Sześciany, kostki reklamowe

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cennik – ceny netto za 1 szt.: Wielkość 10x10x10 cm Rozmiar/Nakład 12 (minimum) 24 36 48 60 więcej Cena netto 11 zł 10 zł 9,50 zł 9,10 zł 8,90 zł email Wielkość 20x20x20 cm Rozmiar/Nakład 8 (minimum) 16 lub 20 24 lub 28 32 lub 40 48 lub 52 więcej Cena netto 26 zł 23 zł 22 zł 20 zł 18 zł email Wielkość 31x31x31 cm Rozmiar/Nakład 1 2 do 8 9 do 25 26 do 80 81 i więcej Cena netto 62 zł 49 zł 46 zł 44 zł 41 zł Wielkość 45x45x45 cm Rozmiar/Nakład 1 2 do 5 6 do 15 16 do 35 36 do 90 Cena netto 73 zł 58 zł 54 zł 52 zł 50 zł Wielkość 50x50x50 cm Rozmiar/Nakład 1 2 do 5 6 do 15 16 do 35 36 do 90 Cena netto 94 zł 85 zł 76 zł 71 zł 66 zł Wielkość 55x55x55 cm Rozmiar/Nakład 1 2 do 5 6 do 15 16 do 35 36 do 90 Cena netto 100 zł 89 zł 81 zł 78 zł 66 zł Wielkość 60x60x60 cm Rozmiar/Nakład 1 2 do 5 6 do 15 16 do 35 36 do 90 Cena netto 149 zł 130 zł 125 zł 122 zł 105 zł Wielkość 70x70x70 cm Rozmiar/Nakład 1 2 do 5 6 do 15 16 do 35 36 do 90 Cena netto 172 zł 160 zł 150 zł 141 zł 131 zł Wielkość 80x80x80 cm Rozmiar/Nakład 1 2 do 5 6 do 15 16 do 35 36 do 90 Cena netto 390zł 365zł 355zł 345zł 335zł Wielkość 90x90x90 cm Rozmiar/Nakład 1 2 do 5 6 do 15 16 do 35 36 do 90 Cena netto 301 zł 265 zł 245 zł 231 zł 222 zł Opis produktu Kostka (sześcian lub prostopadłościan) może przybierać formę powiększonego opakowania produktu – tzw. mockup. Prosimy o przesyłanie zapytań na inne proporcje i rozmiary. Przykłady zastosowań jako pojedynczy element reklamowy postawiony na biurku, stole lub podłodze a także podwieszony pod sufitem za narożnik (na życzenie wykonujemy otwory na linkę), POS do prezentowania w kompozycjach – np kilka kostek ustawionych w wieżę od największej do największej, element promocyjny informujący o wyprzedażach, rabatach, promocjach eksponowany na witrynach sklepowych i przy stoiskach wyprzedażowych – możesz wybrać jeden z naszych wzorów tzw. kubik wystawowy – do postawienia produktu Opis wykonania materiał – zgodnie z cennikiem- małe kostki wykonujemy z kartonu 300g jednostronnie powlekanego z szarym spodem, większe z całkowicie białej tekturze mikrofala (fala E), grubość 1,5mm, 390g/m² na każdej ściance może być ten sam nadruk, lub różne (bez wpływu na cenę) wielkość: do wyboru: sześcian o boku 10, 20, 31, 45, 50, 55, 60, 70, 80, 90 cm – patrz cennik powyżej opcjonalne otwory na linkę – do podwieszenia kostki reklamowej np. pod sufitem opcjonalnie wycięcie otworu do wrzucania ankiet/kuponów/kart do głosowania itp. (bez dodatkowych kosztów) UWAGA – w celu uzyskania wyceny na nakłady inne niż podane w przykładowych cennikach – prosimy o składanie zapytań mailowych – biuro@brooklyn.plMożliwa jest również indywidualna wycena kostek reklamowych z tworzywa Funkcje reklama stojąca, reklama wisząca – możliwość wycięcia otworów do przeciągnięcia linki we wskazanych miejscach, urna do głosowania lub np na ankiety, kupony lub karty do głosowania – możliwość wycięcia otworu we wskazanym miejscu elementy do układania w większą całość o funkcji np ścianki reklamowej. Dlaczego kostki z tworzywa a nie z tektury? Tworzywo z którego wykonujemy stojaki reklamowe – polipropylen, jest trwalszy i bardziej estetyczny niż tektura – dzięki temu standy są bardziej wytrzymałe niż standardowe stojaki. Wytrzymałość na zginanie ma duże znaczenie przy wysyłce pojedynczych sztuk kurierem. Tektura jako nieodpowiedni materiał do budowy standów reklamowych Standy reklamowe z tworzywa sztucznego – polipropylen Opcje dodatkowe Otwory na linkę – pozwalają zawiesić kostki reklamowe przy użyciu linki, żyłki lub sznurka np. pod sufitem. GRATIS – na podstawie adnotacji w zamówieniu klienta Podłużne wycięcie jeśli kostka mieć zastosowanie jak urna, np na ankiety, kupony lub karty do głosowania GRATIS – na podstawie adnotacji w zamówieniu klienta Wisząca sprężynka do wieszania z możliwością rozciągnięcia do oczekiwanej długości w zakresie 31-300cm, śr. drutu 1,5mm, Udźwig 1 kg przy każdej długości pośredniej i 3,5kg przy pełnym rozciągnięciu. Cena 1,90zł+23%vat/szt. Plomba holograficzna VOID 45x18mm Sposób zabezpieczenia: Pozostawia na powierzchni napis VOID po próbie choćby częściowego oderwania Test można wykonywać po upływie 5 minut, ale klej wiąże do 24 godzin. Cena : 2,00zł+23%vat/szt Skorzystanie z gotowego wzoru GRATIS Kratownica wewnętrzna zwiększająca nośność. Zapytaj o cenę podając wielkość i ilość kostek. Gotowe wzory Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-8 szt: 45,00zł+23%vat 8-16 szt: 60,00 zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu 1-5 szt: czas wykonania: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Ciekawa forma reklamy to także Ekspozytory handlowe! Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie
Totem COLOSEUM

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cennik – ceny netto za 1 szt. Rozmiar/Nakład 1 2 do 5 6 do 10 11 do 25 26 do 50 51 do 100 Cena netto/szt. 1040 zł 1010 zł 980 zł 950 zł 920 zł 870 zł Opis produktu Konstrukcja będąca bardzo dużą powierzchnię reklamową. Sześć ścianki z grafiką reklamową. Wielkość szerokość ścianek: 4x95cm, 2x85cm wys. każdej ścianki: 195 cm Wielkość po złożeniu szerokość: 95 cm wysokość: 195 cm Moduły: (wymiary dotyczą maksymalnego wykorzystania formatu ścianki) 4 moduły o wymiarach 95×195 cm 2 moduły o wymiarach 85×195 cm Szczegóły wykonania pełnokolorowy druk UV na białym tworzywie o wewnętrznej strukturze plastra miodu, na każdej ściance może być ten sam nadruk, lub różne (bez wpływu na cenę), dostawa na płasko, tworzywo i druk są wodoodporne, natomiast lekkość konstrukcji sprawia, że jest przeznaczona do wewnątrz, brak podpór – nie potrzebne. Dlaczego standy z tworzywa a nie z tektury? Tworzywo z którego wykonujemy stojaki reklamowe – polipropylen, jest trwalszy i bardziej estetyczny niż tektura – dzięki temu standy są bardziej wytrzymałe niż standardowe stojaki. Wytrzymałość na zginanie ma duże znaczenie przy wysyłce pojedynczych sztuk kurierem. Tektura jako nieodpowiedni materiał do budowy standów reklamowych Standy reklamowe z tworzywa sztucznego – polipropylen Opcje dodatkowe Okienko na wsuwany, wymienny plakat w dowolnym rozmiarze (przezroczysty poliwęglan 1 mm), Nieskładana kieszeń (koszyczek) na foldery, ulotki lub wizytówki z przezroczystego tworzywa 1mm; format DL, A6, A5, A4 i in. Suchościeralność – Umożliwia pisanie na stojaku markerem suchościeralnym lub kredowym (z naszej oferty lub innym dowolnym). Składana kieszonka z tektury na ulotki lub wizytówki: druk CMYK (pełen kolor) na tekturze mikrofala, format DL, A6, A5, A4 w pionie lub poziomie lub inny niestandardowy. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF. Dolna krawędź standu powinna być prosta. Jeśli na grafice jest postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowana jest podpora. Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Podpowiedź: standardowy otwór na twarz dla dziecka: owal 16x20cm, dla dorosłego: 17x22cm.Wykonamy też inny kształt i/lub wielkość – wg linii cięcia przesłanej przez klienta. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-2 szt: 45,00zł+23%vat 3-4 szt: 60,00 zł+23%vat 4-5 szt: 75,00 zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu 1-5 szt: czas wykonania: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki W naszej ofercie posiadamy również standy i stojaki reklamowe zewnętrzne, którym niestraszne są trudne warunki pogodowe! Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie
Totem MEGA CUBE

Cennik Opis produktu Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cennik – ceny netto za komplet składający się z 3 czterościennych elementów z nadrukiem UV Rozmiar/Nakład 1 2 do 5 6 do 10 11 do 25 26 do 50 51 do 100 Cena netto/szt. 970 zł 930 zł 900 zł 880 zł 810 zł 750 zł Opis produktu Efektywny i ze względu na rozmiary bardzo efektowny nośnik. Do wykorzystania 8,67m2 powierzchni reklamowej!. Trzy elementy z grafiką reklamową. Każda z nich może prezentować 4 różne informacje czyli łącznie do dyspozycji 12 ścianek na odrębne, niezależne grafiki. Wielkość szerokość każdej ścianki na każdym z 3 elementów: 85cm wysokość każdej ścianki na każdym z 3 elementów: 85 cm wysokość przestrzennego standu złożonego z 3 elementów to aż 245cm Szcegóły wykonania pełnokolorowy druk wysokiej jakości (CMYK+ Lc+Lm) na białym tworzywie – polipropylenie o wewnętrznej strukturze plastra miodu i grubości 3mm, elegancka i matowa, drobnoziarnista struktura tworzywa, na każdej ściance może być ten sam nadruk, lub różne (bez wpływu na cenę), dostawa na płasko, łatwe składanie i rozkładanie konstrukcji – poszczególne elementy po prostu rozkładasz tak, żeby tworzyły kostkę bez wieka i dna i układasz jeden na drugim obracając względem siebie tak, żeby ścianki oparły się w wycięciach – jak na schemacie powyżej, lekka i stabilna konstrukcja, Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika Totem MEGA CUBE składa się z 3 kostek o wymiarach ścianek 85 x 85 cm. Każda ze ścianek i kostek może zawierać inną grafikę. format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi (zalecane150 dpi); odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; Pliki należy przygotować w formacie 856x856mm (wliczone spady) na każdą ze ścianek osobno. Prosimy o dodanie opisu w nazwie pliku, której ścianki i której kostki licząc od góry dotyczy np. 1ścianka_2kostka UWAGA – każda ze ścianek kostki może mieć inną grafikę Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-8 szt: 45,00zł+23%vat 8-16 szt: 60,00 zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu 1-5 szt: czas wykonania: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki W naszej ofercie posiadamy również standy i stojaki reklamowe zewnętrzne, którym niestraszne są trudne warunki pogodowe! Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie
Totem CUBE

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cennik – ceny netto za 1 szt.zawierają nadruk pełnokolorowy UV Rozmiar/Nakład 1 2 do 5 6 do 10 11 do 25 26 do 50 51 do 100 Cena netto/szt. 270 zł 210 zł 195 zł 180 zł 170 zł 165 zł Opis produktu Ekonomiczny i efektywny nośnik reklamy. Sześć kostek z grafiką reklamową. Każda z nich może prezentować różne informacje (odrębne, niezależne grafiki). Wielkość szer. każdej ścianki na kostce: 31cm wys. każdej ścianki na kostce: 31 cm Szcegóły wykonania pełnokolorowy druk (CMYK+ Lc+Lm) na białej tekturze mikrofala (fala E), na każdej ściance może być ten sam nadruk, lub różne (bez wpływu na cenę) dostawa na płask Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika Totem CUBE składa się z 6 kostek o wymiarach ścianek 31 x 31 cm. Każda ze ścianek i kostek może zawierać inną grafikę. format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi (zalecane150 dpi); odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; W przygotowaniu projektu może pomóc siatka wektorowa linii cięcia i składania, którą możesz pobrać tu: LINIE CIĘCIA Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Pliki UWAGA – każda ze ścianek kostki może mieć inną grafikę Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska, pakowanie zbiorcze w karton.Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-15 szt: 20,00zł+23%vat 16-30 szt: 40,00 zł+23%vat TERMIN REALIZACJI dla nakładu 1-15 szt: STANDARDOWY – 5 pełnych dni roboczych + dostawa 1-2 dni robocze EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości W naszej ofercie posiadamy również standy i stojaki reklamowe zewnętrzne, którym niestraszne są trudne warunki pogodowe! Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie
Totem OPENWORK TOWER

Cennik Opis produktu Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Tektura lita gr 2mm Cennik – ceny netto za 1 szt. zawierają nadruk pełnokolorowy UV na tekturze litej gr 2mm Rozmiar/Nakład 1 2 do 5 6 do 10 11 do 25 26 do 50 51 do 100 Cena netto/szt. 185 zł 170 zł 165 zł 160 zł 140 zł 122 zł Tworzywo PP gr 3mm Cennik – ceny netto za 1 szt. zawierają nadruk pełnokolorowy UV na tworzywie PP gr 3 mm Rozmiar/Nakład 1 2 do 5 6 do 10 11 do 25 26 do 50 51 do 100 Cena netto/szt. 205 zł 190 zł 185 zł 180 zł 160 zł 148 zł Opis produktu Efektowny i mobilny nośnik reklamy. 12 plansz łatwo składanych z grafiką reklamową. Każda z nich może prezentować odrębne, niezależne grafiki, których układ można dowolnie modyfikować. Wielkość 8 plansz 49x49cm + 4 plansze 49x10cm Szcegóły wykonania pełnokolorowy druk UV na białym wytrzymałym tworzywie – polipropylenie o wewnętrznej strukturze plastra miodu, grubości 3mm na każdej ściance może być ten sam nadruk, lub różne (bez wpływu na cenę) dostawa na płasko Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska, pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-15 szt: 20,00zł+23%vat 16-30 szt: 40,00 zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu 1-15 szt: STANDARDOWY – 5 pełnych dni roboczych + dostawa 1-2 dni robocze EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości W naszej ofercie posiadamy również standy i stojaki reklamowe zewnętrzne, którym niestraszne są trudne warunki pogodowe! Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie
Totem prostokątny

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cennik – ceny netto za 1 szt. zawierają pełnokolorowy nadruk. Rozmiar/Nakład 1 2 do 5 6 do 10 11 do 25 26 do 50 51 do 100 Cena netto/szt. 220 zł 195 zł 185 zł 180 zł 170 zł 165 zł Opis produktu Ekonomiczny i efektywny nośnik reklamy. Cztery ścianki (w tym 2 szerokie) z grafiką reklamową. Każda z nich może prezentować różne informacje (odrębne, niezależne grafiki). Wielkość szerokość: 76cm wysokość: 195 cm głębokość: 14cm Szczegóły wykonania pełnokolorowy druk (CMYK+ Lc+Lm) na białej tekturze mikrofala (fala E), na każdej ściance może być ten sam nadruk, lub różne (bez wpływu na cenę) dostawa na płask Opcje dodatkowe Okienko na wsuwany, wymienny plakat w dowolnym rozmiarze (przezroczysty poliwęglan 1 mm), Nieskładana kieszeń (koszyczek) na foldery, ulotki lub wizytówki z przezroczystego tworzywa 1mm; format DL, A6, A5, A4 i in. Składana kieszonka z tektury na ulotki lub wizytówki: druk CMYK (pełen kolor) na tekturze mikrofala, format DL, A6, A5, A4 w pionie lub poziomie lub inny niestandardowy. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-8 szt: 45,00zł+23%vat 8-16 szt: 60,00 zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu 1-5 szt: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Ciekawa forma reklamy to także Ekspozytory handlowe! Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie
Totem 4 – ścienny

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cennik – ceny netto za 1 szt. Rozmiar/Nakład 1 2 do 5 6 do 10 11 do 25 26 do 50 51 do 100 Cena netto/szt. 210 zł 185 zł 177 zł 167 zł 158 zł 149 zł Opis produktu Ekonomiczny i efektywny nośnik reklamy. Cztery ścianki z grafiką reklamową. Każda z nich może prezentować różne informacje (odrębne, niezależne grafiki). Wielkość szer. każdej ścianki: 45cm wys. każdej ścianki: 195 cm Szczegóły wykonania pełnokolorowy druk (CMYK+ Lc+Lm) na białej tekturze mikrofala (fala E), na każdej ściance może być ten sam nadruk, lub różne (bez wpływu na cenę) dostawa na płask Opcje dodatkowe Okienko na wsuwany, wymienny plakat w dowolnym rozmiarze (przezroczysty poliwęglan 1 mm), Nieskładana kieszeń (koszyczek) na foldery, ulotki lub wizytówki z przezroczystego tworzywa 1mm; format DL, A6, A5, A4 i in. Składana kieszonka z tektury na ulotki lub wizytówki: druk CMYK (pełen kolor) na tekturze mikrofala, format DL, A6, A5, A4 w pionie lub poziomie lub inny niestandardowy. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-8 szt: 55,00zł+23%vat 8-16 szt: 80,00 zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu do 10 szt: STANDARDOWY – do 5 pełnych dni roboczych + czas dostawy kurierskiej EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości Ciekawa forma reklamy to także Ekspozytory handlowe! Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie
Totem 3 – ścienny

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cennik – ceny netto za 1 szt. Rozmiar/Nakład 1 2 do 5 6 do 10 11 do 25 26 do 50 51 do 100 Cena netto/szt. 200 zł 180 zł 169 zł 155 zł 143 zł 139 zł Opis produktu Stojący przestrzenny nośnik reklamy. Trzy ścianki z których każda z nich może prezentować inny nadruk reklamowy- odrębne, niezależne grafiki. Wielkość każdej z ścian szerokość: 45cm wysokość: 195 cm Szcegóły wykonania pełnokolorowy druk (CMYK+ Lc+Lm) na białej tekturze mikrofala (fala E), na każdej ściance może być ten sam nadruk, lub różne (bez wpływu na cenę) dostawa na płask Opcje dodatkowe Okienko na wsuwany, wymienny plakat w dowolnym rozmiarze (przezroczysty poliwęglan 1 mm), Nieskładana kieszeń (koszyczek) na foldery, ulotki lub wizytówki z przezroczystego tworzywa 1mm; format DL, A6, A5, A4 i in. Składana kieszonka z tektury na ulotki lub wizytówki: druk CMYK (pełen kolor) na tekturze mikrofala, format DL, A6, A5, A4 w pionie lub poziomie lub inny niestandardowy. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-8 szt: 45,00zł+23%vat 8-16 szt: 60,00 zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu 1-5 szt: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki W naszej ofercie posiadamy również standy i stojaki reklamowe zewnętrzne, którym niestraszne są trudne warunki pogodowe! Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie
Stojaki na menu

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Rozmiar/Nakład A6 DL A5 A4 Cena netto/szt. 7,00 zł 7,00 zł 8,40 zł 12,00 zł Opis produktu Do środka jest wkładany dwustronny wydruk klienta. Szczegóły wykonania stojak jest wykonany z przezroczystego poliwęglanu (PC) konstrukcja pozwala na włożenie wydrukowanej we własnym zakresie kartki stojak zabezpiecza włożony wydruk przed wilgocią Galeria realizacji Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-50: 14,00zł+23%vat 51-100: 24,00zł+23%vat 101-150: 28,00zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu do 250 szt.: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Duże okno? Warto postawić na skuteczną reklamę i window hanger! Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie
Display’e jednostronne

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cennik dla rozmiarów maksymalnych (26 x 39 cm) z tektury litej kaszerowanej papierem z nadrukiem UV – ceny netto za 1 szt Rozmiar/Nakład 1 szt. (prototyp) 10 (minimum) 11 – 49 50 – 99 100 – 150 151 i więcej Cena netto/szt. 130,00 zł 20,00 zł 15,00 zł 13,50 zł 12,50 zł email Opis produktu Kształt: dowolny obrys. Wielkość szerokość max. 26 cm wysokość max. 39 cm Szczegóły wykonania plansza z grafiką: pełnokolorowy jednostronny druk UV na tekturze litej gr. 2mm kaszerowanej obustronnie papierem, kształt; prostokąt lub cięcie wg dowolnego obrysu, podpora bez zadruku z tego samego materiału co plansza z grafiką Informacje dodatkowe: na zamówienie produkujemy także standy z tektury litej w większym formacie max 138x98cm , wycinane w dowolnym kształcie. O wycenę pytaj mailem: biuro@brooklyn.pl podając wielkość i ilość. Opcje dodatkowe Suchościeralność – Umożliwia pisanie na stojaku markerem suchościeralnym lub kredowym (z naszej oferty lub innym dowolnym). Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF. Dolna krawędź standu powinna być prosta. Jeśli na grafice jest postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowana jest podpora. Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska, zbiorczo, dostawa na terenie Polski. do 100 szt.: 20,00zł+23%vat 101-200: 30,00zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu do 250 szt.: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki Natknęliście się Państwo na wiszące, ciekawe reklamy? Hangery sklepowe mamy również w naszej ofercie. Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Złóż zapytanie
Stojaki na ulotki

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cennik dla rozmiarów maksymalnych (26 x 39 cm) z tektury litej z nadrukiem UV, kieszeń i podpora tektura mikrofala – ceny netto za 1 szt. Rozmiar/Nakład 1 szt. (prototyp) 10 (minimum) 11 – 49 50 – 99 100 – 150 151 i więcej Cena netto 150,00 zł 25,00 zł 19,50 zł 17,50 zł 14,50 zł email Cennik dla rozmiarów maksymalnych (26 x 39 cm) z tektury mikrofala z bezpośrednim nadrukiem UV – ceny netto za 1 szt. Rozmiar/Nakład 1 szt. (prototyp) 10 (minimum) 11 – 49 50 – 99 100 – 200 201 i więcej Cena netto 110,00 zł 19,00 zł 15,20 zł 10,60 zł 9,80 zł 9,50 zł Opis produktu Stojaki reklamowe na ulotki, które proponujemy w naszej ofercie, to wyjątkowe połączenie najwyższej jakości i zdecydowanie atrakcyjnej ceny. Przekonaj się, jak łatwo możesz sięgnąć po skuteczne wsparcie dla swojej sprzedaży, nie wydając jednocześnie dużych nakładów finansowych. Wybierz dowolny stojak na ulotki, np. w formacie A4, A5, czy A6, zaprojektuj grafikę lub stwórz dowolny przekaz, i prześlij nam pliki zgodnie ze wskazanymi wytycznymi, a my przygotujemy dla Ciebie standy na ulotki, wizytówki, czy broszury, dokładnie takie, jakich oczekujesz. Cennik dla rozmiarów maksymalnych (26 x 39 cm) z tektury litej z nadrukiem UV, kieszeń i podpora tektura mikrofala – ceny netto za 1 szt. Standy na ulotki Wybierając stand na wizytówki i ulotki z oferty brooklyn.pl zyskujesz: elastyczny termin realizacji zamówienia – to Ty decydujesz, czy standy na ulotki mają zostać wykonane w standardowym czasie, czy też w tempie ekspresowym; swobodę w ustalaniu wielkości zamówienia – przygotujemy dla Ciebie setki sztuk lub jeden stojak na ulotki, jeśli takiego rozwiązania właśnie potrzebujesz; solidne rozwiązanie, odporne na działanie promieni słonecznych; różnorodność kształtów, wielkości i materiałów (tektura lita, tektura warstwowa, tworzywo); trwałość – nasze stojaki na ulotki wyróżniają się imponująco długą żywotnością. W znakomitej kondycji służyć będą przez naprawdę długi czas. Kształt: dowolny – zarówno dla tekturowej planszy z grafiką jak i kieszeni. Stojak na katalogi, ulotki, foldery Wielkość planszy z grafiką: szerokość: max 26cm wysokość: max 39cm Opis wykonania plansza z grafiką: jednostronny pełnokolorowy druk UV bezpośrednio na białej tekturze mikrofala, fala E, 390g.m3, grubość 1,5mm, lub na tekturze litej gr 2mm obustronnie kaszerowanej białym papierem cięcie wg dowolnego kształtu; podpora: biała tektura mikrofala kieszonka na foldery, broszury lub ulotki lub A4, A5, DL, A6 lub na wizytówkę: jednostronny pełnokolorowy druk UV bezpośrednio na tekturze mikrofala, fala E, 390g/m2, grubość 1,5mm, Sprawdź stojak na ulotki A4, A5, A6 Poznaj nasze dotychczasowe realizacje, zainspiruj się i wybierz stand, który pozwoli najlepiej zaprezentować firmowe ulotki, czy wizytówki. Pamiętaj, że nawet najatrakcyjniejsze materiały reklamowe i informacyjne potrzebują właściwej ekspozycji, która przyciągnie uwagę potencjalnych klientów. Nasze stojaki na ulotki będą zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem. Przekonaj się sam! Stojak na wizytówki i nie tylko Informacje dodatkowe: na zamówienie wykonujemy także stojaki na ulotki z tektury w dowolnym inym formacie oraz z kieszonkami na druki dowolnego formatu – także niestandardowe. Ekspozytory i standy mogą mieć więcej niż jedną kieszeń na ulotki. O ceny pytaj mailem: biuro@brooklyn.pl Umiejętna prezentacja materiałów drukowanych jest ważnym elementem kampanii reklamowych. I choć współcześnie ulotki mogą niektórym z nas kojarzyć się z niepotrzebną makulaturą, to odpowiednia kompozycja i precyzyjny komunikat mogą okazać się skuteczną i efektywną formą promocji. Ale odpowiednie przygotowanie ulotki to tylko pierwszy krok do sukcesu. Niezbędna jest także ich właściwa dystrybucja. O tę najlepiej jest zadbać stawiając na oryginalne i trwałe stojaki reklamowe. Ekspozytor na ulotki – rodzaje W ofercie Brooklyn.pl znajdziesz stojaki reklamowe na ulotki z kieszenią, małe standy z tektury z podajnikiem na druki DL, A4, A5, A6 i in. Dla naszych klientów przygotowujemy stojaki na ulotki w dowolnym kształcie, wykonane z różnych materiałów (tektury, laminowane błyszczące lub matowe). Niestandardowe kompozycje stojaków zwrócą uwagę pytających czyniąc z ulotki pełnowartościowe narzędzie kampanii marketingowej. Produkty w tej kategorii kapitalnie sprawdzą się w sektorze finansowym (np. banki, biura maklerskie), branży turystycznej i rekreacyjnej (recepcje hotelów pensjonatów, basenów, siłowni) czy sektorze kultury (np. kina, teatry, muzea). Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF. Dolna krawędź standu powinna być prosta. Jeśli na grafice jest postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowana jest podpora. Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska, zbiorczo, dostawa na terenie Polski. do 100 szt.: 20,00zł+23%vat 101-200: 30,00zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu do 250 szt.: STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki W naszej ofercie warto obejrzeć również inne realizacje. Szczególnie polecamy ścianki do zdjęć. Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików
Dwustronny z podstawą na płytę

Cennik Opis produktu Opcje dodatkowe Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Dostawa i czas realizacji Najczęściej zadawane pytania ZAPYTAJ O TEN PRODUKT Cennik Cennik – ceny netto za 1 szt, wliczony nadruk UV po obu stronach Rozmiar/Nakład 1 2 do 5 6 do 10 11 więcej 95x195cm 680 zł 640 zł 610 zł email 95x145cm 600 zł 590 zł 580 zł email 95x95cm 560 zł 550 zł 540 zł email Opis produktu Stojąca, duża reklama outdoor z dowolną grafiką na stalowym stelażu przeznaczona do ekspozycji zewnętrznej i/lub do wewnątrz. Maksymalna wielkość grafiki stojak standard – szer. 95cm x wys. 195 cm stojak standard medium – szer. 95cm x wys. 145 cm stojak standard mini – szer. 95cm x wys. 95 cm Minimalna szerokość planszy – 30 cm Wymiar podstawy szerokość: 53cm głębokość: 53cm wysokość: 19cm wymiary płyty chodnikowej (jaką należy dokupić we własnym zakresie, np. w dowolnym markecie budowlanym) 50x50x7cm – waga około 39kg Waga podstawa 4,0 kg słupki 2 szt. x 0,9 kg plansze (awers + rewers) w zależności od wielkości: do 4 kg Wykonanie 2 plansze z grafiką kształt: prostokąt lub inny dowolny (ta sama cena) materiał: tworzywo – biały polipropylen o wewnętrznej strukturze plastra miodu, gr. 3mm (patrz- zdjęcie pod opisem) pełnokolorowy druk UV (CMYK+Lm+Lc.) podstawa stalowa oraz dwa wspierające grafikę słupki są pomalowane proszkowo na kolor czarny opcjonalnie wycięcie otworu/otworów na twarz (bez dodatkowych kosztów) – takie rozwiązanie przyciągnie przechodniów zainteresowanych zrobieniem sobie zdjęcia z Twoim stojakiem reklamowym. montaż jest szybki i prosty polega na przykręceniu słupków do podstawy, włożeniu płyty dociążającej i nasunięciu grafiki, Inne uwagi Stand jest odporny na śnieg, deszcz i słońce,stalowa podstawa dociąża konstrukcję.Atrakcyjna cena w porównaniu dla innych dostępnych na rynku nośników reklamy zewnętrznej.Płyta chodnikowa 50x50x7cm nie jest wliczona w cenę, można ją kupić w cenie ok. 7-10 zł brutto np, w marketach budowlanych lub hurtowniach kostki brukowej. Dlaczego standy z tworzywa a nie z tektury? Tworzywo z którego wykonujemy stojaki reklamowe – polipropylen, jest trwalszy i bardziej estetyczny niż tektura – dzięki temu standy są bardziej wytrzymałe niż standardowe stojaki. Wytrzymałość na zginanie ma duże znaczenie przy wysyłce pojedynczych sztuk kurierem. Tektura jako nieodpowiedni materiał do budowy standów reklamowych Standy reklamowe z tworzywa sztucznego – polipropylen Opcje dodatkowe Okienko na wsuwany, wymienny plakat w dowolnym rozmiarze (przezroczysty poliwęglan 1 mm), Nieskładana kieszeń (koszyczek) na foldery, ulotki lub wizytówki z przezroczystego tworzywa 1mm; format DL, A6, A5, A4 i in. Tablica do pisania kredą lub markerem kredowym, dowolny kształt, wycena indywidualna Wypukły element standu. Może być umieszczony na dystansach lub przyklejony – umożliwia to wysunięcia na “pierwszy plan” części grafiki. Suchościeralność – Umożliwia pisanie na stojaku markerem suchościeralnym lub kredowym (z naszej oferty lub innym dowolnym). Suchościeralna tabliczka – dymek 49x49cm. Cena 39zł + 23%vat za szt. Czarny marker suchościeralny z uchwytem samoprzylepnym. Cena 5zł + 23%vat za szt. Galeria realizacji Jak przygotować pliki? Grafika format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi; odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm; spad – 3mm; minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm. Linia cięcia (w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF. Dolna krawędź standu powinna być prosta. Jeśli na grafice jest postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowana jest podpora. Dodatki W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem. Pliki UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej. Dostawa i czas realizacji Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski. 1-3 szt: 70,00zł+23%vat 4-6 szt: 110,00 zł+23%vat Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej. TERMIN REALIZACJI dla nakładu 1-5 szt: STANDARDOWY – do 5 pełnych dni roboczych EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości Dodatki, które przyciągają wzrok? Wobblery spełnią swoje zadanie! Najczęściej zadawane pytania Czy otrzymam makietę do projektu? Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Czy w cenie jest projekt graficzny? Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Czy przygotujecie projekt graficzny? Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę? Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość? Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Jak złożyć zamówienie? Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny). dane do faktury, adres dostawy, nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia. nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo. Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych. Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki” Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania. Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu. Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej. Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym. Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście. Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi: rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych