Ekspozytory reklamowe – czym są i jak je wykorzystać?

Ekspozytory reklamowe znajdują zastosowanie nie tylko w handlu, ale także w działaniach marketingowych firm z wielu różnych branż. W tym artykule odpowiadamy na pytanie, do czego służą ekspozytory reklamowe, jak je efektywnie wykorzystać i gdzie można kupić dopasowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania. Sprawdź poradnik przygotowany przez ekspertów Brooklyn.pl!

Do czego służą ekspozytory reklamowe?

Reklama jest dźwignią handlu – to niezaprzeczalnie. Ale musi być dobra, czyli po prostu skuteczna. Obecnie ogromną popularnością cieszy się marketing internetowy, jednak outdoorowy wciąż jest bardzo skuteczny i przynosi zadowalające efekty. Do jednej z jego form zaliczyć można ekspozytory reklamowe, które przybierają różną formę i są bardzo uniwersalnym narzędziem komunikacji z odbiorcami, w efekcie czego sprawdzają się w wielu branżach i lokalizacjach. Ich nadrzędnym zadaniem jest przykuwanie uwagi odbiorców i informowanie ich o ofercie marki. Na ekspozytorach można bowiem umieścić ulotki i broszury, produkty czy gadżety reklamowe. Stanowią świetny sposób na zaprezentowanie tego, na czym marce zależy w danej sytuacji – można na nich np. wyeksponować topowe produkty, by wesprzeć sprzedaż.

W jakim miejscu postawić ekspozytory?

Dobrze opracowany projekt ekspozytora wyróżni najważniejsze cechy reklamowanych produktów czy usług. Powinien on pasować do profilu marki, jej identyfikacji wizualnej czy miejsca, w którym chcemy ustawić ekspozytor. Oczywiście ważne jest także, aby skutecznie przemawiał swoją estetyką do upodobań grupy odbiorców – dzięki temu zainteresuje ich i sprowokuje do określonego działania, czyli np. zakupu produktu, zapamiętania marki, wzięcia udziału w wydarzeniu itd.

To, gdzie ustawisz ekspozytor reklamowy, zależy od tego, jakie masz potrzeby i możliwości. Wielu Klientów decyduje się na wykorzystanie ich w swoich sklepach, ale mogą być również świetnym sposobem promocji podczas targów branżowych, konferencji, pikników, festynów, meczów i najróżniejszych wydarzeń sportowych czy kulturalnych. Nierzadko ekspozytory są ustawiane w siedzibie firmy – tam można w efektowny sposób zaprezentować to, czym zajmuje się firma i co ma w swojej ofercie.

Jakie ekspozytory reklamowe wybrać?

Zastanawiasz się, jaki ekspozytor reklamowy wybrać, aby spełnił swoje zadanie? Musisz wiedzieć, że oferta jest dość rozbudowana, a do tego możesz stworzyć swoją własną, spersonalizowaną formę. Wśród najczęściej wybieranych rozwiązań możemy wskazać ekspozytory półkowe, czyli po prostu stojaki z półkami i grafiką reklamową oraz regały ekspozycyjne, czyli większe, bardziej masywne i efektowne stojaki z półkami. Odrębnym produktem są stojaki reklamowe na ulotki. Na nich wprawdzie nie ma przestrzeni do rozlokowania produktów, ale można je wykorzystać do kolportażu ulotek, broszur czy katalogów, które również pełnią ważną rolę w marketingu outdoorowym.

Gdzie kupić ekspozytory reklamowe?

Poszukując dobrej jakości ekspozytorów reklamowych, należy skupić się na ofercie producentów, którzy specjalizują się w tego typu produktach. Bardzo ważne jest bowiem doświadczenie w tym zakresie – każdy ekspozytor musi być solidny, stabilny i wykonany z odpowiednich materiałów, aby spełniał swoje zadanie. W Brooklyn.pl specjaliści doradzą Ci zarówno pod względem projektu, jak i w kwestii wykonania. Od wielu lat działamy w branży i dobrze wiemy, jakie rozwiązania sprawdzają się najlepiej. Po poznaniu Twoich potrzeb i oczekiwań, zaproponujemy możliwe najlepsze produkty. Zapraszamy do kontaktu!

Data publikacji: 16 czerwca 2023