Brooklyn

Standy reklamowe

Strona główna

>

Najczęściej zadawane pytania

Czy otrzymam makietę do projektu?

Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki”

Fakturę terminową – 14 dni możemy wystawić jednostkom budżetowym po otrzymaniu skanu zamówienia z podpisem i pieczątką osoby odpowiedzialnej za zamówienie.

Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.

Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu.

Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej.

Nie wykonujemy wizualizacji produktów.

Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym.

Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście.

Stojaki dedykowane na zewnętrz mają stalowe stelaże. Standy do wewnątrz z tworzywa są wodoodporne, ale ich lekka konstrukcja + duża powierzchnia sprawia, że nie są odpowiednie na zewnątrz.

Wiadomość z załączonymi plikami mogła zostać odrzucona przez serwer.
Prosimy przekazywać pliki przez www.wetransfer.com lub inny transfer na adres  biuro@brooklyn.pl – nie w załączniku maila.

Takie ograniczenie jest konieczne ze względu na dużą łączną wielkość przesyłanych do nas plików graficznych.

Od kilku lat nie umieszczamy NIP na proformie ze względów księgowych – proforma nie jest dokumentem księgowym.
NIP będzie na fakturze końcowej.

Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi:

  • rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny).
  • dane do faktury,
  • adres dostawy,
  • nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia.
  • nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera

Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo.

Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych.

Masz dodatkowe pytania? Napisz do Nas!