Strona główna » Standy reklamowe » Display’e jednostronne
Display’e jednostronne
Cennik
Cennik dla rozmiarów maksymalnych (26 x 39 cm) z tektury litej kaszerowanej papierem z nadrukiem UV – ceny netto za 1 szt
| Rozmiar/Nakład | 1 szt. (prototyp) | 10 (minimum) | 11 - 49 | 50 - 99 | 100 - 150 | 151 i więcej |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Cena netto/szt. | 130 zł | 20 zł | 15 zł | 13,50 zł | 12,50 zł | email zł |
Opis produktu
Kształt: dowolny obrys.
Wielkość
- szerokość max. 26 cm
- wysokość max. 39 cm
Szczegóły wykonania
- plansza z grafiką: pełnokolorowy jednostronny druk UV na tekturze litej gr. 2mm kaszerowanej obustronnie papierem,
- kształt; prostokąt lub cięcie wg dowolnego obrysu,
- podpora bez zadruku z tego samego materiału co plansza z grafiką
Informacje dodatkowe: na zamówienie produkujemy także standy z tektury litej w większym formacie max 138x98cm , wycinane w dowolnym kształcie. O wycenę pytaj mailem: biuro@brooklyn.pl podając wielkość i ilość.
Opcje dodatkowe

Suchościeralność - Umożliwia pisanie na stojaku markerem suchościeralnym lub kredowym (z naszej oferty lub innym dowolnym).
Galeria realizacji
Jak przygotować pliki?
- Plik z grafiką do druku plecków i kieszonki: format jpg, psd, tiff, wielkość 1:1; minimalna rozdzielczość 200 dpi; wystarczy przesłać grafikę na planszę; profil kolorystyczny FOGRA39 – pliki przygotowane niezgodnie z ww wytycznymi będą automatycznie przekonwertowane do CMYK i wydrukowane tak jak zostały przygotowane przez klienta.
- Obrys tylnej ścianki – do wycięcia w przypadku nieregularnych kształtów: plik wektorowy: AI lub EPS lub CDR – nie musisz przejmować się konstrukcją podpory – jej kształt i konstrukcję dopasujemy sami do wielkości i proporcji stojaczka.
- Inne uwagi: grafika powinna mieć spad 3mm, odległość ważnych elementów projektu od linii cięcia: min. 3mm.
Dostawa i czas realizacji
Przesyłka kurierska, zbiorczo, dostawa na terenie Polski.
- do 100 szt.: 20,00zł+23%vat
- 101-200: 30,00zł+23%vat
Koszt przesyłki większych ilości – wg oferty mailowej.
TERMIN REALIZACJI dla nakładu do 250 szt.:
- STANDARDOWY – 3-5 pełnych dni roboczych
- EKSPRES – spytaj o cenę i dostępność dla danego terminu i ilości
czas dostawy: 1-2 dni robocze od wysyłki
Natknęliście się Państwo na wiszące, ciekawe reklamy? Hangery sklepowe mamy również w naszej ofercie.
Najczęściej zadawane pytania
Czy otrzymam makietę do projektu?
Nie wysyłamy makiet. Projekt, na który składają sie pliki do druku i cięcia, proszę przygotować zgodnie ze wskazówkami umieszczonymi na każdej podstronie produktu – sekcja w lewym menu “Jak przygotować pliki”
Czy w cenie jest projekt graficzny?
Ceny netto w cennikach na poszczególnych podstronach dotyczą wykonania produktów POS. Nie uwzględniają projektowania.
Czy przygotujecie projekt graficzny?
Nie oferujemy projektowania koncepcyjnego, prac ilustratorskich ani wyszukiwania i zakupu grafiki na potrzeby projektu.
Jeśli dysponujesz materiałami i sprecyzowanym pomysłem, a tylko skład graficzny miałby być po naszej stronie to do potwierdzenia możliwości i wyceny prosimy o przesłanie opisu oraz kompletnych materiałów graficznych jakości produkcyjnej.
Czy jest możliwa wysyłka dużych standów lub ścianek za granicę?
Do potwierdzenia takiej możliwości i wyceny wysyłki prosimy o wskazanie produktu i podanie adresu dostawy z kodem pocztowym.
Potrzebuję ekspresowej realizacji. Czy macie taką możliwość?
Do potwierdzenia i wyceny takiej możliwości prześlij zapytanie z podaniem rodzaju produktu/ produktów z naszej oferty, ilości oraz określeniem kiedy potrzebne mają zostać wysłane kurierem lub odebrane osobiście.
Jak złożyć zamówienie?
Przekaż pliki do zamówienia przez stronę wetransfer.com podając nasz adres mailowy biuro@brooklyn.pl. i wyślij wiadomość mailową z danymi:
- rodzaj i ilości zamawianych produktów, rodzaj i ilość opcji dodatkowych (np. teczki, skład graficzny).
- dane do faktury,
- adres dostawy,
- nazwisko i telefon osoby kontaktowej do ustaleń w sprawie zamówienia.
- nazwisko i telefon osoby odbierającej przesyłkę – do kontaktu dla kuriera
Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy mailem proformę i sprawdzamy przesłane pliki. Jeśli wymagają poprawy – informujemy klienta o tym mailowo.
Zamówienie przekazujemy do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty (lub przesłaniu potwierdzenia w PDF) i otrzymaniu poprawnych plików lub ich zaakceptowaniu przez klienta jeśli wycenialiśmy klientowi skład graficzny z przygotowaniem plików produkcyjnych.







