Uwaga! Wprowadzamy nową wersję naszej strony. Może to powodować chwilowe problemy z dostępem lub funkcjonalnością. Prosimy o cierpliwość. Dziękujemy za zrozumienie!

Brooklyn

Standy reklamowe

Strona główna »

Gadżety reklamowe dla małych firm

Gadżety reklamowe dla małych firm

Nie tylko wielkie korporacje powinny inwestować w reklamę. W przypadku mniejszych przedsiębiorstw marketing szczególnie się opłaca – w ten sposób można przecież dotrzeć do większej liczby klientów, co przyczynia się do zwiększenia zysków oraz rozwoju działalności. Polecamy najlepsze gadżety reklamowe dla małych firm!

Gadżety reklamowe dla małych firm

Gadżety reklamowe dla małych firm przede wszystkim powinny być maksymalnie skuteczne. Dobrze, by pomagały zwiększyć widoczność i rozpoznawalność marki, a także przyczyniały się do przyciągania nowych klientów. Wtedy dzięki nim można osiągnąć maksimum korzyści dla działalności.

Bardzo ważne jest też to, by przy wybieraniu gadżetów reklamowych dla małych firm zwrócić uwagę na ich opłacalność. Najlepiej, by były funkcjonalne, wytrzymałe, a także przystosowane do wielokrotnego wykorzystania. Przez to ich zakup będzie najbardziej rentowny – mniejsze przedsiębiorstwa zwykle nie mogą sobie pozwolić na duże wydatki na marketing, dlatego warto w pełni wykorzystać możliwości takich akcesoriów.

Na co najczęściej stawiają właściciele małych firm?

Właściciele małych firm stawiają najczęściej na praktyczne gadżety reklamowe, które zaintrygują klientów i/lub partnerów biznesowych. Do popularnych akcesoriów można zaliczyć m.in.:

  • standy reklamowe zewnętrzne – klasyczne rozwiązanie, które zwiększa widoczność w miejscach publicznych; efektowna grafika przyciąga wzrok, tak by przechodnie mogli z łatwością zauważyć wejście do np. biura, sklepu czy punktu usługowego; na standzie da się umieścić wiele przydatnych informacji, np. o godzinach otwarcia, nowościach w ofercie albo aktualnych promocjach;
  • displaye reklamowe – powszechnie wykorzystywane gadżety, na których można umieścić rozmaite grafiki; świetnie sprawdzają się także jako małe ekspozytory na produkty, próbki czy ulotki;
  • window hangery – reklamy na oknach/witrynach skutecznie przykuwają uwagę; są łatwiejsze w zakładaniu i tańsze niż specjalne naklejki czy folie, a do tego mogą być wielokrotnie wykorzystywane; 
  • teczki, koperty i segregatory z nadrukiem – jedne z najbardziej praktycznych gadżetów, które wręcz się klientom i partnerom biznesowym; budzą pozytywne skojarzenia z marką oraz zwiększają lojalność, a przy tym są przystępne cenowo.

Gdzie kupują właściciele małych firm?

Właściciele małych firm powinni zamawiać materiały i gadżety reklamowe w firmach tworzących je na zamówienie. Wtedy ma się pewność, że będą reprezentowały najlepszy stosunek ceny do jakości. W takich przypadkach często jest też możliwe zamówienie nieco mniejszego nakładu. 

Brooklyn oferuje korzystne stawki oraz najwyższy poziom obsługi. Nasz doświadczony zespół tworzy wyjątkowe gadżety i akcesoria reklamowe, z którymi można w profesjonalny, atrakcyjny sposób promować działalność. W razie potrzeby graficy służą pomocą przy dopracowaniu lub stworzeniu projektu, tak by był w pełni spójny z identyfikacją wizualną oraz konkretną intencją.

Zapraszamy do kontaktu. Chętnie omówimy szczegóły zamówienia oraz odpowiemy na wszystkie pytania.