Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Przygotowaliśmy listę najczęściej pojawiających się pytań z odpowiedziami.

1. Czy otrzymam makietę do projektu?

Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki”

2. Czy możliwe jest otrzymanie faktury z terminem płatności.

Fakturę terminową – 14 dni możemy wystawić jednostkom budżetowym po otrzymaniu skanu zamówienia z podpisem i pieczątką osoby odpowiedzialnej za zamówienie.

3. Czy w cenie jest projekt graficzny?

Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.

4. Czy przygotujecie projekt graficzny?

Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu.

Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej.

5. Czy otrzymam od Was wizualizację 3D produktu z moim projektem?

Nie wykonujemy wizualizacji produktów.

6. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę?

Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym.

7. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość?

Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście.

8. Czym się różni stand wewnętrzny od zewnętrznego z waszej oferty?

Stojaki dedykowane na zewnętrz mają stalowe stelaże. Standy do wewnątrz z tworzywa są wodoodporne, ale ich lekka konstrukcja + duża powierzchnia sprawia, że nie są odpowiednie na zewnątrz.

9. Wysłałem maila z załącznikami, a nie otrzymałem odpowiedzi. Dlaczego?

Wiadomość z załączonymi plikami mogła zostać odrzucona przez serwer.
Prosimy przekazywać pliki przez www.wetransfer.com lub inny transfer na adres  biuro@brooklyn.pl – nie w załączniku maila.
Takie ograniczenie jest konieczne ze względu na dużą łączną wielkość przesyłanych do nas plików graficznych.

10. Dlaczego na pro formie nie ma numeru NIP ?

Od kilku lat nie umieszczamy NIP na proformie ze względów księgowych – proforma nie jest dokumentem księgowym.
NIP będzie na fakturze końcowej.

11. Jak złożyć zamówienie?

Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi:

  • rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny).
  • dane do faktury,
  • adres dostawy,
  • nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia.
  • nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera

Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo.

Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych.

    Szybka realizacja, ceny producenta!

    Masz pytania, jesteś zainteresowany ofertą? Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą.

    Data publikacji: 21 stycznia 2023

    Na co zwrócić uwagę przy wyborze wewnętrznych stojaków reklamowych

    Ekspozytory reklamowe, stojaki, standy, totemy i inne produkty, które znajdują zastosowanie we wnętrzach do ekspozycji reklam w różnej formie, są bardzo skutecznym narzędziem marketingowym. Ważne jest jednak, by dobrać najlepsze rozwiązanie dla obranego celu. Na co zwrócić uwagę przy wyborze wewnętrznych stojaków reklamowych? Sprawdź nasz poradnik! Kontynuuj czytanie

    Data publikacji: 31 stycznia 2023

    Standy zewnętrzne jako reklama biznesu

    Przedsiębiorcy wielu branż zastanawiają się, w jaki sposób docierać do klientów, a zarazem jak wyróżnić swoje produkty i usługi na tle konkurencji. Obecnie w trendach jest przede wszystkim marketing internetowy, ale nie warto zupełnie rezygnować z marketingu outdoorowego, który może dostarczyć szeregu wymiernych korzyści przy jednocześnie niewielkim nakładzie finansowym. Jak sprawdzają się standy zewnętrzne jako reklama biznesu? Sprawdźmy. Kontynuuj czytanie