Uwaga! Wprowadzamy nową wersję naszej strony. Może to powodować chwilowe problemy z dostępem lub funkcjonalnością. Prosimy o cierpliwość. Dziękujemy za zrozumienie!

Brooklyn

Standy reklamowe

Strona główna »

5 materiałów reklamowych, które przydadzą Ci się podczas organizacji konferencji

5 materiałów reklamowych, które przydadzą Ci się podczas organizacji konferencji

Organizacja konferencji branżowej to nie lada wyzwanie. Przygotowanie profesjonalnego wydarzenia, które przyciągnie odpowiednie grono odbiorców, wymaga zaangażowania wielu sił i środków, a także skoordynowania pracy zespołu osób. Bardzo istotne są również odpowiednie materiały reklamowe. Co i kiedy się przyda? Gdzie zamówić materiały na konferencję? Poznaj top 5 materiałów reklamowych, które przydadzą się podczas organizacji konferencji oraz inne wskazówki!

Popularne materiały reklamowe

Odpowiedni dobór narzędzi marketingowych pozwoli zarówno na dotarcie do osób, które są grupą docelową na wydarzeniu, ale też pomoże w promowaniu konferencji i tego, co się z nią wiąże, jak również firm oraz osób, które biorą udział w wydarzeniu – np. sponsorzy, partnerzy, darczyńcy. Prezentujemy top 5 popularnych materiałów reklamowych, które będą nieocenionym wsparciem przy organizacji wydarzenia!

Co i kiedy się przyda?

  1. Grafiki komputerowe

Stworzenie efektownych grafik jest niezwykle ważne na etapie promocji konferencji. Można je wykorzystać do stworzenia atrakcyjnego landing page konferencji, strony wydarzenia w social mediach czy reklam płatnych i darmowych, które będą publikowane w sieci. Przemyślane grafiki, które mają odpowiednią treść, jak i są estetyczne, pełnią ważną funkcję w docieraniu do potencjalnych odbiorców.

  1. Plakaty, ulotki, banery

Stworzone grafiki komputerowe można wykorzystać również do reklamy outdoorowej, czyli stworzenia plakatów, ulotek, banerów i innych nośników reklamy zewnętrznej. Tu jednak należy pamiętać, że rozmieszczenie ich wymaga zgody właścicieli powierzchni (np. ogrodzeń, słupów i tablic reklamowych). Elementy te przydadzą się zarówno do promowania konferencji, jak i już podczas wydarzenia – szczególnie, gdy np. zawierają harmonogram konferencji albo inne ważne informacje dla uczestników. Do ich ekspozycji warto rozważyć inwestycję w stojaki reklamowe na ulotki.

  1. Standy reklamowe zewnętrzne

Skutecznie przykuwają uwagę, więc mogą przydać się do promocji konferencji, ale też stanowić oznakowanie w dniu konferencji. Warto je wykorzystać na przykład przed obiektem, w którym odbywa się event, aby uczestnicy bez problemu dotarli do wskazanej lokalizacji. Standy reklamowe zewnętrzne mogą też być świetnym narzędziem marketingowym – warto zachęcić uczestników do wykonania zdjęć na ich tle, a następnie do oznaczenia organizatora (i ewentualnych partnerów, sponsorów) w social mediach.

  1. Standy reklamowe wewnętrzne

Tego typu elementy będą świetne, gdy chcesz stworzyć stoisko promujące firmę podczas konferencji (sprawdź nasz wpis: Jak przygotować stoisko wystawiennicze?), ale też świetnie wypełnią przestrzeń na scenie, w korytarzu czy strefie cateringowej. To, jakie standy reklamowe wewnętrzne wybierzesz, warto uzależnić od indywidualnych potrzeb i celu, jaki mają zrealizować. Może to być na przykład efektowna fotościanka, tablica informacyjna (np. z harmonogramem wydarzenia), stand promujący markę (np. z opisem usług, logo firmy, adresem strony www itd.), ekspozytor półkowy i wiele innych.

  1. Podarunki dla uczestników

Nieodłączną częścią konferencji są prezenty dla uczestników. Dla osób, które występują podczas konferencji, warto stworzyć pakiety z podziękowaniami, w których znajdą się różnego rodzaju gadżety – np. długopisy, kubki, broszury i inne przedmioty związane z daną branżą. Dla słuchaczy z kolei polecamy drobne upominki sponsorskie, słodkości czy kupony zniżkowe na usługi sponsorów – oczywiście zależnie od branży.

Gdzie zamawiać materiały na konferencje?

Materiały reklamowe, które przydadzą się podczas konferencji, muszą być wysokiej jakości. Warto zatem zdecydować się na współpracę z doświadczonym wykonawcą. W Brooklyn.pl proponujemy Państwu różne rozwiązania, ale też oferujemy możliwość doradztwa. Dbamy o najwyższą jakość naszych produktów, a przy tym staramy się być elastyczni ustalając terminy realizacji. Zapraszamy do kontaktu, by poznać szczegóły naszej oferty!