Rodzaje i zastosowanie stojaków reklamowych

Stojaki reklamowe stanowią bardzo ważne narzędzie marketingowe, które warto wykorzystywać w swoich działaniach outdoorowych. Skutecznie przyciągają uwagę, przekazują pożądane informacje, zapadają w pamięć. Sprawdź, jakie są rodzaje stojaków reklamowych i prezentujemy ich zastosowanie w promowaniu marki.

Jakie są rodzaje stojaków reklamowych?

Stojak reklamowy to bardzo przydatne akcesorium, które znajdzie zastosowanie w wielu branżach i przy różnych okolicznościach. Stanowią formę promowania danego przekazu w postaci fizycznego nośnika informacji. Najczęściej wykorzystywane są do celów komercyjnych, ale nie zawsze muszą pełnić taką rolę – wszystko bowiem zależy od tego, w jaki sposób zostaną zaprojektowane i wykorzystane. Poniżej prezentujemy rodzaje stojaków reklamowych wraz z ich specyfikacją. Podpowiadamy, jakie jest ich przeznaczenie i kiedy warto się na nie zdecydować.

  • Na zewnątrz

Wykonane z wyjątkowo wytrzymałych materiałów, odporne na działanie czynników zewnętrznych i należycie zabezpieczone. Takie standy reklamowe zewnętrzne dostępne są w różnych konfiguracjach – jednostronne i dwustronne z podstawą stalową łukową lub dociążoną płytą chodnikową. Stojaki reklamowe zewnętrzne mogą być dodatkowo wyposażone w kieszenie na ulotki, wypukłe elementy nadające dynamiki czy elementy suchościeralne (np. na menu, plan eventu itd.). Do działań marketingowych outdoorowych, warto również sprawdzić ścianki zewnętrzne, które stanowią wyjątkową atrakcję dla odbiorców podczas różnych wydarzeń.

  • Wewnątrz

Standy reklamowe przeznaczone do zastosowania we wnętrzach (np. w sklepach, firmach, podczas targów) są również bardzo solidne i stabilne. Format, estetyka, wykorzystane materiały dopasowywane są do indywidualnych potrzeb klientów. Wyróżnić można najróżniejsze konfiguracje stojaków – m.in. jednostronne, dwustronne oraz totemy. Poza tym standy reklamowe wewnętrzne to też bardziej wyszukane opcje, jak np. fotościanki, megaścianki, żagle, kostki czy stojaki ekspozycyjne.

Jak zastosować stojaki do promocji firmy?

W zależności od indywidualnych preferencji, jak i umiejscowienia stojaka, można wybrać najlepszy wariant. W Brooklyn.pl, bazując na naszym doświadczeniu, doradzamy Klientom, jakie standy reklamowe będą najlepsze do danej aranżacji. Stojaki reklamowe można wykorzystać zarówno w siedzibie firmy (np. biurze, sklepie), jak i podczas najróżniejszych wydarzeń – np. targi branżowe, wystawy, konferencje, festyny, bale, imprezy charytatywne, dni otwarte itd.

Jak powinny wyglądać standy reklamowe? Tu wiele zależy od tego, jaką mają pełnić rolę. Niemniej warto trzymać się identyfikacji wizualnej firmy, aby wszystkie przekazy marketingowe były spójne z marką. Poza tym ważna jest czytelność i jednoznaczność komunikatów.

Nie zapominajmy także o kwestiach wizualnych. Stojaki promujące markę powinny przyciągać uwagę odbiorców, zatrzymywać ich wzrok i spełniać swoje zadanie (np. informować, bawić, zachęcać do działania). Dobrze też, jeśli będą umożliwiały zasięgnięcie dodatkowych informacji o marce, dlatego polecamy umieścić na nich dane strony internetowej, kod QR czy kieszenie na ulotki albo gadżety reklamowe, które zainteresowani będą mogli wziąć ze sobą.

Gdzie szukać specjalistów od stojaków reklamowych?

Stojaki reklamowe warto zlecić ekspertom, którzy wykonują realizacje w różnych formatach, a przy tym wykorzystują do tego celu najlepsze jakościowo materiały. Niezaprzeczalnie standy są poddawane różnym czynnikom zewnętrznym, więc tylko ich solidność i stabilność są w stanie zapewnić bezpieczeństwo i długotrwałość. Poza tym specjaliści od stojaków reklamowych dobrze wiedzą, jak sprawdzają się poszczególne rozwiązania w danych sytuacjach i są w stanie doradzić, by klient faktycznie był zadowolony ze swojej realizacji. W Brooklyn.pl od wielu lat dostarczamy naszym Klientom atrakcyjne wizualnie, nowoczesne, bardzo wytrzymałe stojaki reklamowe i zawsze służymy pomocą. Nawet jeśli masz nietypowy pomysł – warto się z nami skontaktować, ponieważ zawsze dokładamy wszelkich starań by pomóc i sprostać stawianym nam wyzwaniom. Zapraszamy do współpracy z naszymi ekspertami!

Data publikacji: 31 maja 2023