Strona główna » Standy reklamowe » Stojaki na menu
Stojaki na menu
Cennik
| Rozmiar | A6 | DL | A5 | A4 |
|---|---|---|---|---|
| Cena netto/szt. | 7,00 zł | 7,00 zł | 8,40 zł | 12,00 zł |
Opis produktu
Do środka jest wkładany dwustronny wydruk klienta.
Szczegóły wykonania
- stojak jest wykonany z przezroczystego poliwęglanu (PC)
- konstrukcja pozwala na włożenie wydrukowanej we własnym zakresie kartki
- stojak zabezpiecza włożony wydruk przed wilgocią
Galeria realizacji
Dostawa i czas realizacji
Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski.
- 1-50: 14,00zł+23%vat
- 51-100: 24,00zł+23%vat
- 101-150: 28,00zł+23%vat
Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej.
TERMIN REALIZACJI dla nakładu do 250 szt.:
- STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych
- EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości
czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki
Duże okno? Warto postawić na skuteczną reklamę i window hanger!
Najczęściej zadawane pytania
Czy otrzymam makietę do projektu?
Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki”
Czy w cenie jest projekt graficzny?
Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.
Czy przygotujecie projekt graficzny?
Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu.
Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej.
Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę?
Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym.
Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość?
Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście.
Jak złożyć zamówienie?
Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi:
- rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny).
- dane do faktury,
- adres dostawy,
- nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia.
- nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera
Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo.
Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych.


