Prowadzisz działalność, w której Twoimi klientami są głównie turyści? Dowiedz się, jak skutecznie przyciągnąć ich uwagę i zachęcić do zakupu. Podpowiadamy, jaka reklama w miejscach turystycznych najlepiej się sprawdza!
Promocja biznesu w turystycznej miejscowości
Promocja biznesu w turystycznej miejscowości musi być dostosowana do specyfiki docelowej grupy odbiorców. Duży ruch w czasie sezonu może generować spore zyski, jeśli potrafi się odpowiednio przyciągnąć uwagę i wyróżnić spośród konkurencji.
Bardzo ważne jest, by zadbać o widoczność – turyści w typowo wakacyjnym nastroju nie są raczej nastawieni na dokładny research i chętniej podejmują spontaniczne decyzje o zakupie. Efektowne, atrakcyjnie prezentowane produkty i usługi skutecznie budzą zainteresowanie. Przy tym warto skupić się na tradycyjnych metodach reklamy, bowiem potencjalni klienci znajdują się w okolicy tymczasowo i wybierają sklepy/punkty usługowe, które mijają po drodze.
Dobrą strategią jest nawiązywanie do cech charakterystycznych turystycznej miejscowości. Większość turystów podczas wakacji chce w pełni cieszyć się klimatem danego miejsca. Spacerują po mieście i szukają charakterystycznych atrakcji i doznań – wystarczy ich zainteresować.
Jak przyciągnąć uwagę turystów?
Jak przyciągnąć uwagę turystów? W praktyce najlepiej sprawdzają się materiały reklamowe, które zwiększają widoczność sklepu/punktu usługowego w przestrzeni publicznej. Są to nie tylko akcesoria wystawione na zewnątrz, ale też wewnątrz (np. w hotelach, centrach handlowych). Popularne są w szczególności:
- akcesoria POS (ang. Point of Sale) – materiały wspierające sprzedaż bezpośrednią, umieszczane w miejscu dokonywania zakupów lub w najbliższym otoczeniu; są to różnorodne nośniki reklamy, takie jak m.in. stojaki reklamowe na ulotki, window hangery (do powieszenia i na okna sklepowe) czy displaye reklamowe (stojaki z podporą idealne np. na blat recepcji);
- standy reklamowe – do umieszczenia na zewnątrz lub wewnątrz, z dużą przestrzenią do umieszczenia efektownych grafik, chwytliwych haseł oraz informacji o ofercie;
- tablice, szyldy reklamowe – założone w ruchliwych miejscach (np. przy promenadzie, deptaku, głównej ulicy, popularnych atrakcjach) skutecznie zwiększają rozpoznawalność sklepu/punktu i zachęcają do odwiedzin.
Na co warto postawić?
Przy inwestowaniu w materiały reklamowe najrozsądniej postawić na akcesoria wysokiej jakości. Estetyczne, trwałe gadżety pomagają promować działalność oraz wzmacniają dobry wizerunek sklepu/punktu. Klienci chętnie wybierają miejsca, które zachęcają do wizyty w przekonujący, atrakcyjny sposób. Dochodzą do wniosku, że skoro promocja jest prowadzona na wysokim poziomie, z pewnością tak samo będzie w przypadku oferowanych produktów/usług.
W Brooklyn zajmujemy się wytwarzaniem profesjonalnych akcesoriów reklamowych na zamówienie. Zapewniamy wsparcie w zakresie tworzenia ich designu, a następnie wykorzystujemy materiały najwyższej jakości. Dzięki temu nasze produkty pięknie się prezentują, są funkcjonalne i trwałe.
Zachęcamy do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań. Chętnie wszystko wyjaśnimy i przedstawimy wstępną wycenę. Zadbaj o promocję swojej działalności, by w pełni wykorzystać jej potencjał i przyciągnąć jak najwięcej turystów!