Uwaga! Wprowadzamy nową wersję naszej strony. Może to powodować chwilowe problemy z dostępem lub funkcjonalnością. Prosimy o cierpliwość. Dziękujemy za zrozumienie!

Brooklyn

Standy reklamowe

Strona główna » Standy reklamowe »

Koło FORTUNY Vertical

Cennik

Cennik – ceny netto za 1 szt. – uwzględniają nadruk na kole i nową wersję z terkotką

Rozmiar/Nakład 1-2 3 do 6 7 do 15 16 do 50 51 i więcej
Cena netto
540 zł
480 zł
460 zł
445 zł
435 zł
Opcja dopłata za suchościeralne koło:
Rozmiar/Nakład 1-5 6 do 10 11 do 20 21 do 50 51 i więcej
Cena netto
60 zł
55 zł
53 zł
49 zł
45 zł
Powyższy cennik dotyczy ścianki, koła z piastą i wskaźnika z poliwęglanu.
Ceny dodatkowych elementów na dystansach, nadstawek, dostawek kalkulowane są indywidualnie.
 

Kształt: dowolny.

Opis produktu

Często wykorzystywany gadżet o szerokim przeznaczeniu np.na:

  • event,
  • promocje i konkursy w punkcie sprzedaży,
  • firmową imprezę integracyjną,
  • loterię, festyn, piknik, kinderbal,
  • targi,
  • prywatne imprezy- wieczór panieński, kawalerski, wesele  – zobacz nasz gotowy wzór Weselnego Koła fortuny (tutaj) , który możez zamówić bez przygowania plików,
  • imprezy charytatywne  impreze charytatywną.

Koło szczęścia najczęściej  jest wykorzystywane do losowania nagród/upominków dla uczestników, ale także do losowania zadań w grach grupowych lub drinków (na weselach lub imprezach panieńskich i kawalerskich). Ilu klientów tyle pomysłów na wykorzystanie konstrukcji.

Wielkość maksymalna koła fortuny

  • szerokość max: 95cm
  • wysokość max: 195 cm
  • średnica okrągłej stopy: 49cm

Wielkość koła

  • średnica max: 95 cm

Opis wykonania

  • nieskładana plansza z pełnokolorowym drukiem UV bezpośrednio na tworzywie – białym polipropylenie gr. 3mm o wewnętrznej strukturze plastra miodu;
  • koło mocowane na piaście: plansza z pełnokolorowym drukiem UV bezpośrednio na tworzywie – białym polipropylenie gr. 3mm o wewnętrznej strukturze plastra miodu;- druk wysokiej jakości o szerokim zakresie tonalnym CMYK+LC+LM,
  • tusze bezzapachowe, nietoksyczne, ekologiczne-z Międzynarodowym Certyfikatem Green Guard;
  • pionowa podpora stabilizująca z poziomymą okrąglą podstawą, podtrzymująca konstrukcję w pozycji prostopadłej do podłoża.

Dlaczego standy z tworzywa a nie z tektury?

Tworzywo z którego wykonujemy stojaki reklamowe – polipropylen,  jest trwalszy i bardziej estetyczny niż tektura – dzięki temu standy są bardziej wytrzymałe niż standardowe stojaki. Wytrzymałość na zginanie ma duże znaczenie przy wysyłce pojedynczych sztuk kurierem.

Tektura jako nieodpowiedni materiał do budowy standów reklamowych
Standy reklamowe z tworzywa sztucznego – polipropylen

Opcje dodatkowe

Okienko na wsuwany, wymienny plakat w dowolnym rozmiarze (przezroczysty poliwęglan 1 mm),

Nieskładana kieszeń (koszyczek) na foldery, ulotki lub wizytówki z przezroczystego tworzywa 1mm; format DL, A6, A5, A4 i in.

Składana kieszonka z tektury na ulotki lub wizytówki: druk CMYK (pełen kolor) na tekturze mikrofala, format DL, A6, A5, A4 w pionie lub poziomie lub inny niestandardowy.

Galeria realizacji

Jak przygotować pliki?

Grafika

  • format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta.
  • rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi;
  • odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm;
  • spad – 3mm;
  • minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm.

Linia cięcia

(w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF.
Dolna krawędź standu powinna być prosta. Jeśli na grafice jest postać to tło między nogami powinno pozostać wypełnione ponieważ z tyłu mocowana jest podpora.

Dodatki

W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem.

Pliki

UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE

Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej.

Dostawa i czas realizacji

Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski.

  • 1-3 szt: 55,00zł+23%vat
  • 4-6 szt: 85,00 zł+23%vat
  • 7-9 szt. 110,00 zł+23%vat

Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej.

TERMIN REALIZACJI dla nakładu  1-8 szt:

  • STANDARDOWY – do 5 pełnych dni roboczych + czas dostawy kurierskiej
  • EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości

W naszej bogatej ofercie dostępne są również naklejki podłogowe. Wykorzystaj także taką, niestandardową formę reklamy!

Najczęściej zadawane pytania

Czy otrzymam makietę do projektu?

Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki”

Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.

Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu.

Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej.

Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym.

Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście.

Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi:

  • rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny).
  • dane do faktury,
  • adres dostawy,
  • nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia.
  • nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera

Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo.

Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych.

Złóż zapytanie