Uwaga! Wprowadzamy nową wersję naszej strony. Może to powodować chwilowe problemy z dostępem lub funkcjonalnością. Prosimy o cierpliwość. Dziękujemy za zrozumienie!

Brooklyn

Standy reklamowe

Dispensery i ekspozytory z nadrukiem

Cennik Opis produktu Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Rozmiar/Nakład 1 2 do 6 7 do 20 21 do 50 51 i więcej Cena netto 390zł 365zł 355zł 345zł 335zł Opis produktu Dispensery, ekspozytory, podajniki, pojemniki na lekkie produkty wykonujemy z białej tektury mikrofali.Stosujemy wysokiej jakości, bezpośredni druk UV. Możemy wykonać dowolny rozmiar (jedyne ograniczenie stanowi wielkość arkusza materiału). Nasze ekspozytory i dispensery z powodzeniem są stosowane przez branżę CBD jako doskonały sposób ekspozycji takich produktów jak: susz, olejki konopne i inne produkty CBD. Wzory Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Makieta Po złożeniu zamówienia – prześlemy makietę wykrojnika, która posłuży do zaprojektowania produktu. W razie problemów z przygotowaniem plików do produkcji oferujemy pomoc naszych grafików. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.  Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie

Regały ekspozycyjne

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cennik regału Z GRAFIKĄ, bez topera – ceny netto za 1 szt.Mozliwość dokupienia topera i wkładek na produkty (patrz opcje dodatkowe) Rozmiar/Nakład 1 2 do 10 11 do 25 26 do 50 51 do 100 101 do 200 Cena netto/szt. 523 zł 499 zł 485 zł 469 zł 449 zł 429 zł Opis produktu Stojaki ekspozycyjne powinny nie tylko przykuwać uwagę potencjalnych klientów, ale także zachowywać stabilność, służyć przez długi czas i umożliwiać odpowiednie wyeksponowanie produktów. Jeśli poszukujesz regałów na konferencję, event lub inną okazję – postaw na asortyment dostępny na naszej stronie internetowej. Tworzywo, z którego wykonane są dostępne w naszej ofercie regały ekspozycyjne, posiada wiele walorów – ma równe brzegi oraz gładką powierzchnię, jest bardziej odporne na wilgoć oraz uszkodzenia mechaniczne niż tradycyjna tektura, a także potrafi tworzyć wyjątkowo stabilne konstrukcje. Nasze produkty potrafią wytrzymać spore obciążenie, nawet do 16 kg na cały stojak. Polipropylen, z którego zrobione są wysokiej jakości stojaki ekspozycyjne, zapewnia długą żywotność produktu, co dla klienta oznacza oszczędność! Dostępne w naszej ofercie regały handlowe mogą również posiadać specjalne wycięcia na produkty, co zdecydowanie ułatwia ich ekspozycję w supermarkecie, dyskoncie, w czasie targów wystawienniczych, eventu lub w innym miejscu. Już teraz skorzystaj z okazji i zamów wysokiej jakości produkt! Wielkość – złożony na płasko szerokość: 95 cm, wysokość: 190 cm Wielkość – rozłożony szerokość: 60 cm, wysokość: 175 cm głębokość: 46 cm Wewnętrzne wymiary półek szerokość: 60 cm wysokość 30 cm głębokość: 35 cm (najwyższej półki 30 cm) Wymiar plecków (tylnej grafiki) max szerokość: 95 cm max wysokość 175 cm Wymiar boczków (bocznej grafiki) max szerokość: 46 cm max wysokość 140 cm Specyfikacja technologiczna druk UV z certyfikatem GreenGuard tworzywo sztuczne gr. 5 mm o wyglądzie tektury falistej, ale o wyższych parametrach jeśli chodzi o estetykę i trwałość Wytrzymałość na obciążenie do 4 kg na jedną półkę do 16 kg na stojak Dlaczego standy z tworzywa a nie z tektury? Tworzywo z którego wykonujemy stojaki reklamowe – polipropylen,  jest trwalszy i bardziej estetyczny niż tektura – dzięki temu standy są bardziej wytrzymałe niż standardowe stojaki. Wytrzymałość na zginanie ma duże znaczenie przy wysyłce pojedynczych sztuk kurierem. Tektura jako nieodpowiedni materiał do budowy standów reklamowych Standy reklamowe z tworzywa sztucznego – polipropylen Opcje dodatkowe Wkładka do półek z wyciętymi otworami. Służy do pozycjonowania produktów. Opcja wyceniana jest indywidualnie. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF.
Dolna krawędź standu powinna być prosta. Jeśli na grafice jest postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowana jest podpora. Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa w jedno dowolne miejsce na terenie Polski (opakowania zbiorcze) 1-4 szt: 45,00zł+23%vat 5-10 szt: 60,00 zł+23%vat 11-15 szt: 65,00 zł+23%vat Przy zamówieniu na większe ilości koszt dostawy określany jest indywidualnie w ofercie mailowej.Standy można również odebrać osobiście w siedzibie firmy w ustalonym uprzednio terminie. TERMIN REALIZACJI dla nakładu  1-5 szt: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Natknęliście się Państwo na wiszące, ciekawe reklamy? Hangery sklepowe mamy również w naszej ofercie. Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.  Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub

Mini ekspozytory półkowe

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik ceny netto za 1 szt.Mozliwość dokupienia topera i wkładek na produkty (patrz opcje dodatkowe). Rozmiar „A” Rozmiar/Nakład 1 2 – 5 6 – 10 11 – 30 31 – 80 81 i więcej Cena netto/szt. 100 zł 62 zł 48 zł 46 zł 44 zł 42 zł Rozmiar „B” Rozmiar/Nakład 1 2 – 5 6 – 10 11 – 30 31 – 80 81 i więcej Cena netto/szt. 110 zł 72 zł 58 zł 56 zł 53 zł 51 zł Rozmiar „C” Rozmiar/Nakład 6 – 10 11 – 20 21 – 50 51 – 100 101 – 150 151 i więcej Cena netto/szt. 71 zł 68 zł 66 zł 63 zł 60 zł 57 zł Rozmiar „D” Rozmiar/Nakład 6 – 10 11 – 20 21 – 50 51 – 100 101 – 150 151 i więcej Cena netto/szt. 89 zł 85 zł 82 zł 78 zł 75 zł 71 zł Rozmiar „E” Rozmiar/Nakład 6 – 10 11 – 20 21 – 50 51 – 100 101 – 150 151 i więcej Cena netto/szt. 45 zł 43 zł 41 zł 39 zł 38 zł 36 zł Rozmiar „F” Rozmiar/Nakład 6 – 10 11 – 20 21 – 50 51 – 100 101 – 150 151 i więcej Cena netto/szt. 80 zł 77 zł 74 zł 71 zł 67 zł 64 zł Rozmiar „G” Rozmiar/Nakład 6 – 10 11 – 20 21 – 50 51 – 100 101 – 150 151 i więcej Cena netto/szt. 82 zł 79 zł 76 zł 73 zł 69 zł 66 zł Rozmiar „H” Rozmiar/Nakład 6 – 10 11 – 20 21 – 50 51 – 100 101 – 150 151 i więcej Cena netto/szt. 89 zł 85 zł 82 zł 78 zł 75 zł 71 zł Rozmiar „I” Rozmiar/Nakład 1 2 – 5 6 – 10 11 – 30 31 – 80 81 i więcej Cena netto/szt. 100 zł 62 zł 48 zł 46 zł 44 zł 42 zł Opis produktu Stojaki z półkami i grafiką reklamową. Opis wykonania ekspozytorów na ladę taki sam dla wszystkich wymienionych wielkości: całkowicie biała tektura mikrofala, fala E, 390g/m2, grubość 1,5mm nadruk reklamowy pełnokolorowy jednostronny (4+0) w technologii UV w komplecie plastikowe zatrzaski do montażu wytrzymałość na obciążenie: do 0,7 kg na jedną półkę Jeżeli potrzebujesz ekspozytorów w innych wymiarach – zobacz rodzaje dyspenserów, które możemy wycenić: https://brooklyn.pl/produkty/ekspozytory-polkowe/ Rozmiar „A” Wielkość szerokość: 13,2 cm, wysokość: 36 cm + opcjonalny toper reklamowy głębokość: 23 cm Wewnętrzny wymiar półek szerokość: 13 cm wysokość 14 cm głębokość: 12 cm Rozmiar „B” Wielkość szerokość: 35,2 cm, wysokość: 46 cm + opcjonalny toper reklamowy głębokość: 28 cm Wewnętrzny wymiar półek szerokość: 35 cm wysokość 17,5 cm głębokość: 15 cm Rozmiar „C” Wielkość szerokość: 18,2 cm, wysokość: 74 cm + opcjonalny toper reklamowy głębokość: 28 cm Wewnętrzny wymiar półek szerokość: 18 cm wysokość 17,5 cm głębokość: 15 cm Rozmiar „D” Wielkość szerokość: 23,2 cm, wysokość: 94 cm + opcjonalny toper reklamowy głębokość: 36 cm Wewnętrzny wymiar półek szerokość: 23 cm wysokość 22,5 cm głębokość: 20 cm Rozmiar „E” Wielkość szerokość: 15,2 cm, wysokość: 76 cm + opcjonalny toper reklamowy głębokość: 23 cm Wewnętrzny wymiar półek szerokość: 15 cm wysokość 14 cm głębokość: 12 cm Rozmiar „F” Wielkość szerokość: 18,2 cm, wysokość: 94 cm + opcjonalny toper reklamowy głębokość: 28 cm Wewnętrzne wymiary półek szerokość: 18 cm wysokość 17,5 cm głębokość: 15 cm Rozmiar „G” Wielkość szerokość: 30,2 cm, wysokość: 94 cm + opcjonalny toper reklamowy głębokość: 28 cm Wewnętrzne wymiary półek szerokość: 30 cm wysokość 17,5 cm głębokość: 15 cm Rozmiar „H” Wielkość szerokość: 35,2 cm, wysokość: 94 cm + opcjonalny toper reklamowy głębokość: 28 cm Wewnętrzne wymiary półek szerokość: 35 cm wysokość 17,5 cm głębokość: 15 cm Rozmiar „I” Wielkość szerokość: 19,5 cm, wysokość: 44,5 cm + opcjonalny toper reklamowy głębokość: 20 cm Opcje dodatkowe Toper reklamowy wycinany w dowolnym kształcie. Wymiary maksymalne: szerokość = szerokość stojaka+8cm x wys. 30 cm. Cena 15,00 zł + 23%VAT niezależna od ilości (toper sprzedawany wyłącznie razem z ekspozytorem) Wkładka do półek z wyciętymi otworami. Służy do pozycjonowania produktów. Opcja wyceniana jest indywidualnie. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF.
Dolna krawędź standu powinna być prosta. Jeśli na grafice jest postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowana jest podpora. Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska w jedno dowolne miejsce na terenie Polski (opakowania zbiorcze) Dla wzorów w rozmiarach A, B, I 1-50 szt: 22,00zł+23%vat 51-100 szt: 34,00zł zł+23%vat Dla wzorów w rozmiarach C, D, E, F, G, H 1-40 szt: 24,00zł+23%vat 41-80 szt: 34,00zł zł+23%vat 81-120 szt: 45,00zł zł+23%vat Przy zamówieniu na większe ilości koszt dostawy określany jest indywidualnie w ofercie mailowej.Ekspozytory można również odebrać osobiście w siedzibie firmy w ustalonym wcześniej terminie. TERMIN REALIZACJI dla nakładu  do 150 szt: STANDARDOWY – czas wykonania: do około 5 pełnych dni roboczych + czas dostawy kurierskiej EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości W naszej ofercie warto obejrzeć również inne realizacje. Szczególnie polecamy ścianki do zdjęć. Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.  Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do

Stojak z hakami

Cennik Opis produktu Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Przykładowy cennik dla rozmiarów maksymalnych (47 x 63 cm) – ceny netto za 1 szt. Minimalny nakład – 4 szt. Do ceny stojaka należy doliczyć cenę odpowiedniej ilości haczyków. Cena haczyka: 1,45zł+23%vat/szt Rozmiar/Nakład 4 (minimum) 11 – 25 26 – 50 51 – 100 101 i powyżej Cena netto/szt. 59,00 zł 50,00 zł 46,00 zł 41,00 zł 39,00 zł Opis produktu Ekspozytor handlowy z tektury z grafiką reklamową do wieszania produktów – np. pudełek, woreczków, tub i innych opakowań z otworami lub eurodziurkami. Kształt: dowolny obrys tylnej ścianki i kieszeni. Wielkość szerokość max. 47 cm wysokość max. 63 cm Szczegóły wykonania plansza z grafiką w dowolnym kształcie: jednostronny pełnokolorowy druk UV na tekturze litej 2mm kaszerowanej dwustronnie białym papierem haczyki/wieszaki pojedyncze białe, plastikowe długość 10 cm, ilość haczyków dowolna – wg potrzeb klienta przy założeniu, że max obciążenie jednego haczyka to 250g, a max. obciążenie całego stojaka: 2500g podpora składana z tektury litej 2mm kaszerowanej obustronnie białym papierem,  konstrukcja podpory stabilizuje stojak – pozwala na równomierne rozłożenie obciążenia. w zależności od kształtu stojaka i rozmieszczenia haczyków kształt i wielkość podpory może ulec modyfikacji – dopasujemy ją, żeby zapewnić możliwie najlepszą stabilność stojaka Informacje dodatkowe: na zamówienie produkujemy  także standy z kartonu w większym formacie wycinane w dowolnym kształcie. O ceny pytaj mailem: biuro@brooklyn.pl Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF.
Dolna krawędź standu powinna być prosta. Jeśli na grafice jest postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowana jest podpora. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 10-25 szt: 20,00zł+23%vat 26-50 szt: 28,00zł+23%vat 51-100 szt.: 35,00zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu  1-5 szt: TANDARDOWY – do 6 pełnych dni roboczych + czas dostawy kurierskiej EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości Natknęliście się Państwo na wiszące, ciekawe reklamy? Hangery sklepowe mamy również w naszej ofercie. Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.  Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie

Ekspozytory półkowe

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cennik stojaka półkowego BEZ NADRUKU – ceny netto za 1 szt. Możliwość dokupienia topera (patrz opcje dodatkowe) Rozmiar/Nakład 1-2 3 – 9 10 – 25 26 – 80 81 i więcej Cena netto/szt. 200 zł 195 zł 189 zł 169 zł 160 zł Cennik stojaka półkowego Z NADRUKIEM, bez topera – ceny netto za 1 szt. Możliwość dokupienia topera i wkładek na produkty (patrz opcje dodatkowe Rozmiar/Nakład 1 2 – 9 10 – 25 26 – 80 81 i więcej Cena netto/szt. 380 zł 325 zł 310 zł 290 zł 289 zł Opis produktu Proste, a zarazem bardzo skuteczne narzędzie wspierające sprzedaż. Nasze ekspozytory sprawdzą się, jako miejsce na firmowe ulotki, broszury, czy katalogi, a także inne produkty. Jak wszystkie proponowane przez nas ekspozytory handlowe, tak i ta propozycja skutecznie przyciągnie uwagę odbiorców i zainteresuje klientów Twoją ofertą. Ekspozytory dostępne w naszej ofercie: wyposażone są w półki, na których wygodnie rozłożysz ulotki, broszury lub produkty w dowolnej ilości (do 3 kg na jedną półkę!); są lekkie (a zarazem wytrzymałe) i mobilne – bez trudu ustawisz je w najbardziej dogodnym miejscu, a w razie potrzeby zmienisz usytuowanie; opatrzone atrakcyjnymi grafikami, dzięki którym z pewnością nie pozostaną niezauważone, nawet na targach, czy w galerii handlowej. Wszystkie ekspozytory, które proponujemy w ofercie brooklyn.pl to połączenie najwyższej jakości i naprawdę konkurencyjnej ceny. Przekonaj się! Ekspozytor na ulotki – wielkość – złożony szerokość: 86 cm, wysokość: 145 cm Ekspozytor na ulotki – wielkość – rozłożony szerokość: 49 cm, wysokość: 145 cm + opcjonalny toper reklamowy głębokość: 60 cm (łącznie z podporą) Wewnętrzne wymiary półek szerokość: 46 cm wysokość 30,5 cm głębokość: 24 cm Opis wykonania druk pełnokolorowy (CMYK+ Lm+Lc) na białym tworzywie – polipropylenie o wewnętrznej strukturze plastra miodu, gr 3mm, 900g/m2 Wytrzymałość na obciążenie do 3 kg na jedną półkę do 15 kg na stojak Opcje dodatkowe Toper reklamowy wycinany w dowolnym kształcie. Wymiary maksymalne (zalecane) 53 x 26 cm. Cena 20,00 zł + 23%VAT niezależna od ilości (toper sprzedawany wyłącznie razem z ekspozytorem) Wkładka do półek z wyciętymi otworami. Służy do pozycjonowania produktów. Opcja wyceniana jest indywidualnie. Kieszeń przezroczysta – koszyk na ulotki i/lub wizytówki z (nieskładana), format A5, A4, Dl, A6, A5 i in. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF.
Dolna krawędź standu powinna być prosta. Jeśli na grafice jest postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowana jest podpora. Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-4 szt: 45,00zł+23%vat 5-10 szt: 60,00 zł+23%vat 11-15 szt: 65,00 zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu  1-5 szt: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Duże okno? Warto postawić na skuteczną reklamę i window hanger! Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.  Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie