Uwaga! Wprowadzamy nową wersję naszej strony. Może to powodować chwilowe problemy z dostępem lub funkcjonalnością. Prosimy o cierpliwość. Dziękujemy za zrozumienie!

Brooklyn

Standy reklamowe

Strona główna »

Co mogą dać firmie gadżety reklamowe?

Co mogą dać firmie gadżety reklamowe?

Dzięki reklamie firma i jej produkty czy usługi mogą dotrzeć do potencjalnych klientów. Marketing w dużej mierze odpowiada za powodzenie sprzedaży, ale też za ogólny wizerunek marki. W dobie Internetu większość materiałów promocyjnych uległa digitalizacji, ale warto nadal korzystać z tradycyjnych rozwiązań. Wyjaśniamy, co mogą dać firmie gadżety reklamowe!

Rozpoznawalność marki

Rozpoznawalność marki odgrywa ważną rolę w jej promocji. Kiedy zaczyna być kojarzona przez kolejne osoby, zwiększa się szansa na dotarcie do potencjalnych klientów. Nawet jeśli nie zdecydują się od razu na konwersję, mogą przypomnieć sobie o marce w momencie, gdy dany produkt/usługa będą im potrzebne.

Podstawowymi akcesoriami decydującymi o rozpoznawalności marki są wszelkiego rodzaju bannery, szyldy, czy standy. Z ich pomocą można zwiększyć widoczność firmy w przestrzeni publicznej, zachęcając do odwiedzenia sklepu, punktu usługowego, biura czy innego lokalu. Warto jednak zwrócić uwagę także na nietypowe rozwiązania.

Ciekawą opcją na targi, eventy branżowe czy wydarzenia sponsorowane przez firmę są fotoramki społecznościowe. Z ich pomocą można zrobić sobie pamiątkowe czy zabawne zdjęcie, idealne do tego, by je udostępnić w social media. Działają podwójnie – przyciągają uwagę w świecie rzeczywistym, a następnie w wirtualnym. Dzięki temu ich skuteczność reklamowa jest zdecydowanie większa oraz oddziałuje na różnych odbiorców.

Budowanie relacji

Ważnym zagadnieniem jest również budowanie relacji za pomocą gadżetów. Prezenty dla klientów czy partnerów biznesowych zawsze są pozytywnie odbierane. Budzą pozytywne skojarzenia z marką, a także wzmacniają lojalność. 

Najlepiej sprawdzają się praktyczne akcesoria, które faktycznie mogą być z powodzeniem wykorzystywane na co dzień. Firma wręczająca takie gadżety jest postrzegana jako profesjonalna i zorientowana na potrzeby odbiorców. Co więcej, używane regularnie przedmioty nadal pełnią funkcję reklamową, bowiem budują więź z marką oraz zwiększają jej rozpoznawalność. Świetnym przykładem jest planer/kalendarz, który przydaje się do planowania czasu i obowiązków. Towarzysząc w pracy czy w domu kojarzy się ze wsparciem oraz dobrą organizacją, a do tego zazwyczaj cały czas znajduje się w zasięgu wzroku.

Promowanie produktu lub usługi

Oczywiście podstawową funkcją gadżetów reklamowych jest promowanie produktu lub usługi. Z ich pomocą można atrakcyjnie zaprezentować je potencjalnym odbiorcom, zachęcając do zakupu/konwersji.

Warto jednak wybrać akcesoria, które są podwójnie praktyczne, jak np. ekspozytory handlowe. Pełnią funkcję nie tylko reklamy, ale funkcjonalnego regału na produkty bądź ulotki czy inne materiały reklamowe. Umieszczając je np. w sklepie, w biurze czy przy stoisku na targach skuteczniej zwraca się uwagę klientów. Są zdecydowanie bardziej efektowne (i efektywne!) niż zwykły regał, ponieważ można na nich umieścić dodatkowe informacje i grafiki, które przyciągają wzrok oraz przedstawiają zalety produktu/usługi.

Chcesz zainwestować w praktyczne, estetyczne gadżety reklamowe? Skorzystaj z oferty Brooklyn. Jako specjaliści od projektowania i tworzenia materiałów promocyjnych zapewniamy kompleksowe wsparcie. Pomożemy dopracować design, a następnie przygotujemy akcesoria z materiałów wysokiej jakości. Nasza wiedza i wieloletnie doświadczenie pomagają nam produkować funkcjonalne, trwałe gadżety, które pomogą Ci w najlepszy sposób wypromować Twoją działalność.

Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami!