Standy zewnętrzne jako reklama biznesu

Przedsiębiorcy wielu branż zastanawiają się, w jaki sposób docierać do klientów, a zarazem jak wyróżnić swoje produkty i usługi na tle konkurencji. Obecnie w trendach jest przede wszystkim marketing internetowy, ale nie warto zupełnie rezygnować z marketingu outdoorowego, który może dostarczyć szeregu wymiernych korzyści przy jednocześnie niewielkim nakładzie finansowym. Jak sprawdzają się standy zewnętrzne jako reklama biznesu? Sprawdźmy.

W jakim biznesie warto wykorzystać standy zewnętrzne?

Standy reklamowe są świetnym narzędziem marketingowym. Można je wykorzystać do przyciągnięcia uwagi klienta, poinformowania go o ofercie, zaciekawienia produktami i usługami czy przekazania innych, ważnych dla marki komunikatów.

Tym samym można wnioskować, że istnieje naprawdę wiele biznesów, w których można wykorzystać standy zewnętrzne – to właściwie wszystkie firmy zajmujące się handlem czy świadczeniem usług, ale nie tylko. Na standy decydują się firmy z wielu różnych branż i wykorzystują je, by przekazywać informacje o swojej marce – np. podczas targów, konferencji, eventów i innych wydarzeń, ale też np. w pobliżu siedziby firmy czy jej oddziałów.

Standy reklamowe zewnętrzne polecamy m.in. sklepom stacjonarnym, markom sprzedającym swoje produkty spożywcze, manufakturom i rzemieślnikom, jak i licznym usługodawcom (np. firmom ubezpieczeniowym, zakładom fryzjerskim, kantorom, szkołom jazdy, szkołom językowym itd.). Nie ma tutaj żadnych ograniczeń.

Czym kierować się przy wyborze standów?

Zewnętrzne standy reklamowe świetnie sprawdzą się jako reklama biznesu, pod warunkiem, że są odpowiednio dobrane i pasują do marki. Przede wszystkim zalecamy skrupulatne przemyślenie, jaki cel ma realizować dany stand – np. informować o znajdującym się w pobliżu sklepie czy punkcie usługowym, promować produkty lub usługi i wspierać ich sprzedaż, informować o aktualnych akcjach promocyjnych, zachęcać do podjęcia określonych działań (np. wizyta na stronie sklepu internetowego, udział w wydarzeniu). Komunikaty muszą być klarowne i zrozumiałe, a także atrakcyjne wizualnie.

Zadaniem standów jest przykucie uwagi odbiorców, jednocześnie pamiętając o ich bezpieczeństwie – powinny być solidne i umieszczone tak, by nikogo nie narażały na potknięcie czy upadek. Zalecamy więc skorzystanie z rozwiązań dedykowanych zastosowaniom zewnętrznym, dzięki czemu minimalizowane jest ryzyko, że porwie je wiatr czy uszkodzi deszcz czy działanie niskich temperatur albo silnego nasłonecznienia.

Plusy z inwestowania w standy zewnętrzne

Inwestycja w standy zewnętrzne to jeden z niskobudżetowych sposobów na skupienie uwagi klientów przy jednocześnie wysokim współczynniku konwersji. Kluczem do sukcesu jest to, aby dobrze przemyśleć wybór i zdecydować się na rozwiązania, które przełożą się na efekty. Warto zatem skontaktować się z ekspertami, którzy od lat tworzą takie realizacje i doradzą już na etapie projektowania. Oferta jest bowiem szeroka. W Brooklyn.pl proponujemy mnóstwo wariantów – m.in. standy reklamowe jednostronne zewnętrzne czy dwustronne standy zewnętrzne, a także całą gamę innych rozwiązań, w tym standy reklamowe wewnętrzne, stojaki, ekspozytory, totemy, ścianki i wiele innych. Dobrze dobrana opcja to szansa na odnotowanie pozytywnych rezultatów danej kampanii. Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu!

Data publikacji: 31 stycznia 2023