Gadżety promocyjne na otwarcie sklepu – na co warto postawić?

Zaczynasz nową działalność? Z pewnością chcesz wyróżnić się w przestrzeni publicznej, by przyciągnąć klientów. Podpowiadamy, w jakie gadżety promocyjne na otwarcie sklepu warto zainwestować!

Otwarcie sklepu a gadżety promocyjne

Na otwarcie sklepu trzeba się odpowiednio przygotować, by już od pierwszych dni skutecznie przyciągać klientów. Ogromne znaczenie mają gadżety promocyjne, dzięki którym można zwiększyć widoczność punktu, rozreklamować jego ofertę oraz zachęcić przechodniów do zakupów. Efekt nowości wspaniale przykuwa uwagę – warto pokazać światu, że w tym miejscu pojawiło się właśnie coś nowego. Odpowiednio zaprojektowane i umieszczone elementy pomagają także dotrzeć pod odpowiedni adres osobom, które zainteresowały się reklamą w np. Internecie, na bilbordzie czy na ulotce.

Dzięki gadżetom promocyjnym można zwiększyć rozpoznawalność swojego sklepu, tak by wszyscy potencjalni klienci dowiedzieli się o jego istnieniu oraz go zapamiętali. Nawet jeśli nie wejdą na zakupy od razu, istnieje duża szansa, że zdecydują się na nie w przyszłości. Do tego estetycznie zaprojektowane i wykonane elementy mają pozytywny wpływ na wizerunek marki. Sprawiają, że sklep prezentuje się jako bardziej profesjonalny i godny zaufania.

O czym warto pamiętać?

Poza standardowym szyldem czy bannerem warto zainwestować w dodatkowe gadżety promocyjne. Na rynku dostępnych jest wiele opcji przeznaczonych do wystawiania na zewnątrz i wewnątrz budynków, dlatego pomagają reklamować punkt niezależnie od tego, gdzie się znajduje.

Przed otwarciem sklepu warto na pewno zwrócić uwagę na m.in.:

  • standy reklamowe zewnętrzne – na potykaczu można umieścić informację o otwarciu wraz z np. opisem oferty i wyszczególnieniem aktualnych promocji;
  • standy reklamowe wewnętrzne – totemy, potykacze i inne stojaki pozwalają przykuć uwagę wewnątrz budynku, np. w centrum handlowym;
  • naklejki podłogowe – grafiki umieszczone na chodniku czy ulicy zaintrygują potencjalnych klientów. Doskonale sprawdzą się też jako oryginalny kierunkowskaz, pomagający dotrzeć do sklepu;
  • nakładki na bramki sklepowe – element ten jest jedną z pierwszych rzeczy, jaką zobaczą osoby przechodzące obok i wchodzące do sklepu w centrum handlowym. Wyraziste kolory i duże napisy z pewnością zwrócą uwagę klientów. W tym miejscu warto umieścić informacje np. o promocjach na otwarcie sklepu;
  • wykładziny podłogowe z nadrukiem – estetycznie urządzony sklep na pewno zapadnie w pamięć i zachęci do kolejnych zakupów. Wykładzina z logo i/lub w kolorach marki pozwala efektownie zaaranżować dostępną przestrzeń, robiąc świetne wrażenie na klientach.

Kiedy już od samego początku działalności inwestuje się w promocję sklepu, można szybko zdobyć dużą bazę klientów oraz uzyskać pozytywny wizerunek. W ten sposób zyskuje się szansę na satysfakcjonujące zyski już od dnia otwarcia.

Gdzie zamówić gadżety promocyjne?

Gadżety promocyjne na otwarcie sklepu warto zamówić u doświadczonego producenta, specjalizującego się w takich materiałach reklamowych. Najlepiej wybrać firmę, która zapewnia w pełni indywidualne, kompleksowe podejście i korzysta wyłącznie z najlepszych materiałów.

W Brooklyn.pl zajmujemy się produkcją rozmaitych gadżetów promocyjnych, w różnych formach i wymiarach. Posiadamy wieloletnie doświadczenie we współpracy z przedstawicielami różnych branż. Sprawnie realizujemy zamówienia, proponując autorskie, kreatywne rozwiązania.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą oraz zachęcamy do omówienia szczegółów zlecenia z naszym zespołem!

Data publikacji: 31 sierpnia 2023