Uwaga! Wprowadzamy nową wersję naszej strony. Może to powodować chwilowe problemy z dostępem lub funkcjonalnością. Prosimy o cierpliwość. Dziękujemy za zrozumienie!

Brooklyn

Standy reklamowe

Strona główna »

Standy eliptyczne

Cennik

Rozmiar/Nakład 1-2 3 do 10 11 do 25 26 do 50 51 do 99 powyżej 100
58,5x195cm
190 zł
175 zł
164 zł
154 zł
147 zł
138 zł

Opis produktu

Duża powierzchnia reklamowa – totem o przekroju soczewki.
Ekonomiczny i efektywny nośnik reklamy. Dwie wypukłe ścianki  z grafiką reklamową. Każda z nich może mieć inny nadruk.

Wielkość maksymalna

  • złożony na płask – szer. 58,5cm x wys. 195 cm
  • głębokość: 21 cm

Szczegóły wykonania

  • pełnokolorowy druk UV (CMYK+ Lc+Lm) na białej tekturze mikrofala (fala E), gr. 1,5mm
  • element rozpierający z tworzywa
  • ekologiczne tusze z certyfikatem Green Guard
  • dzięki technologii druku UV światło słoneczne nie szkodzi grafice, a nawet UTRWALA NADRUK.

Dlaczego standy z tworzywa a nie z tektury?

Tworzywo z którego wykonujemy stojaki reklamowe – polipropylen,  jest trwalszy i bardziej estetyczny niż tektura – dzięki temu standy są bardziej wytrzymałe niż standardowe stojaki. Wytrzymałość na zginanie ma duże znaczenie przy wysyłce pojedynczych sztuk kurierem.

Tektura jako nieodpowiedni materiał do budowy standów reklamowych
Standy reklamowe z tworzywa sztucznego – polipropylen

Galeria realizacji

Jak przygotować pliki?

Grafika

  • format: TIFF, JPG, PSD lub PDF w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta.
  • rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 100dpi;
  • odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm;
  • spad – 3mm;
  • minimalna szerokość planszy w najwęższym miejscu to 30cm.

Pliki

UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE

Jeśli chcesz wykonać stand z wizerunkiem znanej gwiazdy sportu, muzyki, kina lub TV – napisz do nas na biuro@brooklyn.pl – podpowiemy gdzie zakupisz zdjęcie odpowiedniej jakości i co zrobić dalej.

Dostawa i czas realizacji

Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w kartony. Oferta ważna tylko na terenie Polski.

  • 1-16 szt: 45,00zł+23%vat
  • 17-30 szt: 60,00 zł+23%vat

 

Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej.

 

TERMIN REALIZACJI dla nakładu  do 10 szt:

  • wykonanie STANDARD: do  3-5 pełnych dni roboczych + dostawa 1-2 dni robocze + czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki, na życzenie dostępna opcja dostawy następnego dnia tzw NEXT DAY (+5,00zł+23%vat)
  • wykonanie EKSPRES spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości

 

Aktualne terminy dotyczące większych nakładów podajemy w ofercie mailowej po otrzymaniu zapytania.

Najczęściej zadawane pytania

Czy otrzymam makietę do projektu?

Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki”

Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.

Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu.

Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej.

Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym.

Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście.

Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi:

  • rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny).
  • dane do faktury,
  • adres dostawy,
  • nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia.
  • nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera

Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo.

Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych.

Złóż zapytanie