Tak zwane reklamówki są pozytywnie odbierane przez klientów, ponieważ promują daną firmy, ale mają też własną wartość. Praktyczne akcesoria zwiększają rozpoznawalność marki, a przy tym budują pozytywne skojarzenia. W tym wpisie polecamy najlepsze spersonalizowane gadżety reklamowe!
Spersonalizowane gadżety reklamowe, czyli jakie?
Spersonalizowane gadżety reklamowe to przedmioty oznaczone logo lub nazwą firmy. Zwykle pełnią rolę prezentów dla klientów, nagród w konkursach, gratisów do zakupów czy materiałów promocyjnych na targach i innych eventach branżowych. Umieszczając na nich elementy identyfikacji wizualnej marki można zwiększyć ich wartość reklamową. Najlepiej sprawdzają się praktyczne gadżety codziennego użytku, jak np. długopisy, kubki czy teczki. Częste korzystanie z nich podświadomie buduje więź z marką, a także sprawia, że są zauważane przez inne osoby.
Świetnym przykładem takich akcesoriów są np. planery/kalendarze oraz podkładki pod mysz. Używa się ich praktycznie codziennie i co ważne, regularnie się na nie patrzy. Jeśli są wykorzystywane np. w biurze, wpływają na wszystkie osoby w otoczeniu. Z tego względu warto przekazywać takie akcesoria również partnerom biznesowym.
Przy projektowaniu spersonalizowanych gadżetów reklamowych warto zwrócić uwagę na to, by były:
- użyteczne – akcesorium wykorzystywane na co dzień wzmacnia lojalność klienta oraz zwiększa widoczność marki (inne osoby widzą gadżet i umieszczone na nim logo);
- estetyczne – atrakcyjny design przykuwa uwagę i budzi pozytywne skojarzenia z marką; elementy identyfikacji wizualnej powinny być subtelne, ale zauważalne;
- dopasowane do grupy docelowej – gadżety muszą odpowiadać na potrzeby odbiorców;
- dobrze wykonane – produkty wysokiej jakości wzmacniają dobry wizerunek firmy.
Zalety zamawiania spersonalizowanych gadżetów
Liczne zalety spersonalizowanych gadżetów sprawiają, że są powszechnie wykorzystywane przez najlepsze firmy, niezależnie od branży. Z ich pomocą można m.in.:
- zwiększyć rozpoznawalność marki – stały kontakt z logotypem czy nazwą utrwala ją w pamięci i świadomości klientów;
- budować lojalność – klienci i partnerzy biznesowi otrzymujący prezenty czują się docenieni;
- zdobyć nowych klientów – estetyczne, praktyczne gadżety mogą skutecznie zachęcić odbiorców do sprawdzenia oferty marki.
Spersonalizowane gadżety dodają firmie wiarygodności. Jednocześnie sprawiają, że jest postrzegana jako bardziej profesjonalna. Sam fakt, że oferuje coś swoim klientom czy partnerom biznesowym za darmo budzi zaufanie – w ten sposób można podkreślić, że przede wszystkim znaczenie mają relacje, a nie wyniki.
Jak je wykorzystać i gdzie kupić?
Personalizowane gadżety reklamowe doskonale sprawdzają się w wielu sytuacjach. Najczęściej dodaje się je do zakupów albo wręcza na eventach branżowych, mogą być też nagrodą w konkursie czy elementem angażującym odbiorców, jak np. fotoramka społecznościowa.
Akcesoria tego typu powinny reprezentować najwyższą jakość wykonania. Z tego względu warto zamówić je w firmie z wieloletnim doświadczeniem. W Brooklyn zapewniamy kompleksowe wsparcie i w pełni indywidualne podejście. Pomagamy dopracować lub stworzyć projekt, a następnie wykonujemy go z wykorzystaniem dobrych gatunkowo materiałów. Dzięki temu nasze gadżety są estetyczne, praktyczne oraz trwałe. Będą doskonałą wizytówką Twojej firmy.
Wykorzystaj potencjał personalizowanych gadżetów reklamowych. Wręcz swoim klientom i partnerom biznesowym funkcjonalne akcesoria, by promować swoją działalność!