Reklama firmy w trakcie szkolenia

Twoja firma organizuje cykl szkoleń albo w jakiś sposób je wspiera, np. dostarczając sprzęt? Warto przy okazji takich spotkań odpowiednio promować swoją działalność. Podpowiadamy, jak może wyglądać reklama firmy w trakcie szkolenia!

Reklama firmy podczas prowadzenia szkolenia

Reklama firmy podczas prowadzenia szkolenia to świetny sposób na zwiększanie rozpoznawalności swojej marki. Podczas takiego wydarzenia można łatwo trafić do grona potencjalnych klientów, ale też partnerów biznesowych. Warto to wykorzystać i w wyraźny, ale nienarzucający sposób zaznaczyć swoją obecność.

Organizując reklamę firmy podczas prowadzenia szkolenia można trwale zapisać się w pamięci uczestników. Dzięki niej nie tylko poznają i zapamiętają markę, ale też od razu będą mieli z nią pozytywne skojarzenia. Przedsiębiorstwa biorące udział w organizacji kursów i innych eventów o charakterze edukacyjnym stawiają się w pozycji eksperta, a do tego są postrzegane jako nowoczesne, postępowe oraz odpowiedzialne.

Co warto wybrać?

Jakie rozwiązania najlepiej sprawdzą się w roli reklamy firmy podczas prowadzenia szkolenia? Dobrym wyborem będą takie materiały, które nie będą tylko spełniały swoją funkcję marketingową, ale też informacyjną. Mogą np. wskazywać, gdzie odbywają się spotkania albo przedstawiać harmonogram wystąpień.

Na pewno warto wziąć pod uwagę takie akcesoria, jak m.in.:

  • tablice i szyldy reklamowe – mogą być umieszczone na zewnątrz lub wewnątrz budynku. Pomagają odpowiednio oznaczyć miejsce, w którym organizowane są szkolenia oraz przekazują najważniejsze informacje na jego temat. Przy tym oczywiście można uwzględnić na ich powierzchni logo firmy i inne elementy komunikacji wizerunkowej, np. charakterystyczne barwy marki;
  • naklejki podłogowe – reklama tego typu skutecznie przykuwa uwagę swoją nietypową formą; ciekawym rozwiązaniem jest przygotowanie „ścieżki”, która będzie prowadzić uczestników do odpowiedniego budynku i/lub pomieszczenia;
  • stojaki reklamowe wewnętrzne – prosta, sprawdzona opcja. Na standach można umieścić najważniejsze informacje o samym szkoleniu, a także o firmie. Warto wybrać warianty, na których da się dodatkowo umieścić uchwyty na ulotki i inne materiały reklamowe;
  • totemy – pełnią podobną funkcję jak stojaki. Przy tym mają nieco ciekawszą, przestrzenną formę, którą można ciekawie wykorzystać.

Gdzie szukać materiałów reklamowych na szkolenie?

Zastanawiasz się, gdzie szukać materiałów reklamowych na szkolenie? Zainwestuj w akcesoria wykonane na zamówienie, w profesjonalnej firmie specjalizującej się w wytwarzaniu takich produktów.

W Brooklyn.pl już od wielu lat projektujemy i tworzymy materiały reklamowe wysokiej jakości. Oferujemy rozwiązania, które doskonale sprawdzają się w różnych warunkach i okolicznościach. Są estetyczne, a także funkcjonalne i trwałe. Dzięki temu można je wielokrotnie ponownie wykorzystywać.

W pełni indywidualnie podchodzimy do każdego zlecenia, gwarantując pełne zadowolenie Klienta. Chętnie służymy radą i pomagamy tak zaaranżować dostępną przestrzeń, byś mógł jak najlepiej zaprezentować swoją firmę.

Wyślij nam gotowe pliki albo poproś o wsparcie naszych grafików. Jako specjaliści z wieloletnim doświadczeniem przygotują unikalny projekt zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami. Chętnie omówimy szczegóły zamówienia oraz przedstawimy wstępną wycenę.

Data publikacji: 15 października 2023