wysokiej jakości) materiał: tworzywo – biały polipropylen o wewnętrznej strukturze plastra miodu, gr. 3mm cięcie wg dowolnego kształtu – sprawdź poniżej „Jak przygotować pliki”, podpora: z tekpolu białego grubości 5 mm dostępna w dwóch opcjach – 1. vertical w postaci składanej kolumny ze stopą częściowo widoczną przed grafiką – stabilizuje grafikę prostopadle do podłogi; 2. standard – składana podpora niewidoczna od przodu ustawia grafikę pod lekkim kątem do podłoża. Dlaczego standy z tworzywa a nie z tektury? Tworzywo z którego wykonujemy stojaki reklamowe – polipropylen, jest trwalszy i bardziej estetyczny niż tektura – dzięki temu standy są bardziej wytrzymałe niż standardowe stojaki. Wytrzymałość na zginanie ma duże znaczenie przy wysyłce pojedynczych sztuk kurierem. Tektura jako nieodpowiedni materiał do budowy standów reklamowych Standy reklamowe z tworzywa sztucznego – polipropylen Opcje dodatkowe Okienko na wsuwany, wymienny plakat w dowolnym rozmiarze (przezroczysty poliwęglan 1 mm), Nieskładana kieszeń (koszyczek) na foldery, ulotki lub wizytówki z przezroczystego tworzywa 1mm; format DL, A6, A5, A4 i in. Tablica do pisania kredą lub markerem kredowym, dowolny kształt, wycena indywidualna Składana kieszonka z tektury na ulotki lub wizytówki: druk CMYK (pełen kolor) na tekturze mikrofala, format DL, A6, A5, A4 w pionie lub poziomie lub inny niestandardowy. Suchościeralność – Umożliwia pisanie na stojaku markerem suchościeralnym lub kredowym (z naszej oferty lub innym dowolnym). Suchościeralna tabliczka – dymek 49x49cm. Cena 39zł + 23%vat za szt. Czarny marker suchościeralny z uchwytem samoprzylepnym. Cena 5zł + 23%vat za szt. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF. Dolna krawędź standu powinna być prosta. Jeśli na grafice jest postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowana jest podpora. Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-4 szt: 24,00zł+23%vat 5-8 szt: 45,00zł+23%vat 9-12szt: 60,00zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. Orientacyjny TERMIN REALIZACJI dla nakładu 1-8 szt: STANDARDOWY – czas wykonania: do 5 pełnych dni roboczych + czas dostawy kurierskiej EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości Ciekawym nośnikiem reklamowym jest również fotościanka, którą znajdziecie Państwo również w naszej ofercie. Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie
Trybunka degustacyjna

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Rozmiar/Nakład 1 2-10 11-25 26-40 > 40 Cena netto 310 zł 298 zł 288 zł 272 zł email Teczka (opcjonalnie) 59 zł 59 zł 59 zł 59 zł 59 zł Opis produktu Wygodna w transporcie, łatwa w przechowywaniu rozkładana lada wystawiennicza z indywidualnym nadrukiem reklamowym. Powierzchnia reklamowa do wykorzystania w cenie to element o przekroju soczewki i blat. Wielkość lady – złożona na płasko ma szerokość. 58,5cm x wysokość 98cm , blat i stopa mają średnicę 57cm Opis wykonania druk UV z certyfikatem GreenGuard pełnokolorowy, o szerokim zakresie tonalnym CMYK+LC+LM, nietoksyczny i bezzapachowy, stopa i blat z tworzywa – białego polipropylenu o wewnętrznej strukturze plastra miodu, gr. 3mm, blat z jednostronnym naddrukiem, stopa bez nadruku część pionowa o przekroju soczewki z tektury mikrofala, fala E, 390g/m2, z usztywnieniami wewnętrznymi z tworzywa, nadruk po obu stronach, każda strona może mieć inną grafikę. Dlaczego trybunki z tworzywa a nie z tektury? Tworzywo z którego wykonujemy trybunki reklamowe – polipropylen, jest trwalszy i bardziej estetyczny niż tektura – dzięki temu trybunki są bardziej wytrzymałe niż standardowe trybunki. Wytrzymałość na zginanie ma duże znaczenie przy wysyłce pojedynczych sztuk kurierem. Tektura jako nieodpowiedni materiał do budowy standów reklamowych Standy reklamowe z tworzywa sztucznego – polipropylen Opcje dodatkowe Okienko na wsuwany, wymienny plakat w dowolnym rozmiarze (przezroczysty poliwęglan 1 mm), Nieskładana kieszeń (koszyczek) na foldery, ulotki lub wizytówki z przezroczystego tworzywa 1mm; format DL, A6, A5, A4 i in. Teczka do transportu i przechowywania, cena w tabelce przy opisie Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Pliki Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska, pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-4 szt: 20,00zł+23%vat 5-8 szt: 36,00zł+23%vat 9-12 szt: 55,00zł+23%vat 13-25 szt: 90,00zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu 1-5 szt: czas wykonania: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie
Naklejki podłogowe

Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Opis produktu Grafika podłogowa to od lat z powodzeniem wykorzystywany nośnik reklamy. Naklejki wykonujemy z wysokiej jakości materiałów. Nasz atut to możliwość stosowania dowolnych kształtów przy dużym formacie (120×180 cm) bez wykorzystywania drogich wykrojników. Duże naklejki wykonujemy od 1 szt, mniejsze od 1mb. Grafika podłogowa to skuteczny nośnik reklamy w miejscu sprzedaży. Naklejki wykonujemy z wysokiej jakości materiałów. Nasz atut to możliwość wykonania dowolnych kształtów przy dużym formacie bez wykorzystywania drogich wykrojników. Nalepki podłogowe – opis wykonania pełnokolorowy druk UV materiał: biała samoprzylepna folia monomeryczna laminat podłogowy gr.100 mikronów trwałość 3 miesiące, klasa antypoślizgowości R-10 lub 3 – letni 200 mikronów z klasą antypoślizgowości R-11 kształt naklejki dowolny maksymalna szerokość dla naklejki wyciętej po obrysie: 120cm, drugi wymiar: możemy wyciąć nawet 10 mb minimalne zamówienie: 1mb przykładowa cena dla 1 szt. naklejki laminat 3- mies – cena białej folii 100 x 100 cm: 130,00 zł +23%vat. przykładowa cena dla 1 naklejki na białej folii 120×200 cm wyciętej po dowolnym kształcie obrysu: 365,00 zł + 23%vat. Naklejki wyceniamy indywidualnie: wyślij zapytanie mailem na adres: biuro@brooklyn.pl (najlepiej z załączonym podglądem kształtu). Naklejki na podłogę, takiej reklamy nie można ominąć! Interesują Cię naklejki na podłogę – trwałe, estetycznie prezentujące się, które najlepiej zaprezentują Twój przekaz? U nas zamówisz je szybko i w najlepszej cenie – nawet jeśli Twoje zamówienie obejmować będzie tylko 1 sztukę. Sięgnij po nasze propozycje i reklamuj się skutecznie jak nigdy dotąd! Naklejki na podłogę to wyjątkowo skuteczna forma reklamy – natychmiast zauważalna, zapadająca w pamięć, robiąca wrażenie. Możesz wybrać dowolny kształt i rozmiar naklejki (realizujemy różne kształty w każdym formacie) – w ten sposób perfekcyjnie dopasujesz naklejkę do wielkości podłogi i całego pomieszczenia, a reklama będzie tym, na co w pierwszej kolejności Twoi klienci zwrócą uwagę. Druk naklejek podłogowych Dowolny kształt, rozmiar i nakład. Znakomita jakość naklejek, co gwarantuje ich trwałość i doskonały wygląd na długo. Do tego atrakcyjne ceny i elastyczny czas realizacji zamówienia. Co jeszcze możemy zaproponować? To m.in. usługa projektu graficznego – naklejki na podłogę. Zapraszamy! Opcje dodatkowe Druk na folii przezroczystej (transparentnej) z użyciem białej farby podkładowej. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100 dpi (zalecane 150 dpi); odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF. Dolna krawędź standu powinna być prosta. Jeśli na grafice jest postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowana jest podpora. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska, pakowanie zbiorcze w karton 20,00zł +23%vat/paczka Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI do 20m2 STANDARDOWY – do 5 pełnych dni roboczych EKSPRESS – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości – czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie
Maty reklamowe

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Rozmiar/Nakład 1-3 4 do 10 11 i więcej okrągła śr. 100 cm 170 160 email 80 x 120 cm 174 164 email 100 x 140 cm 238 228 email 120 x 180 cm 367 346 email Opis produktu kształt: prostokąt, koło lub inny na zamówienia wielkości do wyboru wg tabelki lub inna na zamówienie grubość 2,2mm mm elastyczne tworzywo printMAT™ dedykowane do grafiki podłogowej z piankowym antypolizgowym spodem pełnokolorowy nadruk wg pliku przesłanego przez klienta spód z kremowej pianki Przeznaczenie Jako mata reklamowa z logotypami producentów lub sklepów do ekspozycji towarów klasy premium – pod rowery, motocykle, wózki dziecięce, sprzęt sportowy itp. oraz jako typowa mata ochronna pod krzesło na twardą podłogę pod krzesła i fotele na kółkach. Zalety mat reklamowych ochronnych i ekspozycyjnych jako mata wystawowa ma duży potencjał reklamowy i zwiększa prestiż eksponowanych produktów i producenta, chroni podłogę przed zniszczeniem, wycisza hałas kółek, izoluje przed zimnem jako mata ochronna pod krzesło’ mata po wyjęciu z opakowania rozkłada się całkowicie na płasko, Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format pliku graficznego TIFF CMYK, rozdzielczość 100 dpi w skali 1 do 1 lub plik wektorowy z fontami przekształconymi na krzywe (Adobe Illustrator CS3 lub CorelDRAW lub PDF), spady 3mm, prostokąt – zaokrąglenia po stronie wykonawcy. Po przesłaniu pliku sprawdzamy jego poprawność i w razie wątpliwości kontaktujemy się z klientem. Możesz wybrać wzór z naszej bazy: kliknij w poniższy baner. GOTOWE WZORY Pliki Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska, pakowanie zbiorcze w karton 1-8 szt: 24,00zł+23%vat 8-16 szt: 35,00 zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie
Wykładzina podłogowa z dowolnym nadrukiem

Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Opis produktu Wykładzina PCV z nadrukiem firmowym to kolejna z naszych propozycji, która uczyni promocję Twojej marki zdecydowanie skuteczniejszą. To także znakomity sposób na personalizację podłogi w dowolnie wybranym wnętrzu – zarówno prywatnym, jak i komercyjnym. Prześlij nam plik zawierający projekt graficzny, jaki ma znaleźć się na wykładzinie, a potem złóż zamówienie – szybko, wygodnie i w zdecydowanie konkurencyjnej cenie. Wykładzina z nadrukiem to prosty, a zarazem niezwykle efektowny i skuteczny sposób na promocję firmy. Wykładzinę PCV wyróżnia odporność na rozciąganie, rozdarcia i zginanie. Dzięki temu zyskujesz pewność, że wykładzina zachowa znakomitą kondycję i wygląd na długo, a nadruk firmowy będzie niezmiennie dobrze się prezentował. Dobry sposób na reklamę – wykładzina z nadrukiem Nadruk firmowy na wykładzinie? Takiej reklamy po prostu nie można przeoczyć, a to właśnie chodzi, prawda? Sięgnij po proponowane przez nas wykładziny z nadrukiem firmowym i reklamuj się podczas targów, szkoleń, konferencji branżowych. Wyposaż oryginalnie i funkcjonalnie biuro, korytarz, czy hol. Proponowane przez nas wykładziny dostarczają wielu interesujących i praktycznych możliwości aranżacyjnych. Można je zastosować na całą podłogę lub jedynie jako większe maty pod krzesła biurowe. Wykładzina gładka – PCV Cena: 230 zł + 23%VAT za 1 mb szerokości roli 150 cm czyli 1,5 m²,Przy zamówieniach powyżej 15 mb – wycena indywidualna.Minimalna ilość: 1mb/ Mniejsze zrealizujemy w cenie zamówienia minimalnego Wymiary Szerokość roli brutto (całej): 160 cm, Szerokość roli netto (po obcięciu): 152 cm, maksymalna szerokość druku: 156 cm. Wykładzinę wysyłamy bez docięcia, tak, żeby przy układaniu była możliwość ułożenia jej na zakładkę i docięcia z góry na szerokość druku.W efekcie można uzyskać równe ułożenie poszczególnych pasów. Wykładzinę wysyłamy bez docięcia, tak, żeby przy układaniu była możliwość ułożenia jej na zakładkę i docięcia z góry na szerokość 150 cm. W efekcie można uzyskać równe ułożenie poszczególnych pasów. Właściwości Wykładzina jest odporna na rozciąganie, rozdarcia i zginanie, Elastyczny spód z pianki PCV, Rodzaj tkaniny: 85% PVC, 15% POLIESTER, Gramatura: 1000 ± 100 g/m.kw. Trwały, nietoksyczny, bezzapachowy druk UV z certyfikatem GreenGuard. Przeznaczenie dla obiektów użyteczności publicznej i mieszkań prywatnych – jako personalizowany element wystroju wnętrz np. przedpokoju, duże maty z indywidualnym nadrukiem np pod krzesła obrotowe, wykładziny reklamowe, wykładziny targowe, na eventy, konferencje, ale też jako podkładki dekoracyjne , zabezpieczające i wygłuszające na blaty. Czas realizacji zamówień do 80 m2: do 5 dni roboczych, dla większych ilości ustalamy termin indywidualnie. Zamów próbkę w cenie 1 zł+23% vat, koszt wysyłki kurier DPD 11 zł+23% vat lub kurier Inpost 8,00 zł+23%VAT Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format pliku graficznego TIFF CMYK, lub PDF szerokość 155 cm, długość – dowolna, lecz nie większa niż 500 cm rozdzielczość 100 dpi w skali 1 do 1 lub plik wektorowy z fontami przekształconymi na krzywe (Adobe Illustrator lub PDF), spady 3mm, Plik proszę przygotować jako całość, nasz grafik podzieli go na ewentualne części. Po przesłaniu pliku sprawdzamy jego poprawność i w razie wątpliwości skontaktujemy się. Pliki Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD) – 35,00 zł+23%vat za rolkę 5 mb. Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. Najczęściej zadawane pytania Pytanie dotyczące tego produktu Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam iaculis leo at odio consequat dictum. In hac habitasse platea dictumst. Maecenas gravida, mi et egestas aliquam, risus orci facilisis elit, ac feugiat risus ex quis leo. Pytanie dotyczące tego produktu Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam iaculis leo at odio consequat dictum. In hac habitasse platea dictumst. Maecenas gravida, mi et egestas aliquam, risus orci facilisis elit, ac feugiat risus ex quis leo. Pytanie dotyczące tego produktu Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam iaculis leo at odio consequat dictum. In hac habitasse platea dictumst. Maecenas gravida, mi et egestas aliquam, risus orci facilisis elit, ac feugiat risus ex quis leo. Pytanie dotyczące tego produktu Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam iaculis leo at odio consequat dictum. In hac habitasse platea dictumst. Maecenas gravida, mi et egestas aliquam, risus orci facilisis elit, ac feugiat risus ex quis leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam iaculis leo at odio consequat dictum. In hac habitasse platea dictumst. Maecenas gravida, mi et egestas aliquam, risus orci facilisis elit, ac feugiat risus ex quis leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam iaculis leo at odio consequat dictum. In hac habitasse platea dictumst. Maecenas gravida, mi et egestas aliquam, risus orci facilisis elit, ac feugiat risus ex quis leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam iaculis leo at odio consequat dictum. In hac habitasse platea dictumst. Maecenas gravida, mi et egestas aliquam, risus orci facilisis elit, ac feugiat risus ex quis leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam iaculis leo at odio consequat dictum. In hac habitasse platea dictumst. Maecenas gravida, mi et egestas aliquam, risus orci facilisis elit, ac feugiat risus ex quis leo. Złóż zapytanie
Tablice, szyldy reklamowe o dowolnym kształcie

Opis produktu Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Rozmiar/Nakład 1 2 do 6 7 do 20 21 do 50 51 i więcej Cena netto 390zł 365zł 355zł 345zł 335zł Opis produktu Tablice reklamowe, dostępne w ofercie brooklyn.pl, to różnorodność form, dowolność kształtów i pełna swoboda zastosowania. Wybrana tablica reklamowa, czy też szyld, może bowiem znaleźć się dokładnie tam, gdzie chcesz, czy to na zewnątrz, czy też wewnątrz budynku. Tę swobodę aranżacji, jaką gwarantują nasze szyldy oraz inne rozwiązania reklamowe, zapewniają przede wszystkim niezawodne, wysoce odporne na działanie czynników zewnętrznych materiały – wysokiej jakości polipropylen o wewnętrznej strukturze plastra miodu, gr. 3 mm. Nietoksyczny i bezzapachowy druk to z kolei rozwiązanie w pełni bezpieczne dla ludzi, dlatego każda nasza tablica reklamowa wykonana tą właśnie technologią, jest doskonałym rozwiązaniem również do pomieszczeń biurowych i handlowych, restauracyjnych, hotelowych oraz wszelkich przestrzeni zamkniętych. Szyldy reklamowe – ważny element promocji Sięgając po proponowane przez nas szyldy reklamowe, zyskujesz: tablicę reklamową o dowolnym kształcie i wymiarze – wszystko zależy tylko od Twojego projektu; tablicę, która w 100% odpowiadać będzie Twoim indywidualnym oczekiwaniom – sam ustalasz kształt, wielkość, kolorystykę oraz oczywiście treść nadruku; doskonały nośnik reklamy i informacji – sprawimy, że Twoja tablica reklamowa zostanie zauważona; praktyczne rozwiązanie o zastosowaniu ew wnętrzach, a także na zewnątrz – jeśli chcesz, możesz zmieniać usytuowaniu szyldu; łatwość samodzielnego montażu – tablice są lekkie, a do ich montażu wystarczą najczęściej kołki rozporowe o średnicy 6 mm z podkładkami; dowolność nakładu (przygotujemy dla Ciebie jedną tablicę lub wiele sztuk); elastyczne terminy realizacji zamówienia. Jako bezpośredni producent tablic reklamowych możemy zagwarantować także najlepsze ceny. Zapraszamy do współpracy! Cena Aby wycenić tablicę – wyślij zapytanie wraz z podglądem i wymiarami projektu korzystając z formularza poniżej Ze względu na łatwość montażu oraz transportu – tablice dostarczane są do Państwa w dwóch rodzajach modułów: o wymiarach 95×145 cm i/lub 95×195 cm. Wielkość ostateczny wymiary tablicy o dowolnym kształcie zależą tylko od Państwa projektu – tablica zbudowana jest z dowolnej ilości modułów o wymiarach maksymalnych 95×145 cm i/lub 95×195 cm. każdy Szczegóły wykonania druk bezpośredni, nietoksyczny i bezzapachowy pełnokolorowy, o szerokim zakresie tonalnym CMYK+LC+LM materiał: tworzywo – biały polipropylen o wewnętrznej strukturze plastra miodu, gr. 3mm Sposób montażu do ściany Generalnie to w jaki sposób zamocują Państwo tablicę zależy od rodzaju ściany. Większość naszych klientów używa kołków rozporowych o średnicy 6 mm z podkładkami. Tablica wykonana jest z lekkiego materiału, którego przewiercenie nie nastręcza żadnych trudności. Dlaczego tablice z tworzywa a nie z tektury? Tworzywo z którego wykonujemy tablice – polipropylen, jest trwalszy i bardziej estetyczny niż tektura – dzięki temu standy są bardziej wytrzymałe niż standardowe stojaki. Wytrzymałość na zginanie ma duże znaczenie przy wysyłce pojedynczych sztuk kurierem. Tektura jako nieodpowiedni materiał do budowy standów reklamowych Standy reklamowe z tworzywa sztucznego – polipropylen Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF. Dolna krawędź standu powinna być prosta. Jeśli na grafice jest postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowana jest podpora. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-8: 45,00zł+23%vat 8-16: 60,00zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu 1-5 szt: czas wykonania: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy
Shelfstopery

Cennik Opis produktu Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Plansza z tworzywa Rozmiar/Nakład 1 – 4 5 – 16 17 – 52 53 – 100 22×95 64,00 zł 55,00 zł 50,00 zł 47,00 zł 22×145 74,00 zł 64,00 zł 60,00 zł 55,00 zł 22×195 89,00 zł 78,00 zł 75,00 zł 70,00 zł Plansza z tektury Rozmiar/Nakład 1 – 4 5 – 16 17 – 52 53 – 100 22×95 57,00 zł 50,00 zł 46,00 zł 41,00 zł 22×145 64,00 zł 53,00 zł 48,00 zł 43,00 zł 22×195 72,00 zł 61,00 zł 54,00 zł 50,00 zł Opis produktu Shelfstoppery sklepowe to produkty reklamowe, które zapewniają lepsze wyeksponowanie określonych towarów na półkach. Chcesz, żeby klient zauważył Twoje produkty, zainteresował się nimi i szybciej podjął decyzję o zakupie? Shelfstopper jako materiał reklamowy zamontowany na specjalnym wysięgniku jest najlepszym rozwiązaniem – czytelna grafika przykuwa uwagę potencjalnych odbiorców, ułatwia im odnalezienie produktu, a Tobie zapewnia większe zyski. Zainwestuj w profesjonalny element reklamowy z mocowaniem na magnes lub dwustronną taśmę – montaż reklamy jest szybki i bezproblemowy, a możliwość wycięcia dowolnego kształtu sprawia, że łatwo możesz dopasować produkt do indywidualnych oczekiwań. Nasze shelfstoppery sklepowe wykonywane są z wysokiej jakości materiałów – głównie polipropylenu o wewnętrznej strukturze plastra miodu. Taka konstrukcja zapewnia dużą odporność na oddziaływanie negatywnych czynników zewnętrznych. Nadruki charakteryzują się doskonałym odwzorowaniem barw i szeroką rozpiętością tonalną. W komplecie zapewniamy planszę oraz specjalny wysięgnik z haczykami. Sprawdź produkty, które oferujemy na stronie brooklyn.pl i już teraz złóż zamówienie! Szczegóły wykonania wysięgnik z wieloma możliwościami ustawienia mocowany na magnes, w razie potrzeby można go także podkleić dwustronną taśmą samoprzylepną, lekka plansza z dwustronnym nadrukiem UV o szerokim zakresie tonalnym CMYK+LC+LM tusz z certyfikatem nietoksyczności GREENGUARD materiał do wyboru: tworzywo – biały polipropylen o wewnętrznej strukturze plastra miodu, gr. 3mm lub całkowicie biała tektura mikrofala , fala E, 390g, gr. 1,5mm kształt: góra prosta, boki i dół mogą mieć dowolny kształt – wg dostarczonej przez klienta linii cięcia, Przykładowe zastosowania – reklama, czasowe promocje, tabliczki łatwo zdejmowane plansze reklamowe do mocowania na powierzchniach metalowych oraz na innych (po podklejeniu dwustronną taśmą samoprzylepną) Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 150 dpi (zalecane 200 dpi); odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF. Dolna krawędź standu powinna być prosta. Jeśli na grafice jest postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowana jest podpora. Dodatki Średnica otworów pod haczyki 6mm minimum 10mm od krawędzi. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-16: 18,00zł+23%vat 17-32: 24,00zł+23%vat 34-100szt: 45,00zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu 1-10 szt: czas wykonania: STANDARDOWY – do 5 pełnych dni roboczych EKSPRES spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie
Hangery

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Rozmiar/Nakład 1-2 3 do 5 6 do 15 16 do 35 36 do 80 Druk jednostronny 175 zł 155 zł 149 zł 140 zł 130 zł Druk dwustronny 256 zł 225 zł 218 zł 209 zł 200 zł Opis produktu Hanger – reklama do podwieszenia . Wykonane z lekkiego i odpornego tworzywa zawieszki mogą mieć dowolny kształt a wielkość ogranicza duży format 95x195cm w układzie pionowym lub poziomym. Od klienta zależy grafika i kształt, czyli projekt. Ten typ reklamy w miejscu sprzedaży (POS) sprawdzy się też jako stała ekspozycja, czasowa promocja czy informacja o akcjach sprzedażowych lub eventach. Dzięki ich możliwościom, nawet najprostszy przekaz może przybrać formę przyciągającą uwagę klientów. O wycenę mniejszych formatów granicznych ( max 95x 145cm i max 95x95cm pytaj mailowo: biuro@brooklyn.pl z podaniem nakładu. Wielkość maksymalna hangeru szer. 95 cm wys. 195 cm Opis wykonania nieskładana plansza z jednostronnym lub dwustronnym nadrukiem druk UV, o szerokim zakresie tonalnym CMYK+LC+LM (wysoka jakość) materiał: tworzywo – biały polipropylen o wewnętrznej strukturze plastra miodu, gr. 3mm kształt DOWOLNY- wg dostarczonej linii cięcia, opcjonalnie wycinanie dziurek w miejscach wskazanych w linii cięcia Opcje dodatkowe Wisząca sprężynka do wieszania z możliwością rozciągnięcia do oczekiwanej długości w zakresie 31-300cm, śr. drutu 1,5mm, Udźwig 1 kg przy każdej długości pośredniej i 3,5kg przy pełnym rozciągnięciu. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; Linia cięcia plik wektorowy AI (CS3), EPS lub CDR; umiejscowienie dziurek – UWAGA – podczas projektowania , należy przewidzieć miejsca w których będą otwory do mocowania hangerów (chyba, że klient chce wykonać otwory we własnym zakresie). Otwory należy umieścić w pliku z linią cięcia. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-10: 45,00zł+23%vat 11-20: 60,00zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości i mniejszych hangerów – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu 1-10 szt: czas wykonania: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych, EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie
Nakładki na bramki sklepowe

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Przykładowy cennik dla nakładek na sensomaty z tektury mikrofala o przekroju prostokątnym. Ceny netto zawierają pełnokolorowy nadruk UV Rozmiar/Nakład 1 – 2 3 – 9 10 – 20 21 – 50 51 – 100 101 i więcej 40x130x10cm 180 zł 150 zł 120 zł 92 zł 84 zł 78 zł 40x130x16cm 190 zł 157 zł 115 zł 95 zł 89 zł 81 zł 76x195x14cm 210 zł 185 zł 165 zł 158 zł 150 zł 140 zł Przykładowy cennik dla nakładek na sensomaty z tektury mikrofala o przekroju w kształcie soczewki. Ceny netto zawierają pełnokolorowy nadruk UV Rozmiar/Nakład 1 – 2 3 – 9 10 – 20 21 – 50 51 – 100 101 i więcej 45x130cm 180 zł 150 zł 120 zł 92 zł 84 zł 78 zł 48x130cm 190 zł 157 zł 115 zł 95 zł 89 zł 81 zł 83x195cm 210 zł 185 zł 165 zł 158 zł 150 zł 140 zł Opis produktu Nakładki na sensomaty – ze względu na mnogość rodzajów urządzeń sensomatowych – większość zamówień realizujemy na podstawie indywidualnej wyceny. Przestawiamy też poniżej cenniki dla konkretnych wymiarów. Szczegóły druk pełnokolorowy UV (CMYK) na całkowicie białej tekturze mikrofala 1,5 mm, 390g/m2, fala E laminat: brak dostawa na płasko W celu otrzymania wyceny innych ilości, wymiarów i/lub tworzywa – prosimy pisać na adres: biuro@brooklyn.plpodając poniższe dane do wyceny: wielkość (największa możliwa szer 76x1wys.95x głęb.14cm) przekrój: prostokąt lub soczewka rodzaj materiału – tektura mikrofala lub polipropylen o wewnętrznej strukturze plastra miodu 3 mm ilość opcje dodatkowe: wycinanie góry w dowolnym kształcie, wycinanie otworów na czujniki. Nakładka na bramkę sklepową – nowa powierzchnia reklamowa Bramki sklepowe nie kojarzą się klientom zbyt dobrze. Co więcej, nie są też szczególnie estetyczne. Jednak można to zmienić w bardzo prosty sposób. Dzięki specjalnej nakładce reklamowej na bramkę antykradzieżową każdy właściciel sklepu łatwo i szybko przekształci sensomaty w dodatkową powierzchnię reklamową. Dlaczego bramka sklepowa doskonale sprawdzi się jako dodatkowa powierzchnia reklamowa? Przede wszystkim jej atutem jest lokalizacja. Bramka sklepowa znajduje się tuż przy wejściu lub wyjściu ze sklepu, więc każda osoba z pewnością zwróci na nią uwagę. Ponadto, bramka sklepowa, a tym samym znajdująca się na niej reklama, są sporych rozmiarów, co sprawia, że nakładka jest czytelna i będzie można umieścić na niej dużo szczegółów, jednocześnie zachowując pełną estetykę i przejrzystość projektu. Zalety nakładki reklamowej na sensomat Zakrycie bramki i doskonała widoczność to nie jedyne zalety, jakie mają nakładki reklamowe na sensomaty. Warto pamiętać, że na takich bramkach możemy umieścić nie tylko reklamę, lecz również dane kontaktowe, informacje o promocjach w sklepie, a także wiele innych informacji, które mogą być interesujące dla klientów. Nakładki reklamowe na sensomaty to doskonały sposób na stworzenie widocznej i atrakcyjnej reklamy, która będzie pełniła funkcję praktyczną – osłonięcie bramek, a także informacyjną. Co więcej, możemy przygotować dla Ciebie taką nakładkę na zamówienie, dzięki czemu to Ty zdecydujesz o tym, jak będzie ona wyglądać oraz co powinno się na niej znaleźć. Reklama na bramki antykradzieżowe – sensomaty – zmienia wizerunek sklepu Nakładka reklamowa na sensomat może całkowicie odmienić wizerunek Twojego sklepu i sprawi, że klienci uznają go za bardziej przyjazne miejsce. Co więcej, pozwoli Ci zagospodarować przestrzeń, którą Tworzy bramka antykradzieżowa. Nakładka na bramkę sklepową wykonana z wysokiej jakości materiałów odpornych na promieniowanie UV oraz utratę koloru stanie się prawdziwą ozdobą Twojego sklepu. Skontaktuj się z nami i już dziś zaprojektuj swoją własną nakładkę na bramkę antykradzieżową! Opcje dodatkowe Okienko na wsuwany, wymienny plakat w dowolnym rozmiarze (przezroczysty poliwęglan 1 mm), Nieskładana kieszeń (koszyczek) na foldery, ulotki lub wizytówki z przezroczystego tworzywa 1mm; format DL, A6, A5, A4 i in. Suchościeralność – Umożliwia pisanie na stojaku markerem suchościeralnym lub kredowym (z naszej oferty lub innym dowolnym). Składana kieszonka z tektury na ulotki lub wizytówki: druk CMYK (pełen kolor) na tekturze mikrofala, format DL, A6, A5, A4 w pionie lub poziomie lub inny niestandardowy. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska (DPD) 1-20 szt: 20,00zł+23%vat 21-40 szt 38,00zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu 1-5 szt: czas wykonania: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi
Wobblery

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Rozmiar/Nakład 70 140 210 280 350 420 490 560 inny Cena netto 2,85 2,70 2,60 2,50 2,40 2,30 2,20 2,10 e-mail Opis produktu Szukasz materiałów wspierających sprzedaż w Twoim sklepie lub na stoisku? Zainwestuj w profesjonalne wobblery reklamowe, które skutecznie przyciągną uwagę klientów i zachęcą ich do zakupu! Podwieszana reklama wprawiana w ruch za pomocą niewielkiego nawet podmuchu wiatru szybko zostanie zauważona przez potencjalnych odbiorców. Jeśli interesują Cię tylko najwyższej jakości kiwaki do wobblerów, to sprawdź asortyment, który oferujemy na naszej stronie internetowej. W bogatej ofercie znajdziesz produkty wykonane z wysokiej jakości kartonu o podwyższonej sztywności, dzięki czemu zakupione materiały reklamowe posłużą Ci przez długi czas i będą bardziej odporne na zniszczenia. Umożliwiamy docięcie wobblera do dowolnego kształtu, np. koła czy kwadratu. Wykorzystujemy metodę jednostronnego, pełnokolorowego druku UV, który zapewnia realne odwzorowanie kolorów oraz doskonałą głębię barw, a to znakomicie przyciąga uwagę odbiorców i zapewnia ich zainteresowanie. Dostępne na naszej stronie internetowej brooklyn.pl kiwaki do wobblerów stanowią idealny wabik na klientów – przekonaj się sam i już teraz złóż zamówienie! Kształt: wobblery reklamowe przygotowujemy właściwie w dowolnym kształcie, byle zawierał się w kwadracie o wymiarach 93 x 93 mm (prosimy o konsultacje mailowe w sprawie stopnia skomplikowania kształtu wykrojnika) Rozmiary maksymalne dla cen z cennika szerokość: 93 mm wysokość: 93 mm Istnieje możliwość wykonania większych rozmiarów oraz dowolnych kształtów. Zapytaj o cenę i możliwości wykonania: biuro@brooklyn.pl Kiwak reklamowy zwraca uwagę! Poszukujesz naprawdę skutecznej i efektownej reklamy, obok której nikt nie przejdzie obojętnie? Wobbler to zdecydowanie najlepsze rozwiązanie! Dlaczego warto postawić na profesjonalne wobblery? W dzisiejszym szumie informacyjnym i sytuacjach, gdy wokół oddziałuje na nas tak wiele bodźców, w skutecznej promocji liczy się efekt zaskoczenia, impuls, który zwróci uwagę, zaskoczy, zaintryguje. Wobblery nadają się do tego znakomicie – efektowna grafika, jasny przekaz i oryginalna konstrukcja – kiwak reklamowy to rozwiązanie, które spełni wszystkie Twoje oczekiwania! Wobbler doskonale zareklamuje Twoją firmę Wobblery reklamowe mogą mieć dowolną wielkość i kształt. Sam decydujesz, jaki komunikat przekaże Twój wobbler, jak będzie wyglądał i oczywiście, w jakim miejscu się pojawi – tuż przy wejściu do sklepu, na stoisku w pasażu galerii handlowej, a może przy ladzie recepcyjnej? Jeśli dodamy do tego znakomitej jakości druk, gwarantujący perfekcyjne odwzorowanie Twojego firmowego logo, zyskujesz reklamę doskonałą. Opis wykonania jednostronny pełnokolorowy druk UV na kartonie Alaska 305g/m2 o podwyższonej sztywności (odpowiada sztywności kartonu 325g/m2) wysięgniki z tworzywa podklejone na obu końcach mocną dwustronną folią samoprzylepną – pakowane luzem do samodzielnego naklejenia wg dołączonego wzoru dowolny kształt – cięcie wg przesłanego przez klienta obrysu lub standardowe np.: koło, kwadrat z zaokrąglonymi rogami, nakład powinien być wielokrotnością 70 szt. Opcje dodatkowe Lakier UV błysk (na całej powierzchni lub wybiórczy) – uszlachetnia wydruk, podkreśla wybrane elementy grafiki lub stanowi samodzielny wzór na jednolitym tle- w zależności od zamysłu grafika. Wycena indywidualna na podstawie przesłanego pliku produkcyjnego. https://youtu.be/wl3dSFex-4g Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; Pliki Jeśli chcesz zlecić projekt naszym grafikom – do wyceny prześlij opis i posiadane materiały graficzne – na adres: biuro@brooklyn.pl. Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska na terenie Polski. Pakowanie zbiorcze w karton, kiwaki osobno do 490szt: 20,00zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu 1-5 szt: czas wykonania: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych + dostawa 1-2 dni robocze EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie
Window Hanger

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Rozmiar/Nakład 1-2 3 do 5 6 do 15 16 do 35 36 do 80 Nadruk jednostronny 185 zł 165 zł 159 zł 150 zł 140 zł Nadruk dwustronny 266 zł 235 zł 228 zł 219 zł 210 zł Opis produktu Window Hanger – reklama na witryny i okna sklepoweOkna to powierzchnia reklamowa o niewykorzystanym potencjale. Zapoznaj się z ofertą window hangerów do witryn oraz okien sklepowych i przekonaj się, jak najlepiej wykorzystać okna na świat i nowych klientów. Brooklyn.pl to miejsce w internecie, w którym znajdziesz wszystko, co niezbędne w reklamie. W puli naszych produktów i usług nie mogło oczywiście zabraknąć window hangerów – reklam wewnętrznych mocowanych za pomocą przyssawek na oknach i witrynach. Wykonane z lekkiego i odpornego plapropu zawieszki mogą mieć dowolny kształt i rozmiar. Do decyzji naszych klientów pozostawiamy również przekaz, który dany hanger będzie prezentował. Te akcesoria reklamowe świetnie sprawdzą się jako stałe ekspozycje, okresowe promocje i informacje o akcjach sprzedażowych czy eventach. Z powodzeniem można stosować je także jako tabliczki informujące o godzinach otwarcia lokalu. Dzięki ich możliwościom, nawet najprostszy komunikat będzie mógł być podany w ciekawiej formie przyciągającej oko przechodniów. O ceny dla innych formatów oraz z grafiką dwustronną pytaj mailowo: biuro@brooklyn.pl Wielkość maksymalna szer. 95cm wys. 195 cm Szczegóły wykonania nieskładana plansza z jednostronną grafiką (na życzenie wycenimy reklamę okienną z dwustronnym nadrukiem), druk nietoksyczny i bezzapachowy pełnokolorowy, o szerokim zakresie tonalnym CMYK+LC+LM materiał: tworzywo – biały polipropylen o wewnętrznej strukturze plastra miodu, gr. 3mm kształt DOWOLNY- wg dostarczonej linii cięcia, mocowanie do szyby za pomocą przyssawek. przeznaczenie: do wewnątrz; przykładowe zastosowania – stała reklama, czasowe promocje, tabliczki “OTWARTE, ZAMKNIĘTE”, łatwo zdejmowane plansze reklamowe do mocowania w na gładkich powierzchniach . Dlaczego hanger z tworzywa a nie z tektury? Tworzywo jest trwalsze i bardziej estetyczne niż tektura – dzięki temu produkty są bardziej wytrzymałe. Wytrzymałość na zginanie ma duże znaczenie przy wysyłce pojedynczych sztuk kurierem. Tektura jako nieodpowiedni materiał do budowy standów reklamowych Standy reklamowe z tworzywa sztucznego – polipropylen Opcje dodatkowe Lakier wybiórczy UV błysk – uszlachetnia wydruk, podkreśla wybrane elementy grafiki lub stanowi samodzielny wzór na jednolitym tle- w zależności od zamysłu grafika. Wycena indywidualna na podstawie przesłanego pliku produkcyjnego. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF. Dodatki UWAGA – podczas projektowania, należy przewidzieć miejsca w których będa przyssawki. Średnica przyssawki około 30 mm.Przyssawki powinny być umieszczone jak najdalej od siebie. Np w przypadku prostokąta – na rogach. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-8: 45,00zł+23%vat 8-16: 60,00zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu 1-5 szt: czas wykonania: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie
Dispensery i ekspozytory z nadrukiem

Cennik Opis produktu Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Rozmiar/Nakład 1 2 do 6 7 do 20 21 do 50 51 i więcej Cena netto 390zł 365zł 355zł 345zł 335zł Opis produktu Dispensery, ekspozytory, podajniki, pojemniki na lekkie produkty wykonujemy z białej tektury mikrofali.Stosujemy wysokiej jakości, bezpośredni druk UV. Możemy wykonać dowolny rozmiar (jedyne ograniczenie stanowi wielkość arkusza materiału). Nasze ekspozytory i dispensery z powodzeniem są stosowane przez branżę CBD jako doskonały sposób ekspozycji takich produktów jak: susz, olejki konopne i inne produkty CBD. Wzory Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Makieta Po złożeniu zamówienia – prześlemy makietę wykrojnika, która posłuży do zaprojektowania produktu. W razie problemów z przygotowaniem plików do produkcji oferujemy pomoc naszych grafików. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie