Wyposażenie sklepu w gadżety reklamowe

Przyciągnięcie klienta to dopiero połowa sukcesu – trzeba jeszcze odpowiednio zachęcić go do zakupów. Wyposażenie sklepu w gadżety reklamowe pozwala informować odwiedzających np. o promocjach czy nowościach. Podpowiadamy, jakie akcesoria warto wykorzystać w takim celu!

Gadżety, na które warto postawić

Umieszczając oryginalne gadżety reklamowe w sklepie zdecydowanie zwiększa się szansę na przekonanie klienta do zakupu. Nie wszystkie osoby, które wejdą do środka, wyjdą z jakimś produktem – niektórzy chcą tylko się „rozejrzeć”, a inni z kolei z jakiegoś względu mogą poczuć się zniechęceni. Podstawą jest oczywiście uporządkowana, schludna i dobrze zorganizowana przestrzeń. Z pomocą dodatkowej reklamy można jednak przykuć uwagę klienta i skłonić go do włożenia produktu do koszyka.

Rolą gadżetów reklamowych w sklepie może być np. informowanie o aktualnych promocjach. Korzystne zniżki i rabaty są wyjątkowo skutecznym środkiem perswazji. Warto w specjalny sposób oznaczyć strefę z przecenionymi produktami, by zaintrygowała klientów. W ten sposób da się przekonać osoby, które nie planowały robić zakupów albo weszły tylko po konkretną rzecz.

Dzięki gadżetom reklamowym w sklepie można również m.in. informować o dostawie nowych produktów, porządkować przestrzeń (np. oznaczyć sekcje) albo zachęcać do skorzystania z dodatkowych usług (np. ubezpieczenia produktów czy serwisu).

Co warto wybrać i gdzie umieścić?

Właściciele sklepów często są zainteresowani gadżetami reklamowymi, ale nie wiedzą, co warto wybrać i gdzie umieścić. Możliwości jest wiele – duże znaczenie ma to, jakie produkty się sprzedaje. Najważniejsze jest jednak to, by kreatywnie podejść do tematu.

Na pewno warto zwrócić uwagę na takie materiały, jak m.in.:

  • naklejki podłogowe – reklama na podłodze od razu przyciąga wzrok. Przy tym nie zajmuje przestrzeni, dlatego sprawdzi się nawet w sklepie o skromnym metrażu. Ciekawym rozwiązaniem jest stworzenie „ścieżki”, która prowadzi np. do sekcji promocji czy przebieralni;
  • stojaki reklamowe wewnętrzne – standy doskonale sprawdzają się w roli informacyjnej. Można na nich umieścić rozmaite komunikaty, o m.in. markach dostępnych w ofercie, nowościach czy promocjach;
  • tablice i szyldy reklamowe – podobnie jak na stojakach, doskonale sprawdzają się przy prezentowaniu ważnych informacji. Ponieważ umieszcza się je na ścianach, również pozwalają zaoszczędzić sporo miejsca. Doskonale sprawdzają się jako m.in. rozpiski cen (np. gdy oferuje się produkty sprzedawane na wagę).

Gdzie szukać gadżetów reklamowych?

Właśnie zastanawiasz się, gdzie szukać gadżetów reklamowych? Jeśli zależy Ci na tym, by nie tylko dobrze wyglądały, ale były też wytrzymałe i praktyczne, najlepiej jest zainwestować w profesjonalne materiały wykonane na zamówienie.

Brooklyn.pl to firma z wieloletnim doświadczeniem, mogąca pochwalić się zespołem wykwalifikowanych specjalistów i nowoczesnym wyposażeniem. Posiadamy szeroką ofertę produktów, które pozwalają w ciekawy sposób promować działalność w przestrzeni publicznej – zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. W pełni angażujemy się w każde zlecenie, towarzysząc naszym Klientom na wszystkich etapach realizacji.

Skontaktuj się z nami, by omówić szczegóły zamówienia i poznać wstępną wycenę. Możesz podesłać gotowe pliki graficzne albo skorzystać ze wsparcia naszych projektantów. Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania oraz doradzimy, jakie rozwiązania najlepiej sprawdzają się w praktyce. Nie czekaj dłużej – zadzwoń do nas lub wyślij wiadomość e-mail!

Data publikacji: 30 października 2023