Reklama podczas dni otwartych

Reklama podczas dni otwartych pełni funkcję perswazyjną i informacyjną, a także ma dobry wpływ na wizerunek organizacji. Planujesz takie wydarzenie? Dowiedz się, co warto przygotować!

Dni otwarte a reklama

Reklama podczas dni otwartych to doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi nowych uczniów, pracowników, wolontariuszy czy innych osób, które zdecydowały się odwiedzić Twoją organizację. Z pomocą różnych materiałów i akcesoriów możesz przekazać najważniejsze informacje, a także pokazać wszystkie zalety oferowanej przez Ciebie pracy/edukacji/współpracy. Odpowiednio zaprojektowane mogą w dużej mierze przyczynić się do zachęcenia wielu osób, a do tego przyczyniają się po prostu do pozytywnego wizerunku.

Podczas tzw. dni otwartych odwiedzający uważnie obserwują otoczenie i starają się jak najlepiej poznać daną organizację (szkołę, firmę, fundację itp.). Profesjonalnie przygotowane materiały reklamowe gwarantują, że dotrze do nich odpowiedni przekaz. Jeśli zależy Ci na tym, by zrobić dobre wrażenie na odbiorcach, zdecydowanie powinieneś odpowiednio przygotować przestrzeń na ich wizytę.

Na co warto postawić?

Przy projektowaniu reklamy na dni otwarte na pewno warto uwzględnić ulotki, długopisy, smycze i plakaty. Jest to jednak absolutna podstawa. Dobrze jest zainwestować w profesjonalne, lepiej widoczne stojaki, na których można umieścić więcej informacji (a także uchwyty z ulotkami i gadżetami). Doskonale sprawdzają się m.in.:

Można zamieścić na nich zdjęcia, grafiki oraz napisy. Przez to doskonale spełniają rolę promocyjną, ale też informacyjną – mogą np. kierować odwiedzających do wejścia albo głównego miejsca spotkania. Estetycznie zaprojektowane od razu przykuwają wzrok i zachęcają do uważnego udziału w evencie.

Reklama w trakcie dni otwartych

Prowadzenie reklamy w trakcie dni otwartych sprawi, że wydarzenie przyniesie jeszcze lepsze rezultaty. Dzięki temu można zainteresować więcej osób, wyróżniając się spośród konkurencji. Bardzo ważne jest jednak to, by wykorzystywane w tym celu materiały reprezentowały najwyższą jakość wykonania.

Przygotowanie reklamy na dni otwarte warto zlecić firmie z wieloletnim doświadczeniem, która posiada szeroką, zróżnicowaną ofertę i gwarantuje indywidualne podejście do Klienta. Tylko wtedy ma się pewność, że akcesoria będą estetyczne i funkcjonalne.

Brooklyn.pl już od wielu lat tworzy rozmaite materiały reklamowe, które z powodzeniem sprawdzą się jako reklama w trakcie dni otwartych. Wytwarzamy na zamówienie różnorodne standy, ścianki, totemy, ekspozytory oraz inne gadżety. Jesteśmy otwarci na propozycje – przygotowujemy reklamy w różnych kształtach, kolorach i wymiarach. W razie potrzeby służymy pomocą w zakresie projektowania.

Szybko realizujemy zamówienia, zapewniając kompleksowe wsparcie. Przede wszystkim mamy na względzie oczekiwania Klienta, ale możemy też zasugerować, jakie rozwiązania najlepiej sprawdzą się w danej sytuacji. Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami! Z przyjemnością wszystko wyjaśnimy oraz zaproponujemy wstępną wycenę.

Data publikacji: 1 października 2023