Ekspozytory reklamowe, stojaki, standy, totemy i inne produkty, które znajdują zastosowanie we wnętrzach do ekspozycji reklam w różnej formie, są bardzo skutecznym narzędziem marketingowym. Ważne jest jednak, by dobrać najlepsze rozwiązanie dla obranego celu. Na co zwrócić uwagę przy wyborze wewnętrznych stojaków reklamowych? Sprawdź nasz poradnik!
Jak wybrać wewnętrzne stojaki reklamowe?
Aby wyróżnić się wśród konkurencji, zbudować rozpoznawalność i zwiększyć sprzedaż, należy podejmować przemyślane działania marketingowe. Jednym z rozwiązań jest zakup stojaków reklamowych wewnętrznych, które doskonale sprawdzą się w wielu sytuacjach – w siedzibie firmy lub jej oddziałach, na targach branżowych, konferencjach i w wielu innych miejscach, gdzie mogą przebywać osoby potencjalnie zainteresowane oferowanymi przez nas usługami. Niestety ich wybór może okazać się nieco problematyczny, stąd też podpowiadamy, jak wybrać wewnętrzne stojaki reklamowe.
- Stojak reklamowy musi być interesujący – powinien mieć odpowiednio dopasowaną do marki kolorystykę, być dynamiczny, intrygujący, zachęcający do tego, by się z nim zapoznać. Im skuteczniej przykuje uwagę, tym większa szansa na osiągnięcie celu (np. sięgnięcie po ulotkę, wejście na stronę internetową, umówienie wizyty, kupienie produktu itd.).
- Odpowiedni typ – rodzaj stojaka należy dopasować do indywidualnych potrzeb czy uwarunkowań w miejscu, w którym ma stanąć. W ofercie Brooklyn dostępne są liczne propozycje:
– standy reklamowe wewnętrzne, m.in. stand’ard, stand’up, big stand, fotostand eco;
– dwustronne standy wewnętrzne;
– totemy (trójścienny, czworościenny, prostokątny);
– inne, np. fotościanka, megaścianka, żagiel oraz stojak ekspozycyjny.
Nie wiesz co wybrać? Nasi eksperci po poznaniu Twoich potrzeb doradzą i wskażą najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu.
- Jakość i wytrzymałość – choć wewnętrzne stojaki reklamowe nie są poddawane tak wielu czynnikom, co stojaki zewnętrzne, to również muszą być solidne. Przechodnie mogą je przewrócić, zahaczyć, uszkodzić, więc im wyższej jakości stojak, tym dłużej będzie cieszył swoją funkcjonalnością.
Zalety wewnętrznych stojaków reklamowych
Kluczowymi zaletami wewnętrznych stojaków reklamowych są niski koszt takiej formy reklamy, łatwa dostępność i wszechstronne możliwości wykorzystania. Ceny stojaków reklamowych są nieporównywalnie niższe od kwot, jakie obowiązują za np. materiały promocyjne w mediach czy bilboardy. Atutem stojaków wewnętrznych reklamowych jest również to, że są one trwałe i znajdują zastosowanie w wielu sytuacjach, dając szerokie pole do reklamowania usług.
Szczególnie warto zainteresować się stojakami wewnętrznymi w miejscach, gdzie klienci podejmują decyzje zakupowe (np. reklama produktu w sklepie spożywczym) czy tam, gdzie mają dużo czasu (np. oczekiwanie w kolejce do banku, lekarza, fryzjera). Niesamowicie ważne jest jednak, by stojaki nie były nachalne i nie wprowadzały chaosu wizualnego czy informacyjnego. Mają przykuwać uwagę i sprzyjać realizacji zamierzonego celu.
Gdzie szukać specjalistów?
Zakup stojaków reklamowych, czy to wewnętrznych czy zewnętrznych, wymaga znalezienia odpowiedniego wykonawcy. Niesamowicie ważną rolę odgrywają takie aspekty, jak jakość, termin realizacji, cena czy dostawa. Zależnie od przeznaczenia czy wybranego rozwiązania, istotne jest, aby wykonawca potrafił doradzić i zaproponował najkorzystniejszy wariant. W Brooklyn.pl mamy wieloletnie doświadczenie, a nasi Klienci chętnie do nas wracają z kolejnymi pomysłami i projektami. Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy do kontaktu!