Uwaga! Wprowadzamy nową wersję naszej strony. Może to powodować chwilowe problemy z dostępem lub funkcjonalnością. Prosimy o cierpliwość. Dziękujemy za zrozumienie!

Brooklyn

Standy reklamowe

Strona główna »

Reklama produktu w sklepie – jak robić to skutecznie?

Reklama produktu w sklepie – jak robić to skutecznie?

Jeśli promocja działalności ma być skuteczna, musi być odpowiednio wyważona. W praktyce doskonale sprawdzają się rozmaite gadżety, które intrygują i zachęcają do zakupu. Jakie akcesoria wybrać i jak je zaaranżować? Podpowiadamy, jak powinna wyglądać reklama produktu w sklepie!

Przykuj uwagę, ale unikaj nachalności

Reklama produktu w sklepie powinna przyciągać wzrok klientów, ale nie może dominować przestrzeni. Przesada doprowadzi do wrażenia przytłoczenia czy nawet chaosu, zniechęcając do zakupu. Nadmierne promowanie jakiegoś artykułu może też wzbudzić irytację i negatywne skojarzenia.

Dzięki reklamie produktu w sklepie da się uświadomić klientom jego istnienie, a także zwrócić uwagę na aktualną promocję (np. obniżoną cenę, gratisy czy upust przy zakupie w pakiecie). Ważne jest, by wykorzystywane akcesoria były estetyczne i spójne z aranżacją. Przy tym powinny oczywiście nieco się wyróżniać – wtedy lepiej jednak postawić na jedną cechę, np. rozmiar, formę, kolor czy kształt. Takie akcesorium powinno w przyjazny sposób „wołać” klienta, a nie na niego „krzyczeć”.

Co warto zastosować?

Do reklamy produktu w sklepie można wykorzystać rozmaite gadżety. Stojaki i potykacze są już powszechnie stosowane, dlatego warto zwrócić uwagę na mniej typowe akcesoria. W praktyce świetnie sprawdzają się np.:

  • ekspozytory handlowe – pełnią rolę dodatkowej, obrandowanej półki, na której można efektownie prezentować produkty albo próbki;
  • nakładki na bramki sklepowe – na tak dużej powierzchni można umieścić grafikę przekonującą do wejścia do środka i zakupu danego produktu, przyciągając uwagę klientów przechodzących obok sklepu;
  • woblery kiwaki reklamowe – nietypowa formuła (odstająca, ruszająca się reklama) w naturalny sposób przykuwa uwagę;
  • shelfstopery (stopery do regałów) – akcesoria idealne do dzielenia przestrzeni oraz zaznaczania obecności konkretnego produktu (lub kategorii artykułów).

Estetycznie zaprojektowane gadżety zawsze budzą zainteresowanie. Jeśli do tego są praktyczne (np. porządkują przestrzeń) albo nietypowe (np. ruszają się), ma się niemalże 100% pewności, że klienci na nie spojrzą. Wtedy pozostaje już tylko zadbać o odpowiedni design i przekaz.

Gdzie kupić te produkty?

Specjalne gadżety do reklamy produktu w sklepie najrozsądniej zamówić w firmie specjalizującej się w produkcji takich akcesoriów. Profesjonaliści korzystają z materiałów wysokiej jakości, a do tego uważnie nadzorują cały proces produkcji i chętnie służą radą np. w kwestii designu.

W Brooklyn najważniejsze jest dla nas zadowolenie naszych Klientów. W pełni indywidualnie podchodzimy do każdego zlecenia. Staramy się jak najlepiej oddać przedstawioną nam wizję, a jeśli jeszcze się nie wyklarowała, pomagamy przygotować odpowiedni projekt. Jako specjaliści z wieloletnim doświadczeniem wiemy, jak reklamować produkty i jak najlepiej zagospodarować dostępną przestrzeń.

Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami, a szczegółowo wszystko omówimy. Zainwestuj w reklamę produktu w sklepie, by zainteresować klientów i zwiększyć sprzedaż!