Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Przygotowaliśmy listę najczęściej pojawiających się pytań z odpowiedziami.
1. Czy otrzymam makietę do projektu?
Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki”
2. Czy możliwe jest otrzymanie faktury z terminem płatności.
Fakturę terminową – 14 dni możemy wystawić jednostkom budżetowym po otrzymaniu skanu zamówienia z podpisem i pieczątką osoby odpowiedzialnej za zamówienie.
3. Czy w cenie jest projekt graficzny?
Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.
4. Czy przygotujecie projekt graficzny?
Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu.
Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej.
5. Czy otrzymam od Was wizualizację 3D produktu z moim projektem?
Nie wykonujemy wizualizacji produktów.
6. Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę?
Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym.
7. Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość?
Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście.
8. Czym się różni stand wewnętrzny od zewnętrznego z waszej oferty?
Stojaki dedykowane na zewnętrz mają stalowe stelaże. Standy do wewnątrz z tworzywa są wodoodporne, ale ich lekka konstrukcja + duża powierzchnia sprawia, że nie są odpowiednie na zewnątrz.
9. Wysłałem maila z załącznikami, a nie otrzymałem odpowiedzi. Dlaczego?
Wiadomość z załączonymi plikami mogła zostać odrzucona przez serwer.
Prosimy przekazywać pliki przez www.wetransfer.com lub inny transfer na adres biuro@brooklyn.pl – nie w załączniku maila.
Takie ograniczenie jest konieczne ze względu na dużą łączną wielkość przesyłanych do nas plików graficznych.
10. Dlaczego na pro formie nie ma numeru NIP ?
Od kilku lat nie umieszczamy NIP na proformie ze względów księgowych – proforma nie jest dokumentem księgowym.
NIP będzie na fakturze końcowej.
11. Jak złożyć zamówienie?
Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi:
- rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny).
- dane do faktury,
- adres dostawy,
- nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia.
- nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera
Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo.
Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych.