Brooklyn

Standy reklamowe

Koło fortuny – ścianka

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Koło fortuny – ścianka Cennik Cennik – ceny netto za 1 szt. wliczony dowolny nadruk wg plików od klienta Rozmiar/Nakład 1-2 3 do 15 16 do 50 51 i więcej Cena netto 1390 zł 1200 zł 950 zł e-mail Opcja dopłata za suchościeralne koło: Rozmiar/Nakład 1-2 6 do 10 11 do 20 21 do 50 51 i więcej Cena netto 60 zł 55 zł 53 zł 49 zł 45 zł Powyższy cennik dotyczy ścianki, koła z piastą i wskaźnika z poliwęglanu.Ceny dodatkowych elementów na dystansach, nadstawek, dostawek kalkulowane są indywidualnie.  Kształt: dowolny. Opis produktu Gadżet na event, promocję w punkcie sprzedaży imprezę integracyjną, loterię, festyn, piknik, kinderbal, konkurs, targi imprezę prywatną (np. wieczór panieński, kawalerski, wesele) firmową, publiczną, impreze charytatywną. Zastosowanie: najczęściej do losowania nagród/upominków dla uczestników, ale także do losowania zadań w grach grupowych lub drinków (na weselach lub imprezach panieńskich i kawalerskich). Ilu klientów tyle pomysłów na wykorzystanie konstrukcji. Wielkość maksymalna rozłożonej ścianki szerokość max: 195cm wysokość max: 190 cm Wielkość ścianki po złożeniu szerokość: 95 cm wysokość: 195 cm Wielkość koła średnica max: 95 cm Opis wykonania składana na pół plansza z pełnokolorowym drukiem UV bezpośrednio na tworzywie – białym polipropylenie gr. 3mm o wewnętrznej strukturze plastra miodu; koło mocowane na piaście: plansza z pełnokolorowym drukiem UV bezpośrenio na tworzywie – białym polipropylenie gr. 3mm o wewnętrznej strukturze plastra miodu;- druk wysokiej jakości o szerokim zakresie tonalnym CMYK+LC+LM, dzięki technologii druku UV druk nie blaknie, ale przeciwnie – utrwala się pod wpływem światła słonecznego! tusze bezzapachowe, nietoksyczne, ekologiczne-z Międzynarodowym Certyfikatem Green Guard; dwie podpory stabilizujące, podtrzymujące ściankę w pozycji prostopadłej do podłogi. Dlaczego standy z tworzywa a nie z tektury? Tworzywo z którego wykonujemy stojaki reklamowe – polipropylen,  jest trwalszy i bardziej estetyczny niż tektura – dzięki temu standy są bardziej wytrzymałe niż standardowe stojaki. Wytrzymałość na zginanie ma duże znaczenie przy wysyłce pojedynczych sztuk kurierem. Tektura jako nieodpowiedni materiał do budowy standów reklamowych Standy reklamowe z tworzywa sztucznego – polipropylen Opcje dodatkowe Okienko na wsuwany, wymienny plakat w dowolnym rozmiarze (przezroczysty poliwęglan 1 mm), Nieskładana kieszeń (koszyczek) na foldery, ulotki lub wizytówki z przezroczystego tworzywa 1mm; format DL, A6, A5, A4 i in. Składana kieszonka z tektury na ulotki lub wizytówki: druk CMYK (pełen kolor) na tekturze mikrofala, format DL, A6, A5, A4 w pionie lub poziomie lub inny niestandardowy. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF (fonty zamienione na krzywe) w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozmiar: szerokość 1950mm x wysokość 1900mm (proszę nie pomylić szerokości z wysokością); średnica koło maks. 95cm; rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 72dpi (zalecane100 dpi); odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; prosimy też o podesłanie wizualizacji – w celu ustalenie pozycji koła względem podstawy; Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, PDF lub EPS;Dolna krawędź ścianki powinna być prosta. Jeśli na grafice są postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowane są 2 podpory. Z tego powodu boki nie mogą mieć bardzo głębokich wcięć. Uwaga – jeśli znacznik (strzałka) ma być nad kołem – proszę na pleckach zostawić obszar około 80 mm bez ważnych elementów projektu– jeśli znacznik (strzałka) ma być pod kołem – proszę na pleckach zostawić obszar około 70 mm bez ważnych elementów projektu Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski 1-4 szt: 55,00zł+23%vat 5-8 szt: 90,00 zł+23%vat 9-12 szt. 130,00 zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu 1-10 szt: STANDARDOWY – wykonanie do 5 pełnych dni roboczych + czas dostawy kurierskiej EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości W naszej bogatej ofercie dostępne są również naklejki podłogowe. Wykorzystaj także taką, niestandardową formę reklamy! Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.  Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres

Ścianka MEGA

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Ścianka MEGA Cennik Cennik – ceny netto za 1 szt. dla ścianki mega o wymiarach 380 x 250 cm uwzględniają pełnokolorowy jednostronny nadruk UV Rozmiar/Nakład 1 2 do 4 5 do 10 11 do 20 21 i więcej Cena netto 1840 zł 1700 zł 1620 zł 1590 zł 1500 zł Zapytania o inne rozmiary proszę przesyłać na biuro@brooklyn.pl Opis produktu Kształt: prostokątny, górna krawędź może być dowolnie wycinana. Wielkość ścianki szerokość nieograniczona ponieważ ścianka składa się z modułów – wcenniku podaliśmy przykładowo koszt dla 4 modułów szerokości 95cm łącznie dającej 380cm wysokość maksymalnie do 250 cm Opis wykonania składana z modułów plansza wg autorskiej konstrukcji BROOKLYN, jednostronny pełnokolorowy druk UV nietoksyczny i bezzapachowy, CMYK nadruk spełnia rygorystyczną normę EN 71-3 dotyczącą emisji szkodliwych pierwiastków – jest bezpieczny także dla dzieci, materiał: tworzywo – biały polipropylen o wewnętrznej strukturze plastra miodu, gr. 3 mm stabilne składane podpory głębokości 60cm wykonane z polipropylenu kanalikowego 5mm łatwe rozkładanie przy pomocy łączników z tyłu planszy – bez użycia narzędzi. podlega recyklingowi – produkt reklamowy przyjazny dla środowiska Ścianka reklamowa to nieodłączny element stoiska targowego. Tak, jak wszystkie produkty Brooklyn, tak samo proponowane przez nas ścianki wystawiennicze perfekcyjnie łączą najwyższą jakość i najlepszą cenę. Wyślij nam projekt ścianki, a stworzymy dla Ciebie rozwiązanie, jakiego oczekujesz! Mega ścianka wystawiennicza Ścianka wystawiennicza jest mobilna i lekka – dzięki zabudowie modułowej możliwe jest szybkie i sprawne przeniesienie ścianki, a także złożenie grafiki bez użycia jakichkolwiek narzędzi. Nasza ścianka reklamowa perfekcyjnie zaprezentuje Twoją ofertę – gwarantują to jej odpowiednie rozmiary oraz dodatkowe możliwości np. kieszeń na firmowe ulotki, czy foldery. Ścianki wystawiennicze wysokiej jakości Oferowane przez nas ścianki reklamowe,możesz wykorzystać podczas wielu imprez. Połączenie wysokiej wytrzymałości polipropylenu z solidnością stworzonej przez nas konstrukcji sprawia, że dostępne w naszym asortymencie ścianki wystawiennicze, podobnie jak nasze inne standy reklamowe, to rozwiązanie długoterminowe. Przykładowe przeznaczenie: jako ścianka konferencyjna, sponsorska, reklamowa, weselna, jako fotościanka, monidło (Photo Booth Wall), element zabudowy targowej, alternatywa dla systemów wystawienniczych. Matowa powierzchnia redukuje odbicia światła dzięki temu ścianka świetnie sprawdza się tło do robienia zdjęć. Ścianka wystawiennicza – dlaczego z tworzywa a nie z tektury? Tworzywo z którego wykonujemy stojaki reklamowe – polipropylen,  jest trwalszy i bardziej estetyczny niż tektura – dzięki temu standy są bardziej wytrzymałe niż standardowe stojaki. Wytrzymałość na zginanie ma duże znaczenie przy wysyłce pojedynczych sztuk kurierem. Tektura jako nieodpowiedni materiał do budowy standów reklamowych Standy reklamowe z tworzywa sztucznego – polipropylen Opcje dodatkowe Okienko na wsuwany, wymienny plakat w dowolnym rozmiarze (przezroczysty poliwęglan 1 mm), Nieskładana kieszeń (koszyczek) na foldery, ulotki lub wizytówki z przezroczystego tworzywa 1mm; format DL, A6, A5, A4 i in. Tablica do pisania kredą lub markerem kredowym, dowolny kształt, wycena indywidualna Składana kieszonka z tektury na ulotki lub wizytówki: druk CMYK (pełen kolor) na tekturze mikrofala, format DL, A6, A5, A4 w pionie lub poziomie lub inny niestandardowy. Czarny marker suchościeralny z uchwytem samoprzylepnym. Cena 5zł + 23%vat za szt. Suchościeralna tabliczka – dymek 49x49cm. Cena 39zł + 23%vat za szt. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 72dpi (zalecane100 dpi); profil kolorów: FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; tolerancja pasowania 2- 3 mm jest u nas jest i tak wyjątkowo mała co przy gabarytach megaścianki (wysokość 250 cm) stanowi zaledwie 1,0 do 1,2 promila, a w stosunku do szerokości poniżej 1 promila, nie mniej jednak należy się liczyć z takim przesunięciem i w przypadku istotnych elementów umieszczać je poza liniami cięcia. Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI (CS3), EPS lub PDF; Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Podpowiedź: standardowy otwór na twarz dla dziecka: owal 16x20cm, dla dorosłego: 17x22cm Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1 szt 4-modułowa czyli max 380x250cm: 45,00zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości  innych wymiarów – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu do 3 szt: STANDARDOWY –  wykonanie do 5 pełnych dni roboczych+ czas dostawy kurierskiej EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości Ciekawa forma reklamowa? Maty reklamowe wykorzystasz z powodzeniem do podkreślenia własnej marki w przestrzeni biurowej! Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.  Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka ścianki MEGA za granicę? Do większości krajów Unii Europejskiej wysyłamy ścianki. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie potrzebnej wielkości ścianki oraz podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i

Fotościanka MEDIUM

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Fotościanka MEDIUM Cennik Cennik – ceny netto za 1 szt. uzględniają jednostronny pełnokolorowy nadruk UV Rozmiar/Nakład 1 2 do 8 9 do 20 21 do 40 41 i więcej Cena netto 800 zł 750 zł 710 zł 700 zł 680 zł Opis produktu Stojak w kształcie ścianki z grafiką – fotościanka, monidło (Photo Booth Wall, faceboard). Fotościanki średniej wielkości – medium Zastosowanie przykładowe: jako ścianki konferencyjne, sponsorskie, reklamowe, weselne, jako fotościanki, monidła – fotostandy (przedstawiające najczęściej postacie/ przedmioty/ stwory naturalnej wielkości z otworem wyciętym w taki sposób, żeby włożyć w niego twarz i pstryknąć zabawną fotkę) zamawiane najczęściej na śluby, wesele, komunie, imprezy firmowe, wieczory panieńskie lub kawalerskie, rocznice, studniówki, półmetki itp. Matowa powierzchnia redukuje odbicia światła dzięki temu ścianka jest doskonałym tłem do fotografowania. Kształt: dowolny. Mediaścianka – funkcja jako gadżet na imprezę prywatną (np. wieczór panieński, kawalerski) firmową, publiczną; monidła są świetnym nośnikiem reklamy – szczególnie w dobie telefonów z aparatami cyfrowymi i internetowych serwisów społecznościowych. Wystarczy zamówić fotostand ze swoją reklamą lub adresem www i postawić go w miejscu gdzie przechodzą ludzie, a cała masa dobrze bawiących się osób roześle informację o Twojej firmie po całym świecie! ścianka sponsorska – ścianka z logo; tło fotograficzne; element scenografii; Wielkość rozłożonej ścianki szerokość: 275 cm wysokość: 195 cm Wielkość ścianki po złożeniu szerokość: 95 cm wysokość: 195 cm Moduły: (wymiary dotyczą maksymalnego wykorzystania formatu ścianki) 2 moduły o wymiarach 95×195 cm 1 moduł o wymiarach 85×195 cm Specyfikacja technologiczna druk nietoksyczny i bezzapachowy, jednostronny, pełnokolorowy, o szerokim zakresie tonalnym CMYK+LC+LM materiał: tworzywo – biały polipropylen o wewnętrznej strukturze plastra miodu, gr. 3,4 mm kształt: prostokąt lub inny dowolny kształt, wycięcie dowolnej liczby otworów w cenie. trzy podpory stabilizujące, podtrzymujące ściankę w pozycji prostopadłej do podłogi, ściankę i podpory składa się dwoma ruchami do płaskiej postaci o grubości około 2,5 cm. Dlaczego standy z tworzywa a nie z tektury? Tworzywo z którego wykonujemy stojaki reklamowe – polipropylen,  jest trwalszy i bardziej estetyczny niż tektura – dzięki temu standy są bardziej wytrzymałe niż standardowe stojaki. Wytrzymałość na zginanie ma duże znaczenie przy wysyłce pojedynczych sztuk kurierem. Tektura jako nieodpowiedni materiał do budowy standów reklamowych Standy reklamowe z tworzywa sztucznego – polipropylen Opcje dodatkowe Okienko na wsuwany, wymienny plakat w dowolnym rozmiarze (przezroczysty poliwęglan 1 mm), Nieskładana kieszeń (koszyczek) na foldery, ulotki lub wizytówki z przezroczystego tworzywa 1mm; format DL, A6, A5, A4 i in. Tablica do pisania kredą lub markerem kredowym, dowolny kształt, wycena indywidualna Składana kieszonka z tektury na ulotki lub wizytówki: druk CMYK (pełen kolor) na tekturze mikrofala, format DL, A6, A5, A4 w pionie lub poziomie lub inny niestandardowy. Suchościeralność – Umożliwia pisanie na stojaku markerem suchościeralnym lub kredowym (z naszej oferty lub innym dowolnym). Suchościeralna tabliczka – dymek 49x49cm. Cena 39zł + 23%vat za szt. Czarny marker suchościeralny z uchwytem samoprzylepnym. Cena 5zł + 23%vat za szt. Otwierany otwór na twarz Wycięta grafika jest mocowana na zawiasie z tworzywa (26,00zł+23%vat). Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF (fonty zamienione na krzywe) w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 72dpi (zalecane100 dpi); odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub CDR (maks. X6);Dolna krawędź ścianki powinna być prosta. Jeśli na grafice są postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowane są 3 podpory. Z tego względu również boki nie mogą mieć bardzo głębokich wcięć. Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Podpowiedź: standardowy otwór na twarz dla dziecka: owal 16x20cm, dla dorosłego: 17x22cm.Wykonamy też inny kształt i/lub wielkość – wg linii cięcia przesłanej przez klienta. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-2 szt: 45,00zł+23%vat 3-4 szt: 60,00 zł+23%vat 4-5 szt: 75,00 zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu  1-5 szt: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.  Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty,

Fotościanka

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Fotościanka Cennik Cennik – ceny netto za 1 szt uwzględniają jednostronny pełnokolorowy nadruk UV i dowolny kształt Rozmiar/Nakład 1-2 3 do 8 9 do 15 16 do 50 51 i więcej Cena netto 570 zł 545 zł 505 zł 490 zł 482 zł Opis produktu Kształt: dowolny. Zajmujesz się przygotowaniem eventu na czerwonym dywanie i potrzebujesz odpowiednich produktów reklamowych? W naszej ofercie znajdziesz nie tylko fotościanki, które umożliwiają wykonanie profesjonalnych zdjęć na estetycznym tle, ale również inne duże standy reklamowe. Produkty, które oferujemy, stanowią znakomite uzupełnienie konferencji, targów wystawienniczych, mogą służyć jako ścianki sponsorskie, tła fotograficzne lub elementy scenografii. Fotościanka zapewni Ci odpowiednią reklamę! To oczywiście nie wszystko – można wykorzystać je również w czasie rodzinnych uroczystości i prywatnych imprez – wesel, komunii, a nawet wieczorów panieńskich lub kawalerskich. Funkcja jako gadżet na imprezę prywatną (np. wieczór panieński, kawalerski) firmową, publiczną; monidła są świetnym nośnikiem reklamy – szczególnie w dobie telefonów z aparatami cyfrowymi i internetowych serwisów społecznościowych. Wystarczy zamówić fotostand ze swoją reklamą lub adresem www i postawić go w miejscu gdzie przechodzą ludzie, a cała masa dobrze bawiących się osób roześle informację o Twojej firmie po całym świecie! ścianka sponsorska – ścianka z logo; element scenografii; tło fotograficzne – matowa powierzchnia redukuje odbicia światła – dzięki temu ścianka świetnie sprawdza się jako tło do robienia zdjęć. Wielkość maksymalna rozłożonej ścianki szerokość: 195cm wysokość: 190 cm Wielkość foto ścianki po złożeniu szerokość: 95 cm wysokość: 195 cm Specyfikacja technologiczna druk UV nietoksyczny i bezzapachowy, jednostronny, pełnokolorowy wysokiej jakości, nadruk spełnia rygorystyczną normę EN 71-3 dotyczącą emisji szkodliwych pierwiastków – jest bezpieczny dla dzieci materiał: tworzywo – biały polipropylen o wewnętrznej strukturze plastra miodu, gr. 3 mm – nadaje się do recyklingu kształt: prostokąt lub inny dowolny kształt, wycięcie dowolnej liczby otworów nie zmienia ceny. dwie podpory stabilizujące, podtrzymujące ściankę w pozycji prostopadłej do podłogi, ściankę i podpory składa się dwoma ruchami do płaskiej postaci o grubości około 2,5 cm. Dlaczego standy z tworzywa a nie z tektury? Tworzywo z którego wykonujemy stojaki reklamowe – polipropylen,  jest trwalszy i bardziej estetyczny niż tektura – dzięki temu standy są bardziej wytrzymałe niż standardowe stojaki. Wytrzymałość na zginanie ma duże znaczenie przy wysyłce pojedynczych sztuk kurierem. Tektura jako nieodpowiedni materiał do budowy standów reklamowych Standy reklamowe z tworzywa sztucznego – polipropylen Ścianka do zdjęć Ścianka do zdjęć to świetna alternatywa aby przełamać nudę w dekoracjach czy formach reklamowych i zachęcić klientów do interakcji z marką! Ścianka fotograficzna, to produkt, który można dostosować do własnych potrzeb – określić kształt, a także dodatkowe funkcjonalności: suchościeralność, okienko na plakat, kieszeń na ulotki. Sprawdź naszą ofertę i postaw na oryginalną formę reklamy czy scenografii! Stojak max 195 x 190 cm w kształcie ścianki fotograficznej z grafiką – fotościanka, monidła, ścianki reklamowe do zdjęć (Photo Booth Wall, faceboard). Zastosowanie przykładowe: jako ścianka konferencyjna, sponsorska, reklamowa, weselna, jako fotościanka, monidło – fotostand (przedstawiający najczęściej postać/ przedmiot/ stwora naturalnej wielkości) z otworem wyciętym w taki sposób, żeby włożyć w niego twarz i pstryknąć zabawną fotkę np. na ślubie, weselu, komunii, imprezie panieńskiej lub kawalerskiej. Opcje dodatkowe Okienko na wsuwany, wymienny plakat w dowolnym rozmiarze – z przezroczystego tworzywa gr 1mm Nieskładana kieszeń tzw. koszyczek na foldery, ulotki lub wizytówki z przezroczystego tworzywa 1mm; format DL, A6, A5, A4 i in. Tablica do pisania kredą lub markerem kredowym, dowolny kształt, wycena indywidualna Składana kieszonka z tektury na ulotki lub wizytówki: druk CMYK (pełen kolor) na tekturze mikrofala, format DL, A6, A5, A4 w pionie lub poziomie lub inny niestandardowy. Suchościeralność – Umożliwia pisanie na stojaku markerem suchościeralnym lub kredowym (z naszej oferty lub innym dowolnym). Suchościeralna tabliczka – dymek 49x49cm. Cena 39zł+23%VAT za szt. Czarny marker suchościeralny z uchwytem samoprzylepnym. Cena 5zł+23%VAT za szt. Otwierany otwór na twarz. Wycięta grafika jest mocowana na zawiasie z tworzywa. Cena 20zł+23%VAT Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF (fonty zamienione na krzywe) w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozmiar: szerokość 1950mm x wysokość 1900mm (proszę nie pomylić szerokości z wysokością); rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 72dpi (zalecane100 dpi); odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, PDF lub EPS (plików Corela nie obsługujemy);Dolna krawędź ścianki powinna być prosta. Jeśli na grafice są postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowane są 2 podpory. Z tego powodu boki nie mogą mieć bardzo głębokich wcięć. Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Podpowiedź: standardowy otwór na twarz dla dziecka: owal 16x20cm, dla dorosłego: 17x22cmWykonamy też inny kształt i/lub wielkość- wg linii cięcia przesłanej przez klienta. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-4 szt: 55,00zł+23%vat 5-8 szt: 90,00 zł+23%vat 9-12 szt. 130,00 zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu  1-5 szt: STANDARDOWY – do 5 pełnych dni roboczych + czas dostawy kurierskiej EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości W naszej bogatej ofercie dostępne są również naklejki podłogowe. Wykorzystaj także taką, niestandardową formę reklamy! Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.  Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę