Jak wykorzystać ekspozytory handlowe?

Szukasz sposobu na praktyczną i estetyczną prezentację swoich produktów i/lub materiałów reklamowych? Wybierz funkcjonalne rozwiązanie, które pomoże Ci przyciągnąć uwagę odbiorców. Podpowiadamy, jak wykorzystać ekspozytory handlowe!

Czym są ekspozytory reklamowe?

Ekspozytory reklamowe to specjalne akcesoria, które zgodnie z nazwą umożliwiają ekspozycję – produktów albo materiałów promocyjnych (np. wizytówek, ulotek, niewielkich gadżetów, próbek). Mogą mieć najróżniejszą formę, od stojaków ze specjalnymi półkami, przez dyspensery, aż po pudełka czy teczki.

Z ekspozytorów reklamowych korzysta się na wiele sposobów. Mogą stać w sklepie/punkcie usługowym, ale też w poczekalni oraz w innych pomieszczeniach użytku publicznego. Doskonale sprawdzają się również na targach, dniach otwartych czy innych eventach branżowych.

Jakie warto wykorzystać do promocji?

Ekspozytorami reklamowymi można nazwać rozmaite akcesoria promocyjne. Na różne sposoby prezentują produkty/markę, zwiększając rozpoznawalność i przyciągając klientów. Wiele z nich pełni konkretną funkcję, np. elementu stoiska wystawienniczego czy ekspozycji merchandisingowej w dużym sklepie.

Do ekspozytorów reklamowych zaliczają się m.in.:

  • ekspozytory półkowe – stojaki z półkami, na których można umieścić firmowe ulotki, broszury, katalogi, a także produkty czy próbki/testery;
  • stojaki z hakami – specjalne tekturowe moduły z elementami, na których można zawiesić niewielkie przedmioty, np. pudełka, woreczki, tuby czy inne opakowania z otworami lub eurodziurkami.
  • mini ekspozytory – małe warianty stojaków z półkami, przeznaczone do postawienia na stole, biurku, regale;
  • regały ekspozycyjne – solidniejsze, większe stojaki, z głębszymi półkami, idealne do wystawiania produktów; na bokach można umieścić grafiki reklamowe i ważne informacje;
  • skarbonki, urny, pudełka kwestarskie – praktyczne gadżety reklamowe, których ścianki mogą być odpowiednio obrandowane, a przy tym pełnią konkretną funkcję, np. są wykorzystywane do zbierania datków, wypełnionych ankiet czy zgłoszeń konkursowych.

Warto korzystać z ekspozytorów reklamowych, ponieważ pełnią określoną rolę, a przy okazji promują produkt i/lub markę. W wielu sytuacjach są zdecydowanie skuteczniejsze niż np. tradycyjne standy, a do tego skutecznie przykuwają wzrok i prezentują się profesjonalnie, co ma dobry wpływ na wizerunek firmy.

Co wybrać i gdzie kupować?

Ekspozytory handlowe najlepiej zamówić u producenta specjalizującego się w wytwarzaniu materiałów reklamowych. Zespół doświadczonych ekspertów pomoże dobrać najlepsze rozwiązanie, a także stworzy bądź dopracuje projekt nadruku. Przy tym można w pełni dostosować gadżety do swojej wizji, by były jak najbardziej funkcjonalne.

W Brooklyn.pl zapewniamy kompleksowe wsparcie przy realizacji zamówienia. Podpowiemy, która opcja najlepiej sprawdzi się w danym przypadku oraz odpowiednio ją spersonalizujemy. Przy tym nasi graficy i projektanci chętnie służą pomocą w zakresie designu.

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą wytwarzanych przez nas ekspozytorów handlowych. W razie pytań zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Zainwestuj w materiały reklamowe najwyższej jakości, które będą efektowne, a zarazem efektywne!

Data publikacji: 28 lutego 2024