Prezent dla klienta czy partnera biznesowego w formie praktycznego akcesorium pomaga butować trwałe relacje biznesowe. Kiedy warto zainwestować w taką formę promocji marki? Podpowiadamy, w jakich branżach można wykorzystać gadżety reklamowe!
Jakie branże korzystają z gadżetów reklamowych?
Praktyczne akcesoria pełniące formę materiałów reklamowych cieszą się dużą popularnością. W teorii sprawdzą się niemalże w przypadku dowolnej firmy, ale w pewnych przypadkach są stosowane znacznie częściej. Jakie branże korzystają z gadżetów reklamowych? Rozwiązanie to jest powszechne szczególnie w m.in.
- branży eventowej, np. długopisy, torby, smycze, breloczki, fotoramki;
- branży edukacyjnej, np. długopisy, notesy, planery;
- branży IT i nowoczesnych technologii, np. pendrive’y, powerbanki, kubki termiczne, podkładki pod mysz;
- branży spożywczej i gastronomicznej, np. szklanki, podkładki pod piwo;
- branży sportowej, np. koszulki, bidony, torby sportowe;
- branży kosmetycznej, np. lusterka, kosmetyczki;
- branża farmaceutycznej, np. notesy, segregatory, teczki;
- branża budowlana, np. kalendarze, planery, notesy.
Oczywiście nie są to jedyne branże, w których stosuje się gadżety reklamowe. Akcesoria są popularne wśród przedsiębiorców oferujących najróżniejsze produkty i usługi. Najważniejsze, by były spójne ze specyfiką firmy oraz dostosowane do potrzeb odbiorców. Reszta pozostaje kwestią kreatywności.
Z gadżetów reklamowych bardzo często korzystają też przedstawiciele samej branży reklamowa. Z ich pomocą można udowodnić kreatywność agencji, tworząc oryginalne, przykuwające uwagę materiały, jak np. mega puzzle.
Jak wykorzystać gadżety do promocji?
Gadżety reklamowe są niezwykle skuteczne. Najczęściej pełnią rolę prezentu dla klienta / partnera biznesowego, dodawanego do zakupu albo wręczanego przy okazji wydarzenia branżowego. Niekiedy są nagrodą np. za udział w konkursie, wypełnienie ankiety czy zostawienie opinii. Taki upominek budzi pozytywne skojarzenia z marką, a także zwiększa jej rozpoznawalność. Zarówno osoba korzystająca z akcesorium, jak i osoby w jej otoczeniu, zauważą logo / nazwę marki. W ten sposób zwiększa się szansę na to, że w przyszłości zdecydują się na konwersję – ludzie chętniej wybierają produkty i usługi od dostawców, których już kojarzą.
Ciekawym rozwiązaniem są również gadżety reklamowe, które mają na celu zaangażować odbiorców, jak np. fotoramki. Doskonale sprawdzają się na targach i innych wydarzeniach. Zachęcają do zrobienia sobie zabawnego zdjęcia i opublikowania go w social media, co zwiększa widoczność marki w Sieci.
Z pomocą gadżetów reklamowych można skutecznie docierać do nowych odbiorców, a także zwiększać lojalność stałych klientów. Doskonale sprawdzą się też jako podarunek dla partnerów biznesowych, wzmacniając kluczowe relacje. Praktyczne, dobre gatunkowo akcesoria mają przy tym pozytywny wpływ na wizerunek marki – firma jest przez nie postrzegana jako profesjonalna i skupiona na tym, by dostarczać produkty/usługi wysokiej jakości.
Gdzie kupić gadżety reklamowe?
Gadżety reklamowe najlepiej zamówić w firmie specjalizującej się w produkcji takich materiałów. Ponieważ będą wizytówką firmy, muszą być zaprojektowane i wykonane z najwyższą dbałością o szczegóły.
Brooklyn zapewnia pełne wsparcie na każdym etapie realizacji zamówienia. Pomagamy dopracować projekt, a nawet stworzyć go od zera. Zadbamy o to, by był spójny z wizerunkiem marki, estetyczny oraz praktyczny. Korzystamy wyłącznie z najlepszych materiałów, przez co nasze akcesoria są funkcjonalne i trwałe.
Nie ma znaczenia, do jakiej branży należy Twoja firma. Przygotujemy dla Ciebie profesjonalne gadżety reklamowe, które pomogą Ci najlepiej wypromować Twoją działalność. Skontaktuj się z nami w celu omówienia szczegółów!