Uwaga! Wprowadzamy nową wersję naszej strony. Może to powodować chwilowe problemy z dostępem lub funkcjonalnością. Prosimy o cierpliwość. Dziękujemy za zrozumienie!

Brooklyn

Standy reklamowe

Strona główna » Ścianki z nadrukiem »

Ścianki dwustronne

Cennik

Cennik – ceny netto za 1 szt, wliczony nadruk UV (dwustronnie i na bokach)

Rozmiar/Nakład 1 2 do 5 6 do 10 11 do 50 51 i więcej
Cena netto
700 zł
620 zł
590 zł
570 zł
540 zł

Opis produktu

Zastosowanie przykładowe: jako ścianka konferencyjna, sponsorska, reklamowa, weselna, jako fotościanka, na ślubie, weselu, komunii, imprezie panieńskiej lub kawalerskiej.

Funkcja

  • jako gadżet na imprezę prywatną (np. wieczór panieński, kawalerski) firmową, publiczną;
  • jako świetny nośnik reklamy – szczególnie w dobie telefonów z aparatami cyfrowymi i internetowych serwisów społecznościowych. Wystarczy zamówić fotostand ze swoją reklamą lub adresem www i postawić go w miejscu gdzie przechodzą ludzie, a cała masa dobrze bawiących się osób roześle informację o Twojej firmie po całym świecie!
  • ścianka sponsorska – ścianka z logo;
  • tło fotograficzne;
  • element scenografii;

Kształt: prostopadłościan.

Wielkość rozłożonej ścianki składającej się z 3 modułów

  • ścianka 3 modułowa głęb. 14 x szer. 228 x wys. 195 cm

Wielkość jednego modułu

  • 14x76x195 cm

Wielkość paczki

  • szerokość: 100 cm
  • długość: 200 cm
  • wysokość: 5 cm

ŚCIANKI DWUSTRONNE – OPIS WYKONANIA

  • jednostronny, pełnokolorowy druk UV na tekturze mikrofala (fala E), gr. 1,5mm, 410g,
  • do każdego modułu dwie podpory stabilizujące.

UWAGA – ilość modułów reklamowej ścianki dwustronnej może być DOWOLNA – prosimy o składanie zapytań mailowych – biuro@brooklyn.pl

Dlaczego standy z tworzywa a nie z tektury?

Tworzywo z którego wykonujemy stojaki reklamowe – polipropylen,  jest trwalszy i bardziej estetyczny niż tektura – dzięki temu standy są bardziej wytrzymałe niż standardowe stojaki. Wytrzymałość na zginanie ma duże znaczenie przy wysyłce pojedynczych sztuk kurierem.

Tektura jako nieodpowiedni materiał do budowy standów reklamowych
Standy reklamowe z tworzywa sztucznego – polipropylen

Opcje dodatkowe

Okienko na wsuwany, wymienny plakat w dowolnym rozmiarze (przezroczysty poliwęglan 1 mm),

Nieskładana kieszeń (koszyczek) na foldery, ulotki lub wizytówki z przezroczystego tworzywa 1mm; format DL, A6, A5, A4 i in.

Tablica do pisania kredą lub markerem kredowym, dowolny kształt, wycena indywidualna

Składana kieszonka z tektury na ulotki lub wizytówki: druk CMYK (pełen kolor) na tekturze mikrofala, format DL, A6, A5, A4 w pionie lub poziomie lub inny niestandardowy.

Suchościeralność - Umożliwia pisanie na stojaku markerem suchościeralnym lub kredowym (z naszej oferty lub innym dowolnym).

Suchościeralna tabliczka – dymek 49x49cm. Cena 39zł + 23%vat za szt.

Czarny marker suchościeralny z uchwytem samoprzylepnym. Cena 5zł + 23%vat za szt.

Galeria realizacji

Jak przygotować pliki?

Grafika

  • format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta.
  • rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi;
  • odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm;
  • spad – 3mm;
  • minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm.

Linia cięcia

(w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF.
Dolna krawędź standu powinna być prosta. Jeśli na grafice jest postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowana jest podpora.

Dodatki

W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem.

Pliki

UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE

Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej.

Dostawa i czas realizacji

Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski.

  • 1-8 szt: 45,00zł+23%vat
  • 8-16 szt: 60,00 zł+23%vat

Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej.

TERMIN REALIZACJI dla nakładu  1-5 szt:

  • STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych
  • EKSPRES spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości

czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki

Ciekawy sposób na reklamę? Sprawdź MEGA Puzzle.

Najczęściej zadawane pytania

Czy otrzymam makietę do projektu?

Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki”

Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.

Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu.

Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej.

Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym.

Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście.

Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi:

  • rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny).
  • dane do faktury,
  • adres dostawy,
  • nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia.
  • nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera

Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo.

Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych.

Złóż zapytanie