Wybór stojaków reklamowych – o czym warto pamiętać?

Stojaki reklamowe to jedno ze skuteczniejszych narzędzi marketingowych w zakresie reklamy outdoorowej. Znajdują zastosowanie w branży handlu, ale nie tylko. Chętnie po nie sięgają także usługodawcy czy firmy z różnych gałęzi, które promują swoje działania na przykład podczas konferencji, targów czy innych imprez branżowych. Ważne jest jednak, by zdecydować się na odpowiednie, przykuwające uwagę rozwiązania. Jak wybrać stojaki reklamowe? Gdzie zamówić? Sprawdź wskazówki ekspertów Brooklyn.pl!

Jak wybrać stojaki reklamowe?

Skuteczny marketing wymaga od marek kreatywności, różnorodności i zrozumienia potrzeb odbiorców. Projektując działania reklamowe warto skupić się na tym, w jaki sposób docierać do potencjalnych klientów, jak informować ich o produktach, usługach czy innych działaniach firmy, a także dobrze oszacować budżet, który jest niezbędny na daną kampanię.

Stojaki reklamowe są o tyle przyjaznym narzędziem, że spełniają wiele zadań, a koszt realizacji nie jest wysoki. Można je wykorzystać zarówno w sklepie czy lokalu usługowym, ale również podczas najróżniejszych eventów, w które angażuje się firma. Jeśli standy zostaną zaprojektowane w sposób przemyślany i dopasowany do indywidualnych potrzeb firmy, a przy tym będą estetyczne i wytrzymałe, to będą służyły swoją funkcjonalnością latami.

Oferta stojaków jest bardzo rozbudowana, a poszczególne modele różnią się formatem, przeznaczeniem wyglądem. Jedne są przeznaczone do zastosowanie na zewnątrz, inne dedykowane wyłącznie do wnętrz. Niektóre pełnią funkcję informacyjną, inne oferują dodatkowe funkcje – np. rozrywkowa (fotościanka) czy kolportażu ulotek (stojak z kieszonką na ulotki, broszury). Zanim zdecydujesz się na którekolwiek rozwiązanie, zalecamy dokładne przemyślenie, co tak naprawdę jest ważne i jaki cel chcesz osiągnąć. Pomóc Ci mogą w tym zakresie eksperci Brooklyn.pl, którzy od lat projektują i wykonują stojaki reklamowe dla Klientów z różnych branż, o zróżnicowanych potrzebach.

Na co jeszcze zwrócić uwagę?

Wiemy, że inwestycja w reklamę zawsze budzi wiele wątpliwości wśród właścicieli marek czy osób, które odpowiadają w firmie za marketing. Szczególnie, że tak wiele mówi się o tym, że dobra reklama musi być atrakcyjna, dopasowana do grupy odbiorców, jakościowa, unikalna, kreatywna. Na co zatem powinieneś zwrócić uwagę, gdy wybierasz stojaki reklamowe dla swojej firmy?

  • Przeznaczenie – zastanów się, czy ma to być stand zewnętrzny, czy wewnętrzny. Warto też już na etapie projektowania określić, gdzie ma on stać i jak duże będą jego wymiary.
  • Cel – rozważ, co chcesz osiągnąć z pomocą stojaka reklamowego? Ma on przykuć uwagę odbiorców i zaprosić ich do wizyty w sklepie czy lokalu usługowym? A może zaciekawić na targach branżowych lub konferencji bądź poinformować o promocji, nowościach, ofercie?
  • Estetyka – najlepiej, jeśli każda forma reklamy będzie spójna z identyfikacją wizualną marki. Ma to spore znaczenie dla budowania świadomości marki, ale też warto mieć na uwadze, że odbiorcy lubią ładne i przejrzyste grafiki.
  • Odpowiednie materiały – jakość jest bardzo istotna, ponieważ przekłada się na prezencję projektu, ale również trwałość. Warto wybrać producenta, który oferuje wysokiej jakości wydruki, a przy tym korzysta z solidnych materiałów, które sprawdzą się w różnych warunkach (szczególnie, gdy chodzi o standy reklamowe zewnętrzne).
  • Funkcjonalność – im bardziej przemyślany projekt, tym większa szansa, że będzie on mógł być wielokrotnie wykorzystywany. Poza tym warto zadbać o to, aby stojaki były wygodne w transporcie (np. na targi, konferencje), łatwo się składały i rozkładały.

Gdzie zamówić stojaki reklamowe?

Tak, jak wspomnieliśmy, wybór stojaków reklamowych jest spory, a to, jakie rozwiązanie będzie najlepsze, zależy przede wszystkim od indywidualnych potrzeb i preferencji. Nie musisz mieć doświadczenia, gdy chcesz zainwestować w taką formę reklamy. W Brooklyn.pl pracują specjaliści, którzy z przyjemnością podpowiedzą, pomogą w stworzeniu projektu i zrealizują dla Ciebie zamówienie w ustalonym terminie. Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą naszego sklepu, ale jednocześnie przypominamy, że dla nas nie ma ograniczeń – jeśli masz swój pomysł na stand reklamowy, my dołożymy wszelkich starań, aby go dla Ciebie zrealizować!

Data publikacji: 30 czerwca 2023