Uwaga! Wprowadzamy nową wersję naszej strony. Może to powodować chwilowe problemy z dostępem lub funkcjonalnością. Prosimy o cierpliwość. Dziękujemy za zrozumienie!

Brooklyn

Standy reklamowe

Strona główna »

Eventy tematyczne a ich promocja

Eventy tematyczne a ich promocja

Organizujesz ważne wydarzenie i zależy Ci na tym, by potencjalni uczestnicy dowiedzieli się o nim w odpowiedni sposób? A może szukasz gadżetów, które będą przydatne już w trakcie? W obu przypadkach świetnym wyborem są odpowiednie materiały reklamowe. Na co postawić? Omawiamy zagadnienie: eventy tematyczne a ich promocja!

Gadżety na eventach tematycznych

Gadżety na eventach tematycznych pozwalają w skuteczny sposób reklamować firmę/organizację i/lub konkretne produkty czy usługi. Z ich pomocą można również skutecznie przyciągnąć uczestników na samo wydarzenie, zwiększając świadomość jego istnienia w przestrzeni publicznej. Wystarczy zainwestować w profesjonalnie wykonane materiały reklamowe.

Z pomocą gadżetów na eventach tematycznych można odpowiednio zagospodarować i zaaranżować przestrzeń, a także w estetyczny sposób wyróżnić swoją organizację/markę czy produkt/usługę. Niezależnie od tego, czy jest się organizatorem, patronem czy jednym z uczestników wydarzenia, warto zaznaczyć swoją obecność. Efektowne gadżety przykuwają uwagę, zapadają w pamięć oraz wzmacniają dobry wizerunek.

W jakie zainwestować?

W jakie materiały promocyjne zainwestować? Wybór jest ogromny, ale pewne z nich sprawdzają się w większości przypadków. Szczególnie przydatne są m.in.:

  • standy i stojaki reklamowe wewnętrzne – idealne, gdy event ma miejsce w budynku; można na nich umieścić m.in. szereg ważnych informacji, chwytliwe hasła, logotypy; estetyczna grafika skutecznie zwraca uwagę;
  • standy i stojaki reklamowe zewnętrzne – jak wyżej, z tym że są dostosowane do wystawiania na świeżym powietrzu (są bardziej odporne na szkodliwe czynniki atmosferyczne, m.in. promieniowanie UV czy wilgoć);
  • naklejki podłogowe i naklejki na zewnątrz – umieszczanie istotnych informacji na ziemi to ciekawe rozwiązanie, bowiem nietypowe miejsce od razu skłania do bliższego przyjrzenia się reklamie; takie elementy można z powodzeniem wykorzystać także jako np. stworzenie ścieżki, która prowadzi do miejsca wydarzenia albo konkretnej sekcji już na samym evencie;
  • fotoramki społecznościowe – ramki foto z uchwytami, monidła z otworem do robienia zdjęć – uczestnicy różnych wydarzeń chętnie korzystają z takich gadżetów, bowiem dzięki nim mogą zaznaczyć swoją obecność i upamiętnić ten dzień, robiąc sobie zdjęcia i publikując w social mediach (przy okazji reklamując event w Sieci).

Gdzie je rozstawić?

Materiały reklamowe eventu tematycznego warto rozstawiać nie tylko na jego terenie, ale też w okolicy. Jeśli wydarzenie jest otwarte, z ich pomocą można zachęcić do udziału wielu przechodniów. Z tego względu dobrze jest umieścić je w ruchliwych miejscach, uczęszczanych przez ludzi.

Potrzebne są Ci profesjonalnie wykonane gadżety reklamowe na event tematyczny? Wybierz firmę z wieloletnim doświadczeniem, która przygotuje je zgodnie z Twoją wizją. Zespół Brooklyn zaprojektuje oraz wykona estetyczne, funkcjonalne i wytrzymałe akcesoria, które pomogą Ci wypromować Twoje wydarzenie oraz Twoją firmę.

Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami. Chętnie pomożemy Ci zadbać o odpowiednią oprawę Twojego eventu!