Strona główna » Standy reklamowe » Koło FORTUNY Vertical
Koło FORTUNY Vertical
Cennik
Cennik – ceny netto za 1 szt. – uwzględniają nadruk na kole i nową wersję z terkotką
| Cena/Nakład | 1 do 2 | 3 do 6 | 7 do 15 | 16 do 50 | 51 i więcej |
|---|---|---|---|---|---|
| Cena netto | 560 zł | 500 zł | 480 zł | 465 zł | 455 zł |
| Cena/Nakład | 1 do 2 | 3 do 6 | 7 do 15 | 16 do 50 | 51 i więcej |
|---|---|---|---|---|---|
| Cena netto | 45 zł | 45 zł | 30 zł | 28 zł | 25 zł |
| Cena/Nakład | 1 do 2 | 3 do 6 | 7 do 15 | 16 do 50 | 51 i więcej |
|---|---|---|---|---|---|
| Cena netto | 60 zł | 55 zł | 53 zł | 49 zł | 45 zł |
Ceny dodatkowych elementów na dystansach, nadstawek, dostawek kalkulowane są indywidualnie.
Kształt: dowolny.
Opis produktu
Często wykorzystywany gadżet o szerokim przeznaczeniu np.na:
- event,
- promocje i konkursy w punkcie sprzedaży,
- firmową imprezę integracyjną,
- loterię, festyn, piknik, kinderbal,
- targi,
- prywatne imprezy- wieczór panieński, kawalerski, wesele – zobacz nasz gotowy wzór Weselnego Koła fortuny (tutaj) , który możez zamówić bez przygowania plików,
- imprezy charytatywne impreze charytatywną.
Koło szczęścia najczęściej jest wykorzystywane do losowania nagród/upominków dla uczestników, ale także do losowania zadań w grach grupowych lub drinków (na weselach lub imprezach panieńskich i kawalerskich). Ilu klientów tyle pomysłów na wykorzystanie konstrukcji.
Wielkość maksymalna koła fortuny
- szerokość max: 95cm
- wysokość max: 195 cm
- średnica okrągłej stopy: 49cm
Wielkość koła
- średnica max: 95 cm
Opis wykonania
- nieskładana plansza z pełnokolorowym drukiem UV bezpośrednio na tworzywie – białym polipropylenie gr. 3mm o wewnętrznej strukturze plastra miodu;
- koło mocowane na piaście: plansza z pełnokolorowym drukiem UV bezpośrednio na tworzywie – białym polipropylenie gr. 3mm o wewnętrznej strukturze plastra miodu;- druk wysokiej jakości o szerokim zakresie tonalnym CMYK+LC+LM,
- tusze bezzapachowe, nietoksyczne, ekologiczne-z Międzynarodowym Certyfikatem Green Guard;
- pionowa podpora stabilizująca z poziomymą okrąglą podstawą, podtrzymująca konstrukcję w pozycji prostopadłej do podłoża.
Dlaczego standy z tworzywa a nie z tektury?
Opcje dodatkowe

Okienko na wsuwany, wymienny plakat w dowolnym rozmiarze (przezroczysty poliwęglan 1 mm),

Nieskładana kieszeń (koszyczek) na foldery, ulotki lub wizytówki z przezroczystego tworzywa 1mm; format DL, A6, A5, A4 i in.

Składana kieszonka z tektury na ulotki lub wizytówki: druk CMYK (pełen kolor) na tekturze mikrofala, format DL, A6, A5, A4 w pionie lub poziomie lub inny niestandardowy.
Galeria realizacji
Jak przygotować pliki?
Grafika
- format: TIFF, JPG, PSD lub PDF (fonty zamienione na krzywe) w CMYK; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta. Za różnice kolorystyczne (najczęściej niewielkie) nie bierzemy odpowiedzialności.;
- rozmiar: podstawa – szerokość maksymalna 95cm x wysokość maksymalna 195cm; koło – średnica maks. 95cm;
- rozdzielczość w skali 1:1 to minimum – 72dpi (zalecane100 dpi);
- odległość ważnych elementów od linii cięcia – 5mm;
- spad – 3mm;
- plastikowy kołnierz łożyska na środku koła ma średnicę 45mm, proszę nie planować tam istotnych elementów grafiki
- prosimy też o podesłanie wizualizacji – w celu ustalenie pozycji koła względem podstawy;
Linia cięcia
(w przypadku nietypowych kształtów): plik wektorowy AI, EPS lub PDF;
Dodatki
W przypadku zamówienia opcji kieszeni na ulotkę – położenie kieszeni proszę zaznaczyć na podglądzie schematycznie proporcjonalnie wrysowanym prostokątem.
Pliki
UWAGA – pliki do druku i pliki do cięcia prosimy przesyłać jako OSOBNE
– jeśli znacznik (strzałka) ma być nad kołem – proszę na pleckach zostawić obszar około 80 mm bez ważnych elementów projektu
– jeśli znacznik (strzałka) ma być pod kołem – proszę na pleckach zostawić obszar około 70 mm bez ważnych elementów projektu
Dostawa i czas realizacji
Przesyłka kurierska gabarytowa (DPD), pakowanie zbiorcze w karton. Oferta ważna tylko na terenie Polski.
- 1-3 szt: 55,00zł+23%vat
- 4-6 szt: 85,00 zł+23%vat
- 7-9 szt. 110,00 zł+23%vat
Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej.
TERMIN REALIZACJI dla nakładu do 15 szt:
- STANDARDOWY – do 5 pełnych dni roboczych + czas dostawy kurierskiej
- EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości
W naszej bogatej ofercie dostępne są również naklejki podłogowe. Wykorzystaj także taką, niestandardową formę reklamy!
Najczęściej zadawane pytania
Czy otrzymam makietę do projektu?
Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki”
Czy w cenie jest projekt graficzny?
Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.
Czy przygotujecie projekt graficzny?
Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu.
Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej.
Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę?
Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym.
Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość?
Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście.
Jak złożyć zamówienie?
Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi:
- rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny).
- dane do faktury,
- adres dostawy,
- nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia.
- nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera
Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo.
Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych.



