Czym są displaye reklamowe i jak je wykorzystać?

Szukasz oryginalnego sposobu na niewielki gadżet reklamowy, który może przekazywać informacje ważne dla klienta? Odpowiednio zaprojektowane i wyeksponowane drobne akcesoria są niezwykle skuteczne. Dowiedz się, czym są display’e reklamowe i jak je wykorzystać!

Jak wykorzystać displaye reklamowe?

Displaye reklamowe to najczęściej małe, tekturowe stojaki, na których można umieścić grafiki reklamowe i/lub ważne informacje. Jak sama nazwa wskazuje (ang. display – pokazywać/wystawiać), ich celem jest prezentowanie produktu/marki. Można umieścić je na np. stoliku, biurku, blacie w recepcji czy na regale. Są przydatne zarówno w biurze, jak i w sklepie, punkcie usługowym czy lokalu gastronomicznym, jak i na tragach, konferencji czy innym wydarzeniu biznesowym.

Określenie to stosuje się również do innych gadżetów, takich jak np. teczki, segregatory, pudełka czy puszki. Wtedy akcesorium jest podwójnie funkcjonalne, ponieważ dodatkowo spełnia jeszcze jakąś rolę, np. zabezpiecza dokumenty/katalogi, służy do zbierania pieniędzy/formularzy czy chroni jakąś zawartość.

Displaye reklamowy i jego zalety

Display reklamowy to świetny sposób na promocję swojej działalności. Gadżety tego typu są estetyczne, a przy tym praktyczne. Większość nich z powodzeniem może być wykorzystywana do różnych celów, dlatego inwestycja w takie akcesoria jest wyjątkowo opłacalna.

Do displayów reklamowych zalicza się m.in.:

  • displaye jednostronne – małe stojaki z tektury do postawienia na biurku lub ladzie;
  • stojaki dwustronne – małe stojaki z dwustronną grafiką do postawienia na stoliku czy ladzie, w których można umieścić np. menu, godziny pracy punktu, cennik czy inne przydatne informacje;
  • dispensery i ekspozytory z nadrukiem – małe pudełka, w których można wyłożyć produkty, ulotki, katalogi czy próbki;
  • pudełka fasonowe z nadrukiem – opakowania chroniące jakąś zawartość, np. prezent od marki dla uczestników targów;
  • teczki, koperty i segregatory z nadrukiem – obrandowane akcesoria biurowe;
  • skarbonki, urny, pudełka, puszki kwestarskie – akcesoria przeznaczone do zbierania datków, a także wypełnionych ankiet, formularzy zgłoszeniowych/konkursowych itp.

Standardowe reklamy zwykle są mijane obojętnie przez odbiorców. Display skutecznie przyciąga wzrok, ponieważ jest najczęściej wykorzystywany w jakimś konkretnym celu. Klienci chętniej sięgną po ulotkę czy próbkę, a także zwrócą uwagę na obrandowane akcesoria, gdy będą ich używać. W ten sposób można zwiększyć rozpoznawalność marki i skutecznie zapisać się w świadomości odbiorców.

Gdzie zamówić wysokiej jakości display’e reklamowe?

Chcesz wykorzystać takie gadżety, ale nie wiesz, gdzie zamówić wysokiej jakości display’e reklamowe? Wybierz firmę, która wykonuje materiały promocyjne na zamówienie. Spersonalizuj akcesoria we współpracy z zespołem projektantów, by spełniały wszystkie Twoje oczekiwania i skutecznie przyciągały klientów.

Zespół Brooklyn.pl to eksperci z wieloletnim doświadczeniem, którzy kompleksowo i w pełni indywidualnie podchodzą do każdego zamówienia. Pomagamy dobrać najlepsze rozwiązania oraz oferujemy profesjonalne wsparcie w zakresie stworzenia czy dopracowania designu.

Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami! Z przyjemnością wszystko wyjaśnimy. Reklamuj swoją markę profesjonalnymi displayami, by dbać o jej wizerunek!

Data publikacji: 12 lutego 2024