Jak wykorzystywać standy reklamowe?

Standy reklamowe są popularnym narzędziem promocji. Przyciągają uwagę przechodniów i wyróżniają markę na tle konkurencji. Sprawdź, kiedy warto je wykorzystać oraz do czego konkretnie mogą się najbardziej przydać.

Czym są standy reklamowe?

Standy reklamowe to niestandardowe formy promocji, które pozwalają się wyróżnić z tłumu, a przy okazji dostarczyć najważniejszych informacji o marce, usługach czy produktach. Mają formę lekkich, ale i stabilnych stojaków – zwykle jednostronnych albo dwustronnych choć nie jest to regułą. Mogą  być ustawione na zewnątrz oraz w środku różnych obiektów.

Standy reklamowe zewnętrzne można ustawić na przykład przed wejściem do centrum handlowego, osiedlowego sklepu, restauracji czy w rejonie plenerowych festiwali oraz jarmarków. Z kolei standy reklamowe wewnętrzne świetnie się sprawdzą chociażby na uczelniach, lotniskach i dworcach, w hotelach, kawiarniach, a także w firmowych recepcjach.

Jak je wykorzystać do promocji?

Standy reklamowe można skutecznie wykorzystać do promocji swojego biznesu, a co za tym idzie – poprawić sprzedaż. Przyciągają one uwagę potencjalnych klientów oraz pozwalają się wyróżnić na tle konkurencji. Dzięki nim, firma skutecznie może promować swoje usługi, produkty oraz własną markę.

To forma reklamy, którą łatwo da się dostosować do swoich potrzeb. Na standach reklamowych można zamieścić treść, zdjęcia, logo, grafikę, a także wiele innych elementów, które pomogą w identyfikacji marki. Przykładowo, stojaki przed restauracjami czy w gabinetach weterynaryjnych coraz częściej są wyposażane również w miskę na wodę dla czworonogów. Z kolei te w aptekach czy drogeriach – w kieszonki na dodatkowe ulotki.

Dzięki temu, że standy reklamowe są lekkie, łatwo można je przenieść w inne miejsce oraz wykorzystać w różnych celach. W ten sposób można je ustawić nie tylko w konkretnym obiekcie albo przed wejściem do niego, ale też zabierać je na różnego typu wydarzenia wyjazdowe (na przykład na konferencje, wystawy czy targi).

Gdzie zamówić profesjonalne standy reklamowe?

Szukając profesjonalnych standów reklamowych, warto postawić na rozwiązania wysokiej jakości – takie, które są precyzyjnie wykonane, wytrzymałe oraz stabilne. Wystarczy wybrać rodzaj standu reklamowego (na przykład mogą to być stojaki, żagle, kilkuścienne totemy), wielkość oraz grafikę, jaka ma się na nim znaleźć, a potem już tylko poczekać na realizację zlecenia.

W Brooklyn.pl tworzeniem standów reklamowych na zamówienie zajmujemy się od lat. Są atrakcyjne wizualnie oraz mocno zróżnicowane (zarówno pod kątem rozmiaru czy materiałów, z których są wykonywane, jak i samych kompozycji). Doskonale sprawdzają się w pomieszczeniach, a także na zewnątrz.

Wszystkie zamówienia realizujemy bardzo sprawnie, a do sprawy zawsze podchodzimy kompleksowo. Proponujemy autorskie rozwiązania, uwzględniając przy tym sugestie klientów, a także podpowiadamy i tłumaczymy, co sprawdzi się w danej sytuacji. Potrzebujesz porady? Zapraszamy do kontaktu! Nasi eksperci są do Twojej dyspozycji.

Data publikacji: 30 lipca 2023