Data publikacji: 30 czerwca 2023

Wybór stojaków reklamowych – o czym warto pamiętać?

Stojaki reklamowe to jedno ze skuteczniejszych narzędzi marketingowych w zakresie reklamy outdoorowej. Znajdują zastosowanie w branży handlu, ale nie tylko. Chętnie po nie sięgają także usługodawcy czy firmy z różnych gałęzi, które promują swoje działania na przykład podczas konferencji, targów czy innych imprez branżowych. Ważne jest jednak, by zdecydować się na odpowiednie, przykuwające uwagę rozwiązania. Jak wybrać stojaki reklamowe? Gdzie zamówić? Sprawdź wskazówki ekspertów …

Data publikacji: 16 czerwca 2023

Ekspozytory reklamowe – czym są i jak je wykorzystać?

Ekspozytory reklamowe znajdują zastosowanie nie tylko w handlu, ale także w działaniach marketingowych firm z wielu różnych branż. W tym artykule odpowiadamy na pytanie, do czego służą ekspozytory reklamowe, jak je efektywnie wykorzystać i gdzie można kupić dopasowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania. Sprawdź poradnik przygotowany przez ekspertów Brooklyn.pl!…

Data publikacji: 31 maja 2023

Rodzaje i zastosowanie stojaków reklamowych

Stojaki reklamowe stanowią bardzo ważne narzędzie marketingowe, które warto wykorzystywać w swoich działaniach outdoorowych. Skutecznie przyciągają uwagę, przekazują pożądane informacje, zapadają w pamięć. Sprawdź, jakie są rodzaje stojaków reklamowych i prezentujemy ich zastosowanie w promowaniu marki. Jakie są rodzaje stojaków reklamowych? Stojak reklamowy to bardzo przydatne akcesorium, które znajdzie zastosowanie w wielu branżach i przy różnych okolicznościach. Stanowią formę promowania danego przekazu …

Data publikacji: 15 maja 2023

Dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe?

Gadżety reklamowe stanowią ważne narzędzie marketingowe marek. Można je wykorzystywać we właściwie każdej branży, ale kluczem do sukcesu jest opracowanie materiałów dopasowanych do grupy odbiorców i zbieżnych z działalnością marki. Sprawdź, dlaczego warto inwestować w gadżety reklamowe i jakie upominki dla klientów mogą okazać się dobrym wyborem! Gadżet jako element promocji W ostatnich latach działania marek w głównej mierze skupiły się na marketingu internetowym. Tymczasem …

Data publikacji: 27 marca 2023

5 materiałów reklamowych, które przydadzą Ci się podczas organizacji konferencji

Organizacja konferencji branżowej to nie lada wyzwanie. Przygotowanie profesjonalnego wydarzenia, które przyciągnie odpowiednie grono odbiorców, wymaga zaangażowania wielu sił i środków, a także skoordynowania pracy zespołu osób. Bardzo istotne są również odpowiednie materiały reklamowe. Co i kiedy się przyda? Gdzie zamówić materiały na konferencję? Poznaj top 5 materiałów reklamowych, które przydadzą się podczas organizacji konferencji oraz inne wskazówki!…

Data publikacji: 17 marca 2023

Jak przygotować się do targów?

Targi branżowe cieszą się sporą popularnością właściwie w każdym sektorze. Organizowane są m.in. targi motoryzacyjne, spożywcze, budowlane, ślubne, wnętrzarskie, pracy, turystyczne itd. Firmy, które jakkolwiek łączą się z daną branżą, mogą wystawić swoje stoisko podczas wydarzenia. Wymaga to jednak odpowiedniego planu działania. Jak przygotować się do targów? Sprawdź poradnik…

Data publikacji: 10 marca 2023

Rodzaje reklamy zewnętrznej i jej zalety

Reklama zewnętrzna to skuteczny sposób na docieranie z ofertą do potencjalnych Klientów. Znajduje zastosowanie we właściwie każdej branży – handlu i wszelkiego rodzaju usługach. Dostępne są różne formy i lokalizacje reklamy zewnętrznej. Jaki wybrać? Jakie są zalety takiej inwestycji? Sprawdź poradnik przygotowany przez ekspertów z Brooklyn.pl! Rodzaje reklamy zewnętrznej Reklama zewnętrzna to każda reklama, która zlokalizowana jest w plenerze. Może przybierać różną formę przekazu marketingowego …

Data publikacji: 7 lutego 2023

Jak stworzyć stoisko wystawiennicze?

Gdy prezentujesz swoją firmę na targach branżowych albo rozstawiasz stoisko na różnego rodzaju eventach, gdzie promujesz markę, musisz zadbać o jego odpowiedni wygląd i funkcjonalność. Poznaj wskazówki Brooklyn.pl i dowiedz się, od czego zacząć projektowanie stoiska wystawienniczego i o jakich elementach pamiętać. Podpowiadamy również, czy warto zdać się na pomoc ekspertów. Tworzymy stoisko wystawiennicze krok po kroku Stoiska wystawiennicze to skuteczny sposób na zainteresowanie odbiorców. Pozwalają …

Data publikacji: 31 stycznia 2023

Standy zewnętrzne jako reklama biznesu

Przedsiębiorcy wielu branż zastanawiają się, w jaki sposób docierać do klientów, a zarazem jak wyróżnić swoje produkty i usługi na tle konkurencji. Obecnie w trendach jest przede wszystkim marketing internetowy, ale nie warto zupełnie rezygnować z marketingu outdoorowego, który może dostarczyć szeregu wymiernych korzyści przy jednocześnie niewielkim nakładzie finansowym. Jak sprawdzają się standy zewnętrzne jako reklama biznesu? Sprawdźmy…

Data publikacji: 21 stycznia 2023

Na co zwrócić uwagę przy wyborze wewnętrznych stojaków reklamowych

Ekspozytory reklamowe, stojaki, standy, totemy i inne produkty, które znajdują zastosowanie we wnętrzach do ekspozycji reklam w różnej formie, są bardzo skutecznym narzędziem marketingowym. Ważne jest jednak, by dobrać najlepsze rozwiązanie dla obranego celu. Na co zwrócić uwagę przy wyborze wewnętrznych stojaków reklamowych? Sprawdź nasz poradnik!…