Uwaga! Wprowadzamy nową wersję naszej strony. Może to powodować chwilowe problemy z dostępem lub funkcjonalnością. Prosimy o cierpliwość. Dziękujemy za zrozumienie!

Brooklyn

Standy reklamowe

Strona główna »

Nowa usługa w Twojej firmie? Promuj ją za pomocą gadżetów reklamowych

Nowa usługa w Twojej firmie? Promuj ją za pomocą gadżetów reklamowych

Rozwój marki często wiąże się z udoskonalaniem lub rozbudowaniem oferty, wdrażaniem nowych produktów, wchodzeniem na kolejne rynki. Każdy taki krok warto odpowiednio reklamować. Sprawdź, jak promować nowe usługi w firmie za sprawą gadżetów reklamowych.

Jak promować usługi w firmie za pomocą gadżetów reklamowych?

Promocja nowych usług w firmie jest kluczowa, aby dotrzeć do potencjalnych klientów, ale też po to, by obecni klienci nie tracili zainteresowania marką. Działania mające na celu zwiększenie zainteresowania ofertą można realizować na wiele sposobów, a jednym z nich jest skorzystanie z gadżetów reklamowych.

Czym one właściwie są? To przedmioty promocyjne, które firmy rozdają w celach marketingowych. Zwykle gadżety są drobne, użyteczne i atrakcyjne wizualnie, a ich cechą charakterystyczną są umieszczone na nich logo marki, hasła reklamowe, nazwa firmy albo inne elementy identyfikacji wizualnej. Celem jest budowanie rozpoznawalności marki, budowanie pozytywnych relacji z klientami i oczywiście zachęcenie do korzystania z oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Gadżety reklamowe wręcza się klientom na rozmaite sposoby – podczas targów branżowych, szkoleń, zakupów, spotkań z klientem, różnego rodzaju wydarzeń itd. Wszystko zależy od profilu działalności firmy, jej potrzeb i możliwości. Ważne jest jednak, by promować usługi w firmie z pomocą gadżetów w sposób przemyślany i według opracowanej wcześniej strategii marketingowej. Dzięki temu można odnotować zamierzone cele.

Promowanie nowych usług – te produkty warto wybrać

  • Podkładki pod kubki, kufle, szklanki. Świetny gadżet do promocji nowych produktów z branży spożywczej, ale też punktów gastronomicznych (pubów, kawiarni, restauracji). Sprawdzą się jako gadżet reklamowy w relacjach B2B, ale również jako gratis dla klientów indywidualnych.
  • Podkładki pod myszkę – doskonale sprawdzą się do promowania nowych produktów i usług przez firmy z branży IT, ale nie tylko. Biorąc pod uwagę fakt, że wiele osób w codziennej pracy czy rozrywki korzysta z podkładki, a na niej można nadrukować właściwie wszystko – będzie to świetne narzędzie marketingowe, by promować markę oraz świadczone przez nią usługi.
  • Teczki, segregatory – bardzo dobry pomysł na promocję różnego rodzaju usług i produktów dla klientów premium, ale też podczas szkoleń, konferencji, targów. Do teczki reklamowej można włożyć ulotki, broszury, katalogi. Estetyczne, funkcjonalne i bardzo wygodne!

Kupuj gadżety reklamowe w dobrej cenie

Pamiętaj, że warto je dobrać indywidualnie. Uwzględnij profil swojej działalności, wskaż grupę docelową, zastanów się, gdzie, w jaki sposób i komu będą wręczane gadżety. Jeśli potrzebujesz doradztwa w tym zakresie – skontaktuj się ze specjalistami z Brooklyn, którzy uwzględniając oczekiwania, budżet i inne zmienne, pomagają Klientom wybrać najlepsze rozwiązania. W naszej firmie staramy się proponować klientom różnorodne gadżety, które łączą jakość, interesujący design, ale też dobrą cenę. Poznaj naszą rozbudowaną ofertę i dopasuj metody promocji nowych usług do potrzeb swojej marki!